2022-01-18, 15:40
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Många mördare har alltid varit fin emot någon.

De förtjänar ändå att dö.

Har jag missat något ? BO är väl inte en mördare?
Citera
2022-01-18, 15:41
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Många mördare har alltid varit fin emot någon.

De förtjänar ändå att dö.

Allvar????

Nej Atte förtjänade inte detta ödet!
Citera
2022-01-18, 15:41
  #195
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har jag missat något ? BO är väl inte en mördare?

Tur att hans katt nu kan få en ägare som inte drivs av en ap-hjärna.
Citera
2022-01-18, 15:42
  #196
Medlem
Satt han i bilen och dog? Ett sådant tråkigt slut.
Citera
2022-01-18, 15:44
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kunskapsbanken
Den är inställd. Skulle börjat igår. Massa sjuka verkar det som. Börjar nog nästa vecka.

Aha. Tack för info.
Citera
2022-01-18, 15:44
  #198
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullshiiit
Oavsett vad så förtjänar man inte att bli skjuten.

För mig var han den finaste människan!!!!!!

Mitt hjärta blöder, för jag älskade honom.

Älska honom hur mycket du vill men när man drogar ner tjejer och fotar dem nakna så är man ingen hyvens karl. Han har gjort mycket skit och det mesta går att följa på instragramkonto som har samma namn son en utav hans grupper på Facebook. Mitt hjärta trallar
Citera
2022-01-18, 15:44
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Tur att hans katt nu kan få en ägare som inte drivs av en ap-hjärna.


Förlåt?????

Lina som katten heter hade bästa ägaren.
Han älskade verkligen Lina.

Och han behandlade henne som sin drottning.

Så snacka inte skit
Citera
2022-01-18, 15:48
  #200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Om jag fattat det rätt så är det Autovivas ägare som var det tilltänkta mordoffret.

Och personer i Eurocars Syd som låg bakom mordplanerna. Ihop med några Norrköpingsbor.

Och BO i detta fall är bror till en åtalad för mordplanerna.

Ser ingen som har vinning att fimpa BO.

Vad kan vara anledningen??

Autoviva har alltid kännts som en penningstvätt verksamhet, är det albaner som äger det eller vilka?

Ademi bil ligger också på Berga och kom från ingenstans och ägaren AMG cabbe för 2 millar med personliga regplåtar..

Skatteverket hade nog kunnat sätta dit många om de granskade de här bilfirmorna noggrannt.
Citera
2022-01-18, 15:52
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
Kvinnan, J*nin* som han hängde ut i live igår lever med skyddade personuppgifter pga ett psykopatiskt ex som är ett stort hot mot henne och hennes barns liv. Hade hon haft kontakter till att skjuta någon så hade inte *tte varit hennes högsta prioritet!

*=a
Om nu J*nin* lever med skyddat identitet och bor skyddat som hon sitter och säger i lives, så är det ju märkligt att hon lägger ut på fb vart hon befinner säg, samt sänder live när hon är ute och går mm. Dom som verkligen lever skyddat vågar knappast sända live och lägga ut vart dom befinner säg. Så det är bara bullshit som hon håller på med.
Citera
2022-01-18, 15:58
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornligan123
Om nu J*nin* lever med skyddat identitet och bor skyddat som hon sitter och säger i lives, så är det ju märkligt att hon lägger ut på fb vart hon befinner säg, samt sänder live när hon är ute och går mm. Dom som verkligen lever skyddat vågar knappast sända live och lägga ut vart dom befinner säg. Så det är bara bullshit som hon håller på med.


Jag håller absolut med dig.

Hon är inte orsaken till varför min vän är död.
Om vi någonsin får svar på varför vet jag inte.
Citera
2022-01-18, 16:02
  #203
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullshiiit
Allvar????

Nej Atte förtjänade inte detta ödet!
Du har ett passande användarnamn.
All kriminell smuts förtjänar det här, en vinst för Sverige.
Lite orolig dock, bara andra skjutningen i år va? De får sätta fart.
Citera
2022-01-18, 16:03
  #204
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullshiiit
Jag kände Atte, han fanns för mig i svåra tider.

Jag är i chock, under den tuffa ytan var han helt underbar.
Han tog mitt hjärta med storm, och jag kommer aldrig glömma honom.

Han älskade verkligen livet, och hade ni sett honom hur han var med Lina ( hans älskade katt) så hade ni inte suttit o smutskastat honom.

Jag älskar honom, och vi som kände Atte, vet sanningen.

Flashback är som den är, folk kastar gärna skit på andra.

Men om sanningen ska fram...

Finns ingen finare människa än Atte.

Min bamsebjörn.
Goda människor blir inte mördade. Att han kanske fanns där för dig och var snäll mot dig betyder inte att han var en god människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in