2022-01-13, 17:10
Medlem
stabizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Sitter i samma situation. Beställde 50st till nu, inget svar ännu dock. Vafan dom verkar inte kontrollera sina btc betalningar.
Jag blir så less.

Det kanske är en dålig idé att iv:a dom här. Har ingen aning. Men om dom inte är livsfarliga och ger ett bättre och starkare rus då är jag villig att prova någon tablett. Inte varje gång utan prova några gånger. 🤔

Surt.. men skulle inte iv:a pagoclone om jag var du, det låter rätt så farligt.. vad jag vet om det här så var benson rätt så svag och nu älskar folk dom.. låter som nåt men vill inte säga mer nu för jag har ingen aning.

Men ni som har beställt med vanligt brev och första klass brev är det någon skillnad?
Citera
2022-01-13, 17:34
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Surt.. men skulle inte iv:a pagoclone om jag var du, det låter rätt så farligt.. vad jag vet om det här så var benson rätt så svag och nu älskar folk dom.. låter som nåt men vill inte säga mer nu för jag har ingen aning.

Men ni som har beställt med vanligt brev och första klass brev är det någon skillnad?

Tror inte det är någon skillnad. Den nya Pagoclonen som smakar starkt kemiskt är ljusår bättre än den förra som smakar mjöl. Så deras nya batch är bra.
Citera
2022-01-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Tror inte det är någon skillnad. Den nya Pagoclonen som smakar starkt kemiskt är ljusår bättre än den förra som smakar mjöl. Så deras nya batch är bra.

Ja, jag har märkt att efter ett intag på några stycken (och en stunds väntan på effekt som nämnts) så känns livet plötsligt ganska bekymmersfritt.
Citera
2022-01-13, 22:59
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Ja, jag har märkt att efter ett intag på några stycken (och en stunds väntan på effekt som nämnts) så känns livet plötsligt ganska bekymmersfritt.

Håller med. En riktigt bra substans.
Citera
2022-01-14, 14:21
Medlem
Har nu testat dom så bra jag kunnat.
Höll från all benz till min ångest kom men behövde ändå minst 4-5st så hoppas dom släpper dom i 2-2,5mg hade varit perfekt men bra är dom nya Pagoclonen absolut. Klipper ångest. Har fått lite tolerans pga jag åt 150st ikto på 3 veckor men trappar ner nu med dom jag har kvar.

Så öka till 2-3mg per pagoklon så är det perfekt sen.
Citera
2022-01-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Så du fick inte den nya batchen som smakar kemiskt utan den gamla som smakar mjöl? Den nya Pagoclone som smakar kemiskt är ju riktigt effektiv, medans den som smakar mjöl inte är något vidare.

Jo fick dom med kemisk smak men vet dom ligger på max 1mg så sälj dom för dubbelt upp rc inrikes tills ni har 2,5mg pressade att skickas.
Har ju sparat mail adress så pratat lite med dom och dom är trevliga. Vet dom håller på med ett projekt som kommer bli mycket bättre än det är nu.
Citera
2022-01-15, 15:04
Medlem
Satan jag tog 15st igår för testa men sov till kl 13:00 idag så dom har bra hypnotisk effekt men även avslappnad effekt inte den fetaste men den är en grym z-analog dom nya Pagoclonen som innehåller äkta pagoklon 😉

Fast som sagt måste upp i dos 2,5mg blir perfekt 2mg oxå men tillsätt typ lite extra i blandningen innan dom pressas så dom hamnar på 2,2mg för det är svårt få så rent pulver så att 2mg skulle motsvara 2mg.
Om ni förstår mig rätt.

Tycker 3mg skulle varit det fetaste så varför inte pressa en billigare på 1,5mg sen en dyrare på 3mg eller blir för mycket jobb.
Så lägg dom på 2mg det räcker nog.

Man har ju noll ångest på dom så dom funkar medicinskt fast tar man typ 8-10mg blir man ganska skön men oxå rätt trött.
Håller på nu få ner min tolerans bara ta 1mg klonazepam morgon kväll i 1 vecka eller 2 så har den gått ner. Har inte mega tolerans men byggde snabbt på typ 3 veckor och då går det snabbt få det till noll igen.
Eller helt enkel vänta till man känner ångesten och stressen komma och ta då. Jag har fet effekt ännu sedan igår så behöver inte ta idag känner jag.
Citera
2022-01-15, 15:06
Medlem
Citat:

Ja funkar gör dom
Citera
2022-01-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Är det farlig eller är dom inte lösliga i vatten? Läst tidigare i tråden om en som tyckte dom var markant bättre r.p än att svälja dom. Har du provat iv?

Kan inte säga mer än vad jag räknat ut själv och om du inte har det så får du tänka lite.
Du får göra som du vill fast 97% av benzo är inte vatten lösliga. Finns vad jag vet 4st av alla dom jag kollat upp vilket är mer än alla som kommer upp på Google och engelska Wikipedia. Finns som sagt säkert 8st nya rc benzo som gjorts medans Sveriges bästa shoppar gick i graven. Synd.
Citera
2022-01-15, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Har nu testat dom så bra jag kunnat.
Höll från all benz till min ångest kom men behövde ändå minst 4-5st så hoppas dom släpper dom i 2-2,5mg hade varit perfekt men bra är dom nya Pagoclonen absolut. Klipper ångest. Har fått lite tolerans pga jag åt 150st ikto på 3 veckor men trappar ner nu med dom jag har kvar.

Så öka till 2-3mg per pagoklon så är det perfekt sen.

Ursäkta en kanske dum fråga, men: diskussionen verkar utgå från att dessa är på 1 mg. På shoppens sida står både 10 & 15 mg…, men är det någon som har analyserat dom ”nya”, ”kemiska” pagoconen och vet att dom är på 1 mg?

Å andra sidan använde man väl i studier tidigare typ 0.3-1.2 mg/dygn för ångest m.m. Då verkar det rimligt att dom här kan vara på 1 mg. Om det är 10 eller 15 mg i dom här pelletsen kan jag inte tänka mig att det är värt att göra studier på nån mg/dygn.
Citera
2022-01-15, 18:34
Medlem
Citat:
Ursäkta en kanske dum fråga, men: diskussionen verkar utgå från att dessa är på 1 mg. På shoppens sida står både 10 & 15 mg…, men är det någon som har analyserat dom ”nya”, ”kemiska” pagoconen och vet att dom är på 1 mg?

Å andra sidan använde man väl i studier tidigare typ 0.3-1.2 mg/dygn för ångest m.m. Då verkar det rimligt att dom här kan vara på 1 mg. Om det är 10 eller 15 mg i dom här pelletsen kan jag inte tänka mig att det är värt att göra studier på nån mg/dygn.

Nej menade med 2mg 20mg som jag skrivit innan tror dom nya ligger på 20mg faktiskt
Citera
2022-01-15, 19:23
Medlem
kattingSSs avatar
Fick mina igår, tog 3 dagar från beställning. Gör vad dem ska minskar min ångest även dessa grymma att sova på. Nöjd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in