2022-01-18, 14:43
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Förmodligen inte. M bråkade ofta med allt och alla utan några som helst tankar på vad det skulle kunna få för konsekvenser. Som man bäddar får man ligga och han får helt enkelt skylla sig själv! Han är inte vatten värd i mina ögon.
Citera
2022-01-18, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.N.O.R.T.
BO:s bror sitter just nu häktad för stämpling till mord och grovt vapenbrott i Helsingborg och finns även med i Worldexchange-utredningen. Detta är sannolikt en hämndaktion som sattes i rörelse av personen han försökte få mördad.

Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Jag är inne på samma linje som du. Rättegången mot brodern med flera startade kl nio idag i Helsingborgs tingsrätt. Lite svårt att tro att det slumpar sig så att han mördas en och en halv timme dessförinnan.

(FB) Norrköpingsnätverket förberedde mord i Skåne. Avslöjades genom encrochat.

(FB) Bilhandlare från Helsingborg åtalad för narkotikasmuggling, penningtvätt och mordplan
Citat:
Ursprungligen postat av MN89
Då hade det kanske löst sig ändå. Dock plingade det till i mobilen när jag var nere i stan.

FUP:
https://delafil.se/2eebf110fefdc4df/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_2_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/394649da012ce766/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_3_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/b8aff0aa18007243/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_4_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/851049680d53d64b/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_5_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/d132e7e82a8893e6/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_6_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/1e03d7b41cd28818/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_7_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
https://delafil.se/c942d553fc57b368/Helsingborgs_TR_B_108-22_Aktbil_8_SEKRETESSPR%C3%96VAD_VERSION.pdf
BOs bror utpressade, sprängde och skickade torpeder på hela Skånes bilfirmor, ja så kan det gå, man drar in några hundra milj sedan får sitta livstid och får brorsan poppad i häktet klockren favorit i repris. Hur många bröder är kvar eller är de bara 2?

Måste säga att poppa sitt hatobjekts bror när han sitter häktad är bland det mest klockrenaste man kan göra. Tyvärr kommer tjejerna undan för billigt de skulle gjort en Karolina Hakim också för nu kommer hon ärva alla hundra milj..

Dessa boys har stressat bilfirmor från väsby till norrköping till skåne. Deras horfruar kommer få ärva alla hundra milj de dragit in på brott från oskyldiga företagare. 🤮 🤢
Senast redigerad av FulKossa95 2022-01-18 kl. 15:07.
Citera
2022-01-18, 15:07
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullshiiit
Jag kände Atte, han fanns för mig i svåra tider.

Jag är i chock, under den tuffa ytan var han helt underbar.
Han tog mitt hjärta med storm, och jag kommer aldrig glömma honom.

Han älskade verkligen livet, och hade ni sett honom hur han var med Lina ( hans älskade katt) så hade ni inte suttit o smutskastat honom.

Jag älskar honom, och vi som kände Atte, vet sanningen.

Flashback är som den är, folk kastar gärna skit på andra.

Men om sanningen ska fram...

Finns ingen finare människa än Atte.

Min bamsebjörn.

Svårt att se man är en fin människa om man blir skjuten.. Något jävla illa måste han ju gjort mot någon..
Citera
2022-01-18, 15:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
BOs bror utpressade, sprängde och skickade torpeder på hela Skånes bilfirmor, ja så kan det gå, man drar in några hundra milj sedan får sitta livstid och får brorsan poppad i häktet klockren favorit i repris. Hur många bröder är kvar eller är de bara 2?

Måste säga att poppa sitt hatobjekts bror när han sitter häktad är bland det mest klockrenaste man kan göra. Tyvärr kommer tjejerna undan för billigt de skulle gjort en Karolina Hakim också för nu kommer hon ärva alla hundra milj..
Kan det vara så att han försökt hota några vittnen i någon av bilfirmorna, som inte tog detta så bra?
Vad var det för typ av bilfirmor han sprängde, var det bara andra blattehandlare eller även någon "riktig" bilhandlare.

Det hade varit kino ifall det var Bilmånsson i Eslöv som lackade ur på det här viset & visade var skåpet skall stå.
Citera
2022-01-18, 15:09
Medlem
Varför är det oftast dem ”snällaste människorna på jorden” som blir avrättade?
Lite som dem självantändande bilarna överallt, ett jävla vanligt fenomen liksom…
Citera
2022-01-18, 15:09
Medlem
Mullrets avatar
Om jag fattat det rätt så är det Autovivas ägare som var det tilltänkta mordoffret.

Och personer i Eurocars Syd som låg bakom mordplanerna. Ihop med några Norrköpingsbor.

Och BO i detta fall är bror till en åtalad för mordplanerna.

Ser ingen som har vinning att fimpa BO.

Vad kan vara anledningen??
Citera
2022-01-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sassadassa
Jag känner mycket väl till honom, på ett sätt men inte i hans privata liv. Han höll på med dr0ger,o mycket annan skit. Det vet jag.
Men jag vet oxå många som råkat ut för honom i hans grupper o jag har skrivit här innan o hade en tråd för några veckor sen där även han skrev.
Går man emot honom , skapar en egen grupp på fb eller nåt annat som inte passar så var det många genom åren som fick ta emot hot, hot på familjer o blev tystade. De flesta så aldrig ifrån , men en kvinna gjorde nyligen o spekulationer ang hennes inblandning i detta är absurt!!!!!!
Han hade många ovänner, men blickade folk på löpande band så att inga sanningar kom fram, o hotade folk till tystnad. Jag har nästan 2000 objekt spårade på hans olika hot o psykopat grejer han gjort mot folk. Och mästare på att VÄNDA o VRIDA på ALLT!!!
Han utgav sej för att vara god, men jag har själv sett hans har. Hat mot handikappade, homosexuella osv. Men i lajvs o på FB pratade han tvärtom. En äkta psykopat o han mådde inte bra.
Ingen skall behöva dö, eller råka ut för detta, och hoppas han får frid. MEN anklaga inte J i detta, fett är mycket större än så.....
Och ni som hyllar han varsågoda. Men många får nu också lugn o ro o slipper vara rädda.

Du får nog vara lite mer specifik. Fattar ingenting av vad du skriver.
Citera
2022-01-18, 15:12
Medlem
Civila och målade polisbilar utanför S@rris hus idag. Tillfällighet? Njae.
Citera
2022-01-18, 15:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Civila och målade polisbilar utanför S@rris hus idag. Tillfällighet? Njae.
Var det han som BO's bror planerade att mörda?
Citera
2022-01-18, 15:15
Medlem
Civila och målade polisbilar utanför S@rris hem idag. Tillfällighet? Njae, dom börjar väl i den ända som kanske borde ha ett motiv.
Citera
2022-01-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Nyss visste ingen vem denna man var när jag startade tråden för några veckor sedan.
Nu vet alla och den kastades i papperskorgen

(FB) Grupperna Go Bananas och Tough life på Fb
Jodå, vi var flera som skrev i den tråden. Även troligtvis han själv med. Och antagligen han som fick den kastad ganska snabbt!
Citera
2022-01-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95

Dessa boys har stressat bilfirmor från väsby till norrköping till skåne. Deras horfruar kommer få ärva alla hundra milj de dragit in på brott från oskyldiga företagare. 🤮 🤢

A har själv berättat i live där han är iväg och gör bilaffärer tillsammans med sin bror så han kan ju ha varit närvarande på något hot eller före något hot som gjort honom inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in