2022-03-01, 20:54
Avslutad
Jävlar vilken skillnad det är på deras nuvarande batch och den förra!

Dom förra jag fick var tabletten mindre och utan kryss, effekten var inte alls rogivande.
Jag/vi (mina nära och kära) vart bara vimsig, minnesluckor, svårt att koncentrera sig och orolig sömn. - Batch från 2022/01

Men på dessa blir man ju tillfreds, lite euforisk, avslappnad, lite skönt flummig och vinglig, skönt trött, och man sover hela natten. - Batch från 2022/03
Citera
2022-03-02, 02:31
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille

Dom förra jag fick var tabletten mindre och utan kryss, effekten var inte alls rogivande.
Jag/vi (mina nära och kära) vart bara vimsig, minnesluckor, svårt att koncentrera sig och orolig sömn. - Batch från 2022/01

Men på dessa blir man ju tillfreds, lite euforisk, avslappnad, lite skönt flummig och vinglig, skönt trött, och man sover hela natten. - Batch från 2022/03

Håller nog med dig är lite mer tryck i dessa. Ingen extrem skillnad men ändå kännbart
Citera
2022-03-02, 02:51
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Håller nog med dig är lite mer tryck i dessa. Ingen extrem skillnad men ändå kännbart

Det verkar riktigt lovande. Väntar ju som sagt på en beställning-
Citera
2022-03-02, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille

Verkar perfekt då jag la en beställning igår.
Citera
2022-03-02, 03:18
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Verkar perfekt då jag la en beställning igår.

Gött hoppas de kommer innan helgen! För mig har dem varit ganska snabba nu max 2-3 dagar
Citera
2022-03-02, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Gött hoppas de kommer innan helgen! För mig har dem varit ganska snabba nu max 2-3 dagar

ok det låter bra.
Citera
2022-03-03, 23:07
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Pagoclone är mycket bra. Jag har haft sömnproblem och dålig aptit i ett halvår. En vecka med en tablett per kväll och jag är på banan igen. Bra skit!
Senast redigerad av StyrmanJansson 2022-03-03 kl. 23:34.
Citera
2022-03-03, 23:21
Medlem
Avtändning på dessa VAR INGEN BARNLEK.
Citera
2022-03-03, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
Avtändning på dessa VAR INGEN BARNLEK.

ok hur länge och hur stora doser har du ätit?
Citera
2022-03-04, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
ok hur länge och hur stora doser har du ätit?

4-5 st för sömn, just vid läggdags i cirka 1,5 månad - 2 månader kanske. Fått brainzaps, upplevt stötar genom huvudet och liksom ut i händerna, total insomnia (inte en minut sömn på 6 dygn tills jag kraschlandade helt och hållet, noll aptit/motivation/lust. Då jag till sist somnade kan jag ha krampat, då jag vaknade på golvet (somnade i soffan till sist) och en nackspärr från helvetet, bitmärke på tungspetsen. Men inget jag vet, bara något jag misstänker (krampanfall alltså).

DOSERA OERHÖRT LÅGT, GOTT FOLK!
Citera
2022-03-04, 02:08
Medlem
Citat:
4-5 st för sömn, just vid läggdags i cirka 1,5 månad - 2 månader kanske. Fått brainzaps, upplevt stötar genom huvudet och liksom ut i händerna, total insomnia (inte en minut sömn på 6 dygn tills jag kraschlandade helt och hållet, noll aptit/motivation/lust. Då jag till sist somnade kan jag ha krampat, då jag vaknade på golvet (somnade i soffan till sist) och en nackspärr från helvetet, bitmärke på tungspetsen. Men inget jag vet, bara något jag misstänker (krampanfall alltså).

ok det låter oroväckande. Själv tar jag 1 på morgonen och 1 på kvällen. Halveringstiden är ganska lång på Pagoclone. 4-5 stycken på en gång för sömn låter mycket. Men det är ju ditt val. Hoppas det är bättre nu.
Citera
2022-03-04, 04:06
Medlem
Citat:

Första rapporten jag läst på internet om att man kan få AT på Pagoclone.
Låter ju som ganska extrema utsättningssymptom. Hur snabbt märkte du AT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in