2022-01-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romaroger
stämmer bra det

En bror då antar jag?
Vet du om Moh*mmad körde tillsammans med Si*mak? Eller kan det ha räckt med att de just var bröder?
Det kom ju ett åtal mot Si*mak i förra veckan och inte helt ovanligt att det dyker upp ”besvärande” uppgifter i fupar.
Citera
2022-01-18, 12:44
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Jävlar vad kyligt glida fram på en elsparkcykel och dra fram en puffra inte långt från polisstationen när grisarna dricker sitt morgonkaffe

Borde inte polisen ha koll på var elhojarna rör sig! Och vem som kör dem? Någon id har man väl?
Citera
2022-01-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idfd
Ni som sitter o hyllar hans död, eran karma kommer och ni kommer hamna i helvetet.
Atte var en av det finaste människorna jag kände. Ställde alltid upp, hade ett så fint hjärta, hjälpte alla, tog alla under sina vingar.
Han ville aldrig någon skulle känna sig ensam i hans närhet och var en sån fantastisk människa. Ändå sitter folk här som inte ens kände honom och hånar hans död, ni är sjuka människor. Ha lite respekt för hans anhöriga och människor som stod han nära istället. Må ni brinna i helvetet

Är man en fin människa blir man inte avrättad
Citera
2022-01-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Borde inte polisen ha koll på var elhojarna rör sig! Och vem som kör dem? Någon id har man väl?

Det kan ju vara en privat som man själv köpt.
Citera
2022-01-18, 12:47
Medlem
gronagubbens avatar
jag uppfattade han som en wanna be journalist.
tror mördaren kommer åka fast innan dagen är slut,motivet bör kunna hittas i någon av hans videos.
Citera
2022-01-18, 12:48
Medlem
Igår var det ett jävla liv i gruppen när han roastade någon fd gruppmedlem, vet inte vad som bråkat om. Å andra sidan visade han ett klipp på kvinnan han roastade och i det klippet satt hon med sin pappa och den här atte satt o sa att pappan var bög, skulle pissa han i ansikte osv. Ganska omoget i mitt tycke
Citera
2022-01-18, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Är man en fin människa blir man inte avrättad
I dagens Sverige kan det räcka med att någon blir lite kränkt...
Citera
2022-01-18, 12:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikkipikki
Igår var det ett jävla liv i gruppen när han roastade någon fd gruppmedlem, vet inte vad som bråkat om. Å andra sidan visade han ett klipp på kvinnan han roastade och i det klippet satt hon med sin pappa och den här atte satt o sa att pappan var bög, skulle pissa han i ansikte osv. Ganska omoget i mitt tycke
Om det var fel gubbe han hånade så kan det ju räcka för att bli klippt. Jag hade nog övervägt det själv faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Han var nog utvecklingsstörd till en del.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Han var nog utvecklingsstörd till en del.
Föräldrarna kusiner?
Citera
2022-01-18, 12:53
Medlem
Citat:

Länk?
Citera
2022-01-18, 12:55
Medlem
Detta har inget med någon jävla fb grupp att göra..

A**e höll på kriminella saker som tex narkotika. Gissar starkt på att det handlar om någon narkotika skuld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in