Ursprungligen postat av Enneagram
Vi er to vennepar som de siste tjue årene har møttes to helger i året til tematreff. Da får hver av oss bestemme tema og meny en gang pr år. Nå var det min tur og temaet ble Lørenskog-mysteriet, og menyen ribbe og akevitt. Hadde store forhåpninger til at dette skulle få oss til å «se lyset» Alle setter seg som best de kan inn i temaet på forhånd. Siktet i saken ble naturligvis hovedpersonen i våre diskusjoner. Vi avsluttet kvelden med å se på NRK-intervjuet med TH. Damene i selskapet fant ham «farlig gutteaktig sjarmerende». Herrenes totaloppfatning gikk mer i retning av ribbe - perfekt sprø. Dog skal det også sies, vi hadde 4 ulike meninger om hvem gjerningspersonen er. Vi får sove på det, kanskje kommer åpenbaringen etter en god natts søvn. Hjernen jobber ofte godt når vi sover.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
jula er over nå. Du får korke flaska på akevitten. Dette er et dublikat av en tidligere julefortelling på fb
Innlegget var ment som et svar til Kokadu om nettopp dennes «julefortelling» og anbefaling til meg. Da jeg dessverre ikke klarte å sitere riktig innlegg, forstår jeg godt at det blir helt meningsløst. Takk for at du gir meg gode råd på veien videre.