Citat:
Ursprungligen postat av
Mullret
Om jag fattat det rätt så är det Autovivas ägare som var det tilltänkta mordoffret.
Och personer i Eurocars Syd som låg bakom mordplanerna. Ihop med några Norrköpingsbor.
Och BO i detta fall är bror till en åtalad för mordplanerna.
Ser ingen som har vinning att fimpa BO.
Vad kan vara anledningen??
Autoviva har alltid kännts som en penningstvätt verksamhet, är det albaner som äger det eller vilka?
Ademi bil ligger också på Berga och kom från ingenstans och ägaren AMG cabbe för 2 millar med personliga regplåtar..
Skatteverket hade nog kunnat sätta dit många om de granskade de här bilfirmorna noggrannt.