Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Är det verkligen stor effekt man får av Wakeup CBD?
Ja alltså du får det medicinska och så, THCt saknas så att "trippa" på det är inget man gör, men verkan är inte svag/placebo utan det är lite annorlunda, t.ex. blir man inte trög som av viss gräs under effekten och du kan göra nästan i stort sett vad som helst, som skulle vara svårt, nojjigt eller jobbigt. CBD hjälper grymt med sömnen(CBN är ännu bättre för sömnen faktiskt, speciellt i kombination), stress, aptit, ångest, depressioner, hälsa t.ex. immunförsvar och skydd mot cancer och dylikt.
Ärligt talat så föredrar jag utan THC då jag vill vara fungerande och slippa nojjor, dåligt minne och dylikt.
Önskar att jag visste om CBD när jag var yngre, var inte påläst så trodde att THC var det som var viktigast medicinskt men så är det inte även om THC har också viktiga medicinska egenskaper dock inte de jag behöver.
Citat:
Ursprungligen postat av
DudeConfused
H*lvete! Vilket drag det va i Lemon Kush. Tror den ligger på 19.3% CBD. Tänkte testa Blue Dream på 9.2% för att slippa den hårda smällen. Haha, hade inte rökt på 3 veckor så det var ju jävligt nice att få hem en påse med grönt i igen.
Dra ihop någon CBD träff 2022 Sommaren? Alla tar med eget röka ochså rullar vi en halvmeters Snoopie Doopie? Inga andra drugz bara M J.
Nästan fuskigt det hära med CBD, tänk alla som hade klarat sig med CBD och slippt köpa 3gram för 500 när det finns det hära för 10gram för 400 basicly.
Hejja Miljöpartiet, menar såklart det gröna partiet
Älskar Lemon Kush, en av de finaste Eletta advanced jag testat, så fluffig och god samt har grym verkan för att vara CBD. Älskar att cbdbuds blommor är ofta färska och klibbiga. Har inte varit missnöjd med en enda bud(eller hash) ifrån dem, tom de med låg CBD är också grymma. Tänker att det finns andra ämnen i dem som har låg CBD, typ CBG, CBC, CBN etc.
Har klarat mig på CBD i snart något år nu, inte använt cb i många år då jag är främst ute efter det medicinska, THC ger mig biverkningar (vill inte köpa från gatan eller så, kan vara besprutat med).
Syntetiska cannabinoider har jag fått en avsmak för och tänker aldrig röra igen, de känns bara fel då jag är väldigt mån om min hälsa. Fattar inte folk som kör på det nuförtiden. Det var bra en gång i tiden för många år sedan, nu ger det bara panik, eller så blir du helt efter och förvirrad om du inte dör i värsta fall. Beroendet är rätt grovt med vissa men även när jag körde det en gång i veckan eller även månaden så kändes min hjärna skadad/bränd veckor efter.
Det finns många andra RC ämnen som är helt okej och inte känns så giftiga och vissa känns tom rätt ofarliga (flera skapades längesedan, tiotals år sedan alltså och testades ett tag men kom aldrig ut som medicin etc) men SCs är nog inte bra för vare sig hjärnan eller kroppen samt är dödliga.
Full CB1 och CB2 agonism är farlig, kan vara dödlig och är mest troligen neurotoxisk därför ska man hålla sig till naturligt.
Vill man bli hög så köp gräs och blanda med lagliga CBD buds då får man något mer likt medicinskt gräs vilket är bra bättre än utan CBD.
Fick något test på grape ape eller något, verkar riktigt nice, borde lägga in den i vapen och pröva. Rekommenderar alla CBD buds om de ska prova CBD buds. Men även Cannabislight och hampabonden/scentstop är bra.
Blir sugen på att beställa cbdbuds cherry diesel, återkommer med recension om jag beställer den.
Någon som testat några utav deras cbd hash? Tänkte testa några sorter då cbn hashet som var riktigt grymt är slut.