2022-01-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Fick mina igår, tog 3 dagar från beställning. Gör vad dem ska minskar min ångest även dessa grymma att sova på. Nöjd

För bra att sova på men tog ju för många oxå nu är det bara ta när jag blir dålig och känner paniken och stressen kommer.
Har inte behövt ta något idag jag har effekt ännu vilket är som med flubromazepam.

Bara dom pressar dom i 3,0mg per pilla
Citera
2022-01-16, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Nej menade med 2mg 20mg som jag skrivit innan tror dom nya ligger på 20mg faktiskt

OK, tack! 🙂
Citera
2022-01-17, 12:31
Medlem
stabizens avatar
Har beställt 2 gånger men ingen har kommit, beställ inte därifrån alltså rci om du har inte så mycket pengar, gått nu 2,5 veckor
Citera
2022-01-17, 13:44
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Har beställt 2 gånger men ingen har kommit, beställ inte därifrån alltså rci om du har inte så mycket pengar, gått nu 2,5 veckor
Sitter i samma situation, har 3 ordrar 2 samma dag och en förra vecka. Inga svar på mail. Men har fortfarande hopp om att det kommer denna vecka. Återkommer när order trillar ner.

Känns pagoclone typ som benso eller mer som zolpidem i ruset? Vilken är den mest lik? Ser verkligen fram emot att prova, nu när dom är bra också
Citera
2022-01-17, 16:06
Medlem
Riktigt bra medicinsk Z-analog (benzo)
Precis vad jag sökt efter plus sover som en stock. Behövs bara dos ökning det är allt för 8-10st om dagen funkar inte. Fast tror dom kommer öka dom.
Citera
2022-01-17, 17:40
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Fick mina igår, tog 3 dagar från beställning. Gör vad dem ska minskar min ångest även dessa grymma att sova på. Nöjd

Ja dom är riktigt sköna att sova på. Jag antar att din Pagoclone smakar kemiskt, för den förra batchen var inte mycket att hänga i granen.
Citera
2022-01-17, 18:42
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Ja dom är riktigt sköna att sova på. Jag antar att din Pagoclone smakar kemiskt, för den förra batchen var inte mycket att hänga i granen.

Yes kemisk smak på dessa. Fick ca 10 extra också med i beställningen.
Citera
2022-01-17, 18:46
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Denna är rcns nya Etizolam helt klart tror aom sagt inte att den kommer ge utslag på vanliga standard stickor. Problemet jag ser är att det inte finns några inrikes shoppar kvar!! Pagoclone skulle sälja som smör och jag har ryktesvägen fått veta att en viss inrikes shop som aäljer en opiat på 5 mg redan har denna på lager!!! Tror 10 mg per tablett skulle vara lagom för pagoclone. Släpp nu denna förfan det har inte funnits någon riktig rc benso på över ett år. Vi.med sömnproblem står bara och väntar på en ny benso och denna lär sälja aom smör till dom som går laro bla !!! Annars finns den i pulverform på några utrikes shoppar.

Tycker inte att zopiklon och etizolam kan jämföras alls.
Citera
2022-01-17, 18:48
Medlem
Citat:
Yes kemisk smak på dessa. Fick ca 10 extra också med i beställningen.

Låter bra. De brukar bjuda på ett antal extra tabletter.
Citera
2022-01-18, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen

Tråkigt att du inte fått dina grejer. Har beställt från RCI rätt många gånger och en enda gång har jag blivit blåst som sagt. Brukar ta 3 dagar annars innan man får sina grejer. Men tycker som sagt att deras hemsida är riktigt kass då det inte finns någon kontaktinformation.
Citera
2022-01-18, 16:10
Medlem
stabizens avatar
Beställ inte från RCI - SCAM
Citera
2022-01-18, 16:41
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Tråkigt att du inte fått dina grejer. Har beställt från RCI rätt många gånger och en enda gång har jag blivit blåst som sagt. Brukar ta 3 dagar annars innan man får sina grejer. Men tycker som sagt att deras hemsida är riktigt kass då det inte finns någon kontaktinformation.
Jag väntar på 3 ordrar nu. Mina första 2 var runt den 6 Jan sen den tredje den 13jan. Dumt att lägga en order till, men det blev så.
Den som är rädd att inte få sina grejer borde ta avstånd från rci nu faktiskt. Dom har inte ens accepterat ordern.
Vad är det som händer? Kommer fortsätta försöka kontakta dom tills det att dom löst det.

Är det någon som får svar på mail från dom?

Tråkigt att det skall vara såhär när man behöver produkten, dom verkar ha ganska många ordrar om ordernummer stämmer.
Senast redigerad av 1994-1 2022-01-18 kl. 16:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in