2022-01-05, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsirgentleman
Påtal om CBD buds

fick precis hem 10 gram Ninja Fruit förut idag från Naturexpressen och asså wow shit vad gott dom luktar! Riktigt fina & med mycket trikomer också, bild här https://imgur.com/a/LvNeo6S
Nice.
Själv har jag kvar från Jul-handeln jag tänkte röka nu.
Blir dock CBG-strain men det är ok för kvällen det också.

Köpte en chillum/one-hitter förut. Så skönt att slippa rulla samt den är bred som en cigarr så man får in ganska mycket. Bra mycket mer än 1 hit.
Citera
2022-01-05, 19:42
Medlem
Finns det någon CBD-buds eller hasch man känner något av i huvudet? eller är det bara rök?
Citera
2022-01-06, 08:41
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DudeConfused
Finns inget annat att säga än att din profilbild stämmer - KING -

Din är inte alltför dum heller

Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Finns det någon CBD-buds eller hasch man känner något av i huvudet? eller är det bara rök?

Är du ute efter att bli sådär skönt påverkad i både kropp och huvud brukar jag dricka ett gäng bärs medan jag röker. Upplever en betydligt skönare känsla än om jag enbart rökt. Kanske inte så konstigt med tanke på att man kan bli full på alkohol om man dricker tillräckligt mycket, så om det är alkoholen jag känner eller om det är kombinationen mellan cbd:n och alkoholen vet man ju inte iofs. Men jag antar att det är kombinationen mellan dessa, för jag upplever såklart en annan känsla på bara alkohol än på båda två.
Senast redigerad av Suecokid 2022-01-06 kl. 08:43.
Citera
2022-01-06, 12:32
Medlem
DudeConfuseds avatar
Citat:

Inte vad jag stött på än och jag har ändå provat ca 15 olika sorter. Hampa ger mig enbart en lugnande effekt i kropp och leder, det hjälper mig att somna lättare om kvällarna och det gör helgerna roligare att spendera. Om du är känslig för THC men ändå vill bli bäng så kan du testa att blanda 70/30 CBD och THC. Jag kan inte säga att det fungerar då jag inte provat detta men jag läste om andra som provat detta och enligt dem ska det vara en bra kombo.

Är det förövrigt bara jag som känner att jag gör något olagligt när jag röker hampa?
Citera
2022-01-06, 15:46
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DudeConfused
Inte vad jag stött på än och jag har ändå provat ca 15 olika sorter. Hampa ger mig enbart en lugnande effekt i kropp och leder, det hjälper mig att somna lättare om kvällarna och det gör helgerna roligare att spendera. Om du är känslig för THC men ändå vill bli bäng så kan du testa att blanda 70/30 CBD och THC. Jag kan inte säga att det fungerar då jag inte provat detta men jag läste om andra som provat detta och enligt dem ska det vara en bra kombo.

Är det förövrigt bara jag som känner att jag gör något olagligt när jag röker hampa?

Haha samma här, man vill gärna hålla det hemligt. Men såklart man inte bör springa på stan med en joint i truten.

Gick dock vid ett område där det aldrig är snutar, gick och rökte helt öppet för att se reaktionerna. Helvete vad folk blängde, såg en tjej kolla på mig och ta upp luren, jag avvek sedan snabbt därifrån.
Citera
2022-01-06, 17:23
Medlem
Suecokids avatar
Sånt nog vara bland det mest patetiska som finns, folk som ringer in enbart för att jävlas. Sen röker de säkert själv riktigt weed..Håll käften och sköt ert, tack!
Citera
2022-01-06, 18:36
Medlem
AberKruxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Haha samma här, man vill gärna hålla det hemligt. Men såklart man inte bör springa på stan med en joint i truten.

Gick dock vid ett område där det aldrig är snutar, gick och rökte helt öppet för att se reaktionerna. Helvete vad folk blängde, såg en tjej kolla på mig och ta upp luren, jag avvek sedan snabbt därifrån.

haha! tack för skrattet

jag hade fönstret öppet en kväll också och satt och bongade buds och det där bubblet och hostandet går ju typ inte att ta miste på

I övrigt brukar jag stå ute och röka i mörkret på bakgården så till våren tinar det nog fram ett antal jointfimpar på gräsmattan. Tänkte köra över dom med gräsklipparen
Citera
2022-01-06, 21:05
Medlem
Någon som kan tipsa om någon cbd strain som hjälper mot smärta?
Någon som provat denna?
https://herbmed.se/produkt/super-silver-haze-cbd-buds/
Citera
2022-01-06, 21:08
Medlem
Citat:
Jag har provat några cbd oljor för vape men de hade ingen effekt i varken huvud eller kropp, börja tänka att hela grejen med cbd verkar vara en bluff. Dock har jag inte provar cbd buds.
Citera
2022-01-07, 20:11
Medlem
Fittballepungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werkstadt
Någon som kan tipsa om någon cbd strain som hjälper mot smärta?
Någon som provat denna?
https://herbmed.se/produkt/super-silver-haze-cbd-buds/

Jag har provat super silver haze och jag tycker dom inte var något annorlunda gentemot vad som finns på marknaden. Jävligt bra kurerade buds dock! Tycker att nordic med cans starkaste buds är 100% bättre än herbmeds.
Citera
2022-01-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittballepung
Jag har provat super silver haze och jag tycker dom inte var något annorlunda gentemot vad som finns på marknaden. Jävligt bra kurerade buds dock! Tycker att nordic med cans starkaste buds är 100% bättre än herbmeds.

Är det deras eletta advanced du syftar på? I så fall håller jag med! Inte rökt cbd buds på länge men min favorit var alltid eletta advanced från nmc och när cbdbuds fick in eletta så köpte jag deras buds också.

Typ enda budsen som faktiskt fungerat för mig.
Citera
2022-01-07, 21:18
Medlem
Fittballepungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Är det deras eletta advanced du syftar på? I så fall håller jag med! Inte rökt cbd buds på länge men min favorit var alltid eletta advanced från nmc och när cbdbuds fick in eletta så köpte jag deras buds också.

Typ enda budsen som faktiskt fungerat för mig.

Precis!

Riktigt bra drag i dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in