2022-01-18, 17:45
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Jag väntar på 3 ordrar nu. Mina första 2 var runt den 6 Jan sen den tredje den 13jan. Dumt att lägga en order till, men det blev så.
Den som är rädd att inte få sina grejer borde ta avstånd från rci nu faktiskt. Dom har inte ens accepterat ordern.
Vad är det som händer? Kommer fortsätta försöka kontakta dom tills det att dom löst det.

Är det någon som får svar på mail från dom?

Tråkigt att det skall vara såhär när man behöver produkten, dom verkar ha ganska många ordrar om ordernummer stämmer.

Hur har du tänkt att kontakta dom? Dom har ju ingen kontaktinformation på sidan. Jag har blivit blåst på en order och fick en mailadress skickat på PM. Men inget svar.
Citera
2022-01-18, 18:12
Medlem
stabizens avatar
Känner mig lite som Carrey från Truman Show, flesta har fått sina men ni kanske är RCIs medarbetare
Citera
2022-01-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Beställ inte från RCI - SCAM

Kan vara posten som segar också
Senast redigerad av Skogsstyrelsen 2022-01-18 kl. 19:14.
Citera
2022-01-18, 19:20
Medlem
stabizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
Kan vara posten som segar också

3 veckor? Och väntat på en annan order 1 vecka nu.

Det spelar ingen roll jag kommer röda RCI så länge tills jag får nåt hem.

Och de 2 orderna är Färdigbehandlade enligt RCI, så jag förstår inte hur det gick till, det är antagligen selektiv SCAM eller nåt, säger bara det för jag har beställt miljontals gånger från hundratals sidor sedan 2009 så jag pratar inte strunt.
Senast redigerad av stabizen 2022-01-18 kl. 19:25.
Citera
2022-01-18, 19:36
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Hur har du tänkt att kontakta dom? Dom har ju ingen kontaktinformation på sidan. Jag har blivit blåst på en order och fick en mailadress skickat på PM. Men inget svar.
Har mailat på admin@rc-inrikes.com och även rc2019@protonmail.com har skickat bilagor och allt till dom.

Jag rödar också RCI tills ordarna kommer hem i brevlådan.
Citera
2022-01-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Har mailat på admin@rc-inrikes.com och även rc2019@protonmail.com har skickat bilagor och allt till dom.

Jag rödar också RCI tills ordarna kommer hem i brevlådan.

Det är synd att de strular när dom fått in riktigt bra Pagoclone.
Citera
2022-01-19, 12:44
Medlem
Vad händer undrar jag mest då jag fått 2st ordrar utan problem.

Dom kanske packar dom nya Pagoclonen på 20mg, såg det stod dom ökat pagoklon till 20mg så kan vara det att dom packar eller trycker nya för det mesta trycker man typ bara 1000st för att se om det uppskattas dom ökat Pagoclonen vilket det ju har och jag älskar dom nya 20mg pago sover så in i helvete skönt på dom plus om jag får ångest vilket jag har 24/7 utan något pga att jag fick PTSD som är värdens helvete allt påverkas som sömn om man har PTSD så faller man aldrig ner i djupsömn utan vara 1a steget av 3 tror jag. Jag kämpade mot min PTSD i 3år utan någon medicin och utsatte mig för saker som jag var rädd för och stressen var på max alla dom åren och ångesten var helt sjuk som blev till panik minst 1 gång varje varannan timme men det hjälpte mig som fan trots det var tortyr så försvann typ 40-50% av PTSDn.
Fast tror inte jag kan bli bättre än så som jag är nu. Så dessa Pagoclon räddar mitt liv just nu samt lite flualp och clonzolam 😀👍
Bra r.in...s ni gör bra jobb.
Citera
2022-01-19, 12:52
Medlem
Citat:
3 veckor? Och väntat på en annan order 1 vecka nu.

Det spelar ingen roll jag kommer röda RCI så länge tills jag får nåt hem.

Och de 2 orderna är Färdigbehandlade enligt RCI, så jag förstår inte hur det gick till, det är antagligen selektiv SCAM eller nåt, säger bara det för jag har beställt miljontals gånger från hundratals sidor sedan 2009 så jag pratar inte strunt.

Inte så att du har span på dig då? Umgås du med folk som e skumma för då kan folk få för sig vad som helst. Hände mig jag fick husis för jag umgicks ett tag med 3 skumma typer och dom tog mina postförskott vilket jag senare blev glad över för la på 6000kr postförskott flubromazepam och 50g rent AB-FUBINACA plus 70g färdigt spice så fick tillbaka allt eftersom det ej var klassat men la ner efter det. Fast var lätta pengar göra spice typ 50g kostade mig 200kr sen 500 per 10g

Kom jag av mig för rökat A-PHP men dom måste ju ha nått strul för annars hade det landat för längesedan nu om det står färdigbehandlat skickat. Får du ingen kontakt med dom?
Citera
2022-01-19, 13:27
Medlem
Citat:
Har beställt 2 gånger men ingen har kommit, beställ inte därifrån alltså rci om du har inte så mycket pengar, gått nu 2,5 veckor

Konstigt då mitt kom fram.
Citera
2022-01-19, 14:05
Medlem
kattingSSs avatar
La in en beställning den 17 kom idag. Har inte upplevt några problem, gröna från mig i alla fall
Citera
2022-01-19, 17:51
Medlem
Väntar också på en order som lades för ca 10 dar sen. Mystiskt att en del får på 2 dar. Medan många väntar.
Citera
2022-01-19, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksmupp
Väntar också på en order som lades för ca 10 dar sen. Mystiskt att en del får på 2 dar. Medan många väntar.

Ja det är märkligt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in