2021-08-24, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Patrik begår också brott här, vilket han får erfara så fort någon vågar stämma honom.
Exakt vilket brott menar du att Patrik begår?

I videon beskylls inte mannen för att faktiskt ha begått något brottsligt, så det är inte förtal. Mannen upplyses om våldtäktsoffers upplevelser. Att chatta med någon gubbe är inget brott, och jag tror inte heller det är Patrik själv som chattat.
Citera
2021-08-24, 06:32
Medlem
Stones avatar
Varför gick inte Patrik Sjöberg ut med att sin tränare var peddo medans människan levde? Han hade någon dum förklaring på detta.
Citera
2021-08-24, 06:58
Medlem
Bra
Jag minns Flashback själv hade pedo raider på kamrat.nu bland annat. Ser att sidan fortfarande är kvar och ser lika gammal ut, säkerligen många pedofiler som finns där. Tyvärr blev ju trådar för sådana raids låsta på Flashback.
Citera
2021-08-24, 08:48
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriller0
Jaha du röstar på centerpartiet.

Rättssamhället hängr inte med. Bra att folk hängs ut som de pedofiler de ä.

Snart är det din tur, dit as till pedokramard

Hejja Patrik!

Varför hoppar du på honom? Jätte konstigt.
Citera
2021-08-24, 08:55
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Fantasin är djupt osmaklig men väl ok egentligen, även om jag tror en person som inte trycker ner såna tankar kan vara i riskzonen för att omsätta dem i praktiken.

Men var går då gränsen för pedofili?

Går den vid sexchattande med barn?

Går den vid försök att locka barnet till att träffas?

Eller är det ok att träffa och sexprata, så länge inget fysiskt inträffar?

Jag tycker allt ovanstående är fullständigt åt helvete och skulle inte få förekomma, men när övergår det i lagbrott?

Du menar var gränsen går för brott? Pedofili är i sig inget brott, det är en läggning. Sitter man och runkar till bilder av förskolebarn så är man definitivt pedofil, men man begår ingen brottslig gärning.

Jag är ingen jurist, men gränsen för brott torde väl gå exakt när pedofilen tar kontakt med ett barn. Så de tre punkter du nämner är definitivt brott!
Citera
2021-08-24, 09:00
Medlem
Jag litar inte på Patrik, får skumma vibbar att allt inte är som det ska där. Skitbra att pedofiler hängs ut och stötta han fullt ut i det men jag blev utslängd 3 ggr från hans grupp på Facebook. Jag frågade deras modd om varför men dom visste inte heller så jag gav upp till slut.
Citera
2021-08-24, 09:50
Medlem
Vanstertrollets avatar
Tycker det är helt rätt agerat. Asen ska fram i ljuset. Men rent juridiskt måste väl den här typen av verksamhet snudda kring brottsprovokation va? Har själv funderat på att dra igång något liknande.
Citera
2021-08-24, 09:55
Medlem
Känns som att Patrik är på väg att spåra ur nu. Undrar hur detta kommer att sluta.
Citera
2021-08-24, 10:08
Medlem
BorisBalkans avatar
Fast PS är ju väldigt instigerande i sina "fiskanden"

Nästan som att han "går igång" på jakten.
Han borde ju veta att sexualbrott mot individen förstör personen ifråga.

PS är ju själv ett offer. Ett offer på korståg, lite som en Palestinier i Tel Aviv.
Senast redigerad av BorisBalkan 2021-08-24 kl. 10:11.
Citera
2021-08-24, 10:10
Medlem
swimmingpools avatar
Vad är utgivningsbevis?

Kommer Ebba Busch jobba åt sajten tro?
Citera
2021-08-24, 10:29
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Men han fick en näsbränna , det kan vara värt. Om fler agerade houngsfällor åt pedofiler, då kan man utrota det här slöddret.
eller åtminstone få dem att flytta sig till en del av samhället som du och jag inte har någon insyn i.
Citera
2021-08-24, 11:11
Avstängd
Vilken sjukt dålig layout! aldrig sett något värre. Kriminellt.nu var nog 1000 ggr vassare. Den här hemsidan är en katastrof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in