2022-01-18, 19:06
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Mod försökte leta på rimliga ställen men hittade inget. Svårsökt ämne.

Undrar om han ångrar sig eller skryter för sina kompisar om den tuffa grejen han gjorde?

Han ångrar sig sannolikt grovt. Man får inte glömma att det är unga killar som går all in och därmed har adrenalinnivåer därefter under match. Jävligt onödigt och oförsvarligt dock. Men jag tror knappast Zacarias hade för avsikt att skada även om så självklart blev utfallet.
Citera
2022-01-18, 19:10
Medlem
engladsmileys avatar
Jag har prenumeration på Svenskhockey.tv där matchen sändes. Jag lägger gärna upp video någonstans men har aldrig gjort det förut. Finns det någon enkel sida där jag kan ladda upp och länka?

Förövrigt tycker jag aldrig att Zacarias ska få sätta sin fot på en hockeymatch igen. Uppenbarligen grava aggresionsproblem som han behöver söka hjälp för. En normal människa med empati fullföljer inte ett sådant slag. Och ännu mindre för lite vatten på damaskerna.
Citera
2022-01-18, 19:13
Medlem
Så han har inte för avsikt för o skada när han svingar klubban som han gör mot huvudet ?
Citera
2022-01-18, 19:13
Medlem
engladsmileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Han ångrar sig sannolikt grovt. Man får inte glömma att det är unga killar som går all in och därmed har adrenalinnivåer därefter under match. Jävligt onödigt och oförsvarligt dock. Men jag tror knappast Zacarias hade för avsikt att skada även om så självklart blev utfallet.

Klart som fan han hade för avsikt att skada när han inte hindrade sig själv.

Håller med dig att unga killar med adrenalin absolut kan höja klubban när han blir provocerad. Kanske även börja svinga. Men sen hejdar man sig. Gör man det inte (som psykopat-Zacarias här) så är det något som är snett.
Citera
2022-01-18, 19:16
Medlem
engladsmileys avatar
Hoppas Zacarias stackars flickvän lämnar snarast också.

Är man 19 år och slår sönder någons ansikte för lite vatten under en hockeymatch där det ingår att provocera undrar jag vad han om några år är kapabel till. Väldigt obehagligt tycker jag.
Citera
2022-01-18, 19:20
Bannlyst
Citat:
Menar du Zacarias Ridderstam?
namnet är maskad i inlägg #5 om du missat.
Citera
2022-01-18, 19:20
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engladsmiley
Klart som fan han hade för avsikt att skada när han inte hindrade sig själv.

Håller med dig att unga killar med adrenalin absolut kan höja klubban när han blir provocerad. Kanske även börja svinga. Men sen hejdar man sig. Gör man det inte (som psykopat-Zacarias här) så är det något som är snett.

Vid närmare eftertanke håller jag med dig…
Citera
2022-01-18, 19:21
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Någon som kan lägga upp videon på händelseförloppet?

Fanns länken med betallvägg men inte så sugen på att betala.
Citera
2022-01-18, 19:21
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldIsBack
namnet är maskad i inlägg #5 om du missat.

Det har jag inte missat, undrade bara om jag hade uppfattat maskningen korrekt.. 😎
Citera
2022-01-18, 19:25
Medlem
Av att döma av bilderna så försvann flera tänder inklusive framtänder. Grabben kommer behöva nya tänder och flera års tandreglering. Försäkringsbolaget kommer betala det mesta, och i slutändan kommer det se bra ut, men ändå jobbigt att behöva gå igenom. Hoppas inte GM kommer undan med endast vilkorlig dom eller ynka böter.
Citera
2022-01-18, 19:27
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julie.London
Nämns i inlägg #5 och det är bara att söka på facebook för att få fram. Zacari@s Ridderst@m, @=A.

Hans Facebook var exakt som man väntade sig och fotografierna var också helt i linje med förväntningarna. Fan vad fördomar är praktiskt!
Citera
2022-01-18, 19:28
Bannlyst
Citat:
Det har jag inte missat, undrade bara om jag hade uppfattat maskningen korrekt.. 😎
Ja inte så svårt att lista ut det gjorde det enkelt ersatte a - @. Var du tvungen att fråga det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in