2022-01-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Verkar varit en bra person, tragiskt detta.

När blev han skjuten och när anlände de första poliserna?

Finns väll inget som tyder på det här i tråden?
Citera
2022-01-18, 16:14
Medlem
abandoftrusts avatar
Färdigt med uthägningar. Karma bites u in your as

Ännu en pensionsräddare/kebabtekniker/raketforskare mindre för sammhället.

Trevligt nu med när all information om detta guds barn kommer ut som jag eftersökte

Som man bäddar får man ligga. Han får dock inte ligga utan brinna i helvetet där han hör hemma.

Så många liv denna man förstört kan jag säga.

En sammhällsparasit mindre.

Kyss mitt arsle ni som håller honom bakom ryggen. Bara trasiga människor han kontrolerat somsagt

på dessa FB sidor.
Citera
2022-01-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Goda människor blir inte mördade. Att han kanske fanns där för dig och var snäll mot dig betyder inte att han var en god människa.

Ingen vet varför han blivit mördad????!!!!

Jag kan inte veta orsaken.
Jag vet bara vad han var för mig.

Min misstanke är att en underhuggare har gjort detta på beställning av någon annan.

Och som jag skrivit, har inget med J att göra.
Citera
2022-01-18, 16:16
Medlem
Har någon bild på hans bror?

Personen som skulle upp i rätten idag.
Citera
2022-01-18, 16:27
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Han var ett svin! Allt han och hans grupp har gjort mot folk är mycket värre än det han själv råkat ut för. Skulle säga att han kom lindrigt undan eftersom han orsak ett lidande för så många.

Han var ett svin och snart ett minne blott. Alla grupper blåser upp detta och målar upp honom som ett helgon. Patetiskt!
Citera
2022-01-18, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Färdigt med uthägningar. Karma bites u in your as

Ännu en pensionsräddare/kebabtekniker/raketforskare mindre för sammhället.

Trevligt nu med när all information om detta guds barn kommer ut som jag eftersökte

Som man bäddar får man ligga. Han får dock inte ligga utan brinna i helvetet där han hör hemma.

Så många liv denna man förstört kan jag säga.

En sammhällsparasit mindre.

Kyss mitt arsle ni som håller honom bakom ryggen. Bara trasiga människor han kontrolerat somsagt

på dessa FB sidor.

För oss som inte köpt attes bs om att vara något slags helgon får du gärna berätta lite om vad du hört atthan gjort.

Visste han att detta skulle hända? Tycker han sett lite ångest pressad ut på senaste tiden. Eller bara för mkt pulver i näsan?
Citera
2022-01-18, 16:46
Medlem
Jag har absolut ingen aning om vem BO var. När jag läser tråden får jag intrycket att han inte var kriminell (åtminstone inte känd för någon grövre brottslighet). Samtidigt skriver en del personer i tråden att BO skadade många människor genom att hänga ut dem i de Facebook-grupper han administrerade.

Jag undrar därför följande:

Vad exakt var syftet med de Facebook-grupper där BO var aktiv? Vilken typ av uthängningar gjordes i dessa grupper? Handlade det om att hänga ut brottslingar? Att sprida skvaller om människors privatliv/kärleksliv? Om ekonomi/affärer? Eller något annat?
Citera
2022-01-18, 16:50
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
"Hoppas du fortsätter att skapa kaos bland molnen fina Atte o att dina grupper fortsätts att drivas i din anda. Vila i frid♥️" Är en helt random kommentar i en utav grupperna på facebook han var admin i.

Hur kan någon ens sörja någon som "skapar kaos"? och varför?
Citera
2022-01-18, 16:58
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEriksdottir
"Hoppas du fortsätter att skapa kaos bland molnen fina Atte o att dina grupper fortsätts att drivas i din anda. Vila i frid♥️" Är en helt random kommentar i en utav grupperna på facebook han var admin i.

Hur kan någon ens sörja någon som "skapar kaos"? och varför?

Asså bror han var ändå en männsika. Har du aldrig hört glömma och förlåta. När du dör ska jag pissa på din grav. Du är vädigt patetisk bara för att du inte har medkänsla för människor så kanske andra har det
Citera
2022-01-18, 17:07
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Sitter just nu och bläddrar igenom Go Bananas på Facebook, även deras Istagram med samma namn. Thug Life, GB och många andra grupper har totalt exploderat utav människor som ska visa någon form utav sympati. Så jäkla löjligt att se hur alla vill få tittare i BO’s namn.
Citera
2022-01-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag har absolut ingen aning om vem BO var. När jag läser tråden får jag intrycket att han inte var kriminell (åtminstone inte känd för någon grövre brottslighet). Samtidigt skriver en del personer i tråden att BO skadade många människor genom att hänga ut dem i de Facebook-grupper han administrerade.

Jag undrar därför följande:

Vad exakt var syftet med de Facebook-grupper där BO var aktiv? Vilken typ av uthängningar gjordes i dessa grupper? Handlade det om att hänga ut brottslingar? Att sprida skvaller om människors privatliv/kärleksliv? Om ekonomi/affärer? Eller något annat?

Killen har suttit på Tidaholm så visst har han begått brott, han satt 6 år enligt honom själv.
Citera
2022-01-18, 17:28
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Oj vilken cirkus, antingen så har hans bror siamak orsakat attes död ,vilken ångest! eller så var det nån atte hängt ut som hämnades?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in