2022-01-18, 18:26
Medlem
Mr1931s avatar
Ännu en kriminell blatte biter i gräset. Bra.
Citera
2022-01-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag har absolut ingen aning om vem BO var. När jag läser tråden får jag intrycket att han inte var kriminell (åtminstone inte känd för någon grövre brottslighet). Samtidigt skriver en del personer i tråden att BO skadade många människor genom att hänga ut dem i de Facebook-grupper han administrerade.

Jag undrar därför följande:

Vad exakt var syftet med de Facebook-grupper där BO var aktiv? Vilken typ av uthängningar gjordes i dessa grupper? Handlade det om att hänga ut brottslingar? Att sprida skvaller om människors privatliv/kärleksliv? Om ekonomi/affärer? Eller något annat?

Grupperna var live-grupper med vanliga människor men det blev mycket bråk och drama. Han hängde ut flera med falska anklagelser på sin instagram. Alla var personer utan domar förutom den senaste som ”bara” var en artikel från dumpen.. så det är väl den enda som förtjänade sin uthängning. Någon J*egen om jag inte minns fel
Citera
2022-01-18, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Här ligger en stor sanning, den enda fördelen är att det är få fläckfria personer som har råd att slanta tjugo kassar.
Som vanligt överväger nackdelarna då helt meningslösa evighetsfejder startas vid varje sådant här tillfälle.
Fast de betalar ju oftast inte med rena kontanter utan använder bilar genom bilfirmor och sätter målvakter på lön, vissa av de här personerna har liksom full heltidsanställning på 15 bilfirmor som om de jobbar 400 timmar i veckan.. och överlåter varandra bilar med konstiga avbetalningskontrakt, alltså bilfirma är ett gummiord du kan tillverka kärnvapen, tramadol, pistoler vad du vill, kalla det bilfirma och komma undan hur lätt som helst. BO sålde ladd, utnyttjade tjejer som blev laddtorskar, BOs bror var ett av Skånes värsta monster, de har kommit undan en hel livstid tack vare efterblivna svensken liksom de har opererat växt sig gigantiskt stora trots kaoskonflikter vilket är omöjligt i seriösa länder, sverige är ett skämt som sagt men nu är det slut för dem tack o lov, kommer bli lugnt ett tag framåt i Helsingborg.

Läs fupen om hans bror Siamak Minasazi asså han var som Ridouan Taghi.
Citat:
Ursprungligen postat av MN89
FUP:
https://delafil.se/2eebf110fefdc4df/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_2_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/394649da012ce766/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_3_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/b8aff0aa18007243/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_4_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/851049680d53d64b/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_5_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/d132e7e82a8893e6/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_6_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/1e03d7b41cd28818/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_7_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/c942d553fc57b368/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_8_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
Senast redigerad av FulKossa95 2022-01-18 kl. 18:34.
Citera
2022-01-18, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Juste så sluta spy galla i grupperna om att det finns ormar på Flashback. Vaknade upp idag med ett leende på läppar efter att ha läst nyheterna och druckit kaffe, så snälla, förstör inte min dag.
Du kommer inse vilket as han var och hur lugnt det kommer bli i fortsättningen.

vad menar du jag har inte sagt något om flashback i någon grupp, hittade tråden för jag googlade hans namn samt flashback eftersom fb alltid har en tråd med information om brott
Citera
2022-01-18, 18:29
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
Ångest-pressad?
Hans svarta ringar runt ögonen beror nog på rökat 😬
Att han sen bråkade med allt och alla till höger och vänster och levede på internetgruppen samtidigt som han skapade affärer både med ”märkeskläder”, droger, bilar och hans senaste dröm som han pratade om med webbutik där han skulle sälja kina-grejer. Vet inte om det kom igång..
Mannen levde ett hektiskt liv med skit-situationer som han satte sig själv i samtidigt som han ”drog in” 0 kr enligt deklarationer för inkomstår 2019, 2020 och 2021. Han blev dömd för lite droger och olovlig körning osv som överklagades till hovrätten och det blev bara vilkorligt. Däremot säger ryktena att nya misstankar fanns från polisens sida och nya domar fanns att vänta..
Tror inte han levde under hot alls, då hade han bajat ner sig för längesen och inte suttit öppen på Facebook där han senast för bara någon dag sedan sa sitt riktiga namn i live inför hundratals människor i gruppen med över 50k medlemmar.

Han är ju inget snille om man säger så. Han gick under aliaset A.M på sin Facebookprofil men går man in på profilens information så står han riktiga namn där. Och med internet och en sökmotor så är det inte svårt att få fram adressen.

Har sett allt för många sändningar där han ska knulla allt och alla och det verkar som att någon tillslut knullade honom.
Citera
2022-01-18, 18:30
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEriksdottir
"Hoppas du fortsätter att skapa kaos bland molnen fina Atte o att dina grupper fortsätts att drivas i din anda. Vila i frid♥️" Är en helt random kommentar i en utav grupperna på facebook han var admin i.

Hur kan någon ens sörja någon som "skapar kaos"? och varför?

Det är det enda de är bra på.

Citat:
Har sett allt för många sändningar där han ska knulla allt och alla och det verkar som att någon tillslut knullade honom.

Det brukar sluta så.
Citera
2022-01-18, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag såg ett par lives han hade och det var sällan något allvar, han skratta mer än han pratade. Men han var extremt grov i munnen. Något med honom var dock lite charmigt, så han kom undan med det. De flesta i dessa grupper tyckte om honom. Räckte dock med att någon skrev en oskyldig kommentar som han inte gillade. Då skulle han hänga ut den personen, och familjen etc.

Han förstora upp småtjafs. I liven igår tror jag allt drama började med att kvinnan gick ut i sin grupp, och sa att Atte hade sagt vart hon befinner sig. Och hon är tydligen hotat av sitt ex, så hon är ”gömd”. Det gjorde att han i flera lives hängde ut och snacka skit om henne. Nivån var extremt låg. Men jag hade svårt att ta honom på allvar. Ibland kändes det som han var arg på riktigt, i nästa sekund skratta han.

Jag tror bara han var ute efter drama, få många tittare på sina lives. I dessa grupper är det många trasiga människor, och när han hade live ihop med andra så tog han många gånger rollen som ”pappa”. Han sa ifrån vid hot etc, när folk gick över gränsen… men den gränsen var väldigt hög. Han gjorde mycket drama över människors trasiga relationer etc.
Helt rätt sammanfattat, han var en STOR Narcissistisk & psykopatisk person. Hängde ut många många på både fb & Instagram med adress mm fast det ej fans fog för det någonstans.. ville utöva sin makt!
Fick bevis senast i lördagsmorse hur han textat i pm till en totalt oskyldig person.. massa hot och skrämmande uttalande om hens familjemedlemmar.
Att han sen har ett 30 tal domar på sig ang narkotikabrott & misshandel mm visar ju att han var smuts.
Citera
2022-01-18, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggatilda
Helt rätt sammanfattat, han var en STOR Narcissistisk & psykopatisk person. Hängde ut många många på både fb & Instagram med adress mm fast det ej fans fog för det någonstans.. ville utöva sin makt!
Fick bevis senast i lördagsmorse hur han textat i pm till en totalt oskyldig person.. massa hot och skrämmande uttalande om hens familjemedlemmar.
Att han sen har ett 30 tal domar på sig ang narkotikabrott & misshandel mm visar ju att han var smuts.
Det är okej att snacka skit om folk men rätt ska vara rätt asså rikta fokuset mot de skyldiga. Att mannen fortfarande kunde vara aktiv med det här beteendet trots som du säger 30 tal domar visar på att svensken är smutsigare än honom. De som skapat rättvisa är mördare samt anstiftare om de torskar hoppas jag kungen benådar dem.
Citera
2022-01-18, 18:37
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
Fast de betalar ju oftast inte med rena kontanter utan använder bilar genom bilfirmor och sätter målvakter på lön, vissa av de här personerna har liksom full heltidsanställning på 15 bilfirmor som om de jobbar 400 timmar i veckan.. och överlåter varandra bilar med konstiga avbetalningskontrakt, alltså bilfirma är ett gummiord du kan tillverka kärnvapen, tramadol, pistoler vad du vill, kalla det bilfirma och komma undan hur lätt som helst. BO sålde ladd, utnyttjade tjejer som blev laddtorskar, BOs bror var ett av Skånes värsta monster, de har kommit undan en hel livstid tack vare efterblivna svensken liksom de har opererat växt sig gigantiskt stora trots kaoskonflikter vilket är omöjligt i seriösa länder, sverige är ett skämt som sagt men nu är det slut för dem tack o lov, kommer bli lugnt ett tag framåt i Helsingborg.

Läs fupen om hans bror Siamak Minasazi asså han var som Ridouan Taghi.

Lever monsterbrodern är väl inget lugnt och över?
Tro inte jag sörjer nån kaosblatte, men faktum är att Adriana och andra oskyldiga offer drabbats av det mest hjärndöda Sverige har utöver kaosblattar; Cannabislagstiftningen.
Citera
2022-01-18, 18:38
Medlem
Citat:
Han är ju inget snille om man säger så. Han gick under aliaset A.M på sin Facebookprofil men går man in på profilens information så står han riktiga namn där. Och med internet och en sökmotor så är det inte svårt att få fram adressen.

Nej det var nog ingen annan än han själv som påstod att han var smart.
Hans riktiga namn kom fram rätt fort, speciellt när han började röra sig med roastarna och skaffade ovänner där.
Men som sagt, hade han levt under hot så hade han nog taggat ner lite och brutit mönster. Han hängde fortfarande på ”sin” klubb (jugge-klubb) och spottade ur sig saker till höger och vänster hela tiden om vart han befann sig.
Citera
2022-01-18, 18:47
Medlem
Citat:
Den största gruppen i Sverige på facebook LIVE 24/7 🔴 Bli medlem och se efter själv!

Facebookgruppen heter THUG LIVE GROUP din jävla apa
Citera
2022-01-18, 18:50
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
Nej det var nog ingen annan än han själv som påstod att han var smart.
Hans riktiga namn kom fram rätt fort, speciellt när han började röra sig med roastarna och skaffade ovänner där.
Men som sagt, hade han levt under hot så hade han nog taggat ner lite och brutit mönster. Han hängde fortfarande på ”sin” klubb (jugge-klubb) och spottade ur sig saker till höger och vänster hela tiden om vart han befann sig.

Och med start idag så ska det sörjas i tre dagar. Kl21.00 ska det hållas en tyst minut, men jag kommer jag att börja festa nonstop i tre dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in