2022-01-11, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpleffe
Även när det ska på analys?
12 dagar borde vara lugnt där också, kan inte garantera det dock.
Citera
2022-01-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
12 dagar borde vara lugnt där också, kan inte garantera det dock.

Tack för svar alla! Det är analys mitt ska in på, därför jag är nojjig.. men tränat och druckit flera liter vatten dagligen så bör vara lugnt.
Citera
2022-01-13, 16:48
Avslutad
Någon som blivit positiv på drogtest efter dom visat negativt dagen innan ??
Detta hände mig nyss och jag hade verkligen inte tagit någonting emellan proven ! Ingen tror på mig såklart och det suger!
Jag hört att detta kan ske med THC om man börjar träna . Men detta var opiater ! Och jag hade tränat både igår efter provet som var negativt och idag innan provet som nu var positivt ! Någon annan som detta har hänt för ?? (Oavsett drog )
Citera
2022-01-13, 22:32
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plump1.0
Någon som blivit positiv på drogtest efter dom visat negativt dagen innan ??
Detta hände mig nyss och jag hade verkligen inte tagit någonting emellan proven ! Ingen tror på mig såklart och det suger!
Jag hört att detta kan ske med THC om man börjar träna . Men detta var opiater ! Och jag hade tränat både igår efter provet som var negativt och idag innan provet som nu var positivt ! Någon annan som detta har hänt för ?? (Oavsett drog )
Yes. Kan hända på vilken drog som helst. Har oftast att göra med att urinen innehåller mer vatten vid första provet och är mer koncentrerad andra. Vilket gör att du först hamnar under cut off värdet och sedan över. Be om ett nytt prov!
Citera
2022-01-15, 17:07
Medlem
Bling Blings avatar
Tja, jag undrar av folk med erfarenhet om ni tror att det generellt skulle vara lugnt att ta typ en 0.3/0.4g hyfsat jonk IV om man ska pissa exakt 5 dygn efteråt? Tack på förhand!
Citera
2022-01-15, 22:51
Medlem
illuminante9802s avatar
Tog en 300mgs kapsel idag, har slumpmässiga prover och jag vet att dom testar för lyrica också.
Väger 112kg
Senast redigerad av illuminante9802 2022-01-15 kl. 23:04.
Citera
2022-01-15, 23:23
Medlem
Bling Blings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminante9802
Tog en 300mgs kapsel idag, har slumpmässiga prover och jag vet att dom testar för lyrica också.
Väger 112kg

Undrar du om det kommer synas? Verkar som att Lyrica/Pregabalin syns 2-5 dagar i alla fall om det var det du undrade (i urin alltså, men ditt kanske åker på analys?). Lycka till iaf!

https://www.narkotikatest.se/shop/lyrica-test-243p.html

https://www.ferle.se/detektionstider/
Citera
2022-01-16, 00:09
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bling Bling
Tja, jag undrar av folk med erfarenhet om ni tror att det generellt skulle vara lugnt att ta typ en 0.3/0.4g hyfsat jonk IV om man ska pissa exakt 5 dygn efteråt? Tack på förhand!

Ja garanterat ren. Heroin syns typ Max en dag efter på sticka och det är MAX.
Citera
2022-01-16, 00:22
Medlem
Bling Blings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Ja garanterat ren. Heroin syns typ Max en dag efter på sticka och det är MAX.

Tack så mycket för ditt svar!

Jag vet att just Heroinet syns typ max en dag, men syns det inte efter den dagen som bara "opiater"? Alltså att man kanske inte kan avgöra att det var just heroin men ändå kan se positivt utslag på opiater generellt på en sticka några dagar efter? Jag kanske har fel där men det är det som oroar mig, och om det skulle synas som opiater på en sticka undrar jag också vad man kan "skylla på"? Alltså, jag antar att de kan se skillnad på morfin/etylmorfin/kodein etc vid analys?

Om det skulle visa positivt på opiater, vilken medicin kan man bäst skylla på att man fått i sig för att undvika att de skall förstå att man skjutit drabb? Nu blev det två frågor, men tack på förhand!
Citera
2022-01-16, 10:17
Medlem
Någon som vet hur länge en lina ketamin syns på analys?
Citera
2022-01-16, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Någon som vet hur länge en lina ketamin syns på analys?

Räcker 8 dagar?
Citera
2022-01-16, 14:24
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bling Bling
Tack så mycket för ditt svar!

Jag vet att just Heroinet syns typ max en dag, men syns det inte efter den dagen som bara "opiater"? Alltså att man kanske inte kan avgöra att det var just heroin men ändå kan se positivt utslag på opiater generellt på en sticka några dagar efter? Jag kanske har fel där men det är det som oroar mig, och om det skulle synas som opiater på en sticka undrar jag också vad man kan "skylla på"? Alltså, jag antar att de kan se skillnad på morfin/etylmorfin/kodein etc vid analys?

Om det skulle visa positivt på opiater, vilken medicin kan man bäst skylla på att man fått i sig för att undvika att de skall förstå att man skjutit drabb? Nu blev det två frågor, men tack på förhand!

Heroin visar alltid som opiater på sticka. Men bara någon dag. Det blir ju morfin i kroppen vet inte om det kan visa på stickan ett par dagar till. Jag har då alltid varit negativ efter ett dygn iaf. På analys ser dem exakt vad du tagit och jag blev poppad för heroin 3 veckor efter intag en gång på analys så undvik det. Ang vad du kan skylla på (om det bara visar OPI på stickan) så kan du vara hur kreativ som helst. Citodon, cocilana visar alla på samma som heroin. Skickas det på analys dock så är du körd. Har du övervägt att fuska ? Spara ditt egna rena urin och smussla i det i koppen? Skitenkelt om det inte är någon som tittar men jag har fuskat på hundratals övervakade prov. Brukar fylla hörnet av en fryspåse med mitt egna rena urin innan jag tar något. Ta typ så mycket att storleken blir som en biljardboll (kanske lite större) och knyt ihop påsen så att du inte har nån luft i. Så att du får som en liten boll med urin. Skitlätt att gömma i handen och göra hål på med naglarna och klämma i koppen. Ännu lättare om du sitter ner så dem inte ser dina händer. Va noga med att ha rena händer dock. Har du knarkrester på fingrarna blir provet positivt.
Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in