2022-01-18, 18:36
Medlem
Ducadreams avatar
Hoppas GM får ett hårt straff för detta. Jävla störda idiot. Har vi någon namn på idioten?
Citera
2022-01-18, 18:46
Medlem
Julie.Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hoppas GM får ett hårt straff för detta. Jävla störda idiot. Har vi någon namn på idioten?
Nämns i inlägg #5 och det är bara att söka på facebook för att få fram. Zacari@s Ridderst@m, @=A.
Senast redigerad av Julie.London 2022-01-18 kl. 18:48.
Citera
2022-01-18, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
finns ingen anledning att maska namnet
Idioten är inte dömd kan inte hänga ut vem som helst…
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Inlägg #5 i tråden
Citera
2022-01-18, 18:50
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Det där ska straffas i tingsrätten!

I den förra tråden skrev Frange har jag för mig att straffvärdet på grov misshandel (tillhygge samt bestående men) har ett straffvärde på 1,5-5 års fängelse. Någon annan fyllde i att ungdomsrabatten mellan 18-20 är borttagen om straffvärdet överstiger 1 år.

Det kanske kommer uppstå en lång tid för hockeyslaktaren att fundera över konsekvenser över sitt handlande.

Generellt så är det många barn som uppfostrats att man kan bete sig hur som helst och att allt är godkänt, i synnerhet om man fått en diagnos istället för en örfil vid dåligt beteende.

Jag har sagt det tidigare att man gör alla ouppfostrade ungar och alla lata elever som inte underkänns en björntjänst. När de kommer ut i vuxenvärlden så finns det riktiga regler och allvarliga konsekvenser.

Att Z eventuellt aldrig mer kommer få spela hockey är kanske inte det värsta för honom just nu eller i framtiden för honom. Får han två år i fängelse för grov misshandel så lär många dörrar stängas.
Citera
2022-01-18, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldIsBack
Idioten är inte dömd kan inte hänga ut vem som helst…

Inlägg #5 i tråden
I detta fall kan man självklart hänga ut med namn - det borde även lågbegåvade förstå, 100 vittnen och inspelat på video, oväsentligt om han är / blir dömd.
Citera
2022-01-18, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
I den förra tråden skrev Frange har jag för mig att straffvärdet på grov misshandel (tillhygge samt bestående men) har ett straffvärde på 1,5-5 års fängelse. Någon annan fyllde i att ungdomsrabatten mellan 18-20 är borttagen om straffvärdet överstiger 1 år.

Det kanske kommer uppstå en lång tid för hockeyslaktaren att fundera över konsekvenser över sitt handlande.

Generellt så är det många barn som uppfostrats att man kan bete sig hur som helst och att allt är godkänt, i synnerhet om man fått en diagnos istället för en örfil vid dåligt beteende.

Jag har sagt det tidigare att man gör alla ouppfostrade ungar och alla lata elever som inte underkänns en björntjänst. När de kommer ut i vuxenvärlden så finns det riktiga regler och allvarliga konsekvenser.

Att Z eventuellt aldrig mer kommer få spela hockey är kanske inte det värsta för honom just nu eller i framtiden för honom. Får han två år i fängelse för grov misshandel så lär många dörrar stängas.
Hoppas verkligen han får två år!!!

.
Citera
2022-01-18, 18:52
Medlem
Ishockey ska han aldrig mer spela tycker jag
Citera
2022-01-18, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
I detta fall kan man självklart hänga ut med namn - det borde även lågbegåvade förstå, 100 vittnen och inspelat på video, oväsentligt om han är / blir dömd.
Enligt dina egna lagar eller jävla dåre… Svensk lag gäller väl även på Flashback om inte du förstår det….
Citera
2022-01-18, 18:59
Medlem
Herregud. Hoppas läppen går att lösa utan större ärr eller liknande!

Vart finns videon utan betalvägg?
Citera
2022-01-18, 19:03
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldIsBack
Zacari@s ridderst@m finns redan tråd kan inte mod söka? Bedrövligt

Menar du Zacarias Ridderstam?
Citera
2022-01-18, 19:05
Medlem
Jävlar aggressiv snubbe slå med klubban! Hade räckt att använda nävarna om någon kastar vatten för att jävlas. Blir få nya tänder oxå det såg inte bra ut. Att han behövde slå i ansiktet oxå i värsta fall hade väl kunnat slå han på kroppen med klubban wow.
Citera
2022-01-18, 19:06
Medlem
En idiot ska ska spela "Allan" genom att spruta vatten på någon annan idiot som går mangas. Han lär ju inte spruta vatten på någon annan i framtiden i alla fall. Hockeymongon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in