Armmuskeln är det nya rövhålet, och statens stora drule har blivit en liten vax-spruta
Det roligaste lurordet är nog ändå "fullvaccinerad". Fattar inte folk att det vi i själva verket gjorde var att signa upp oss på ett livslångt medicineringsprogram? Ju yngre personer som luras in i skiten, destå mer lukrativt för läkemedelsindustrin. Räkna på ett par sprutor om året livet ut, för några miljarder människor. Så hur är läget med alla nyblivna sprutnarkomaner? Ursäkta att jag retas. Men vi är rätt många som faktiskt insett att vi blivit grundlurade. Jag gick på skiten, men jag tänker inte förlänga abonnemanget. Och det viktiga nu är att avskaffa dessa nazistiska fascistiska apartheid-pass. Det är ni ovaccinerade, som stod emot samhällstrycket, som gjorde det rätta valet. Jag tvivlar inte på att sprutorna kanske ger en minskad risk för allvarlig sjukdom under en kort tid, och att de flesta inte får några värre biverkningar, men ett naturligt immunförsvar lär ju helt enkelt vara bättre i längden. Vi talar då på dussintals års sikt, och sen när man blir gammal om man nu blir det. Det kommer att komma nya mutationer var och varannan månad av alla möjliga virus för all framtid. Det existerar inte en enda forskare som VET hur dessa virus kommer att mutera om tio år. Det enda vi vet är att en del kommer bli mer sjuka, andra mindre. Det kommer väl visa sig i statistiken vilka som blir sjuka och inte. Jag lär väl bli sjukare, eftersom jag gick på bluffen och tog de där två mRNA-sprutorna. Men jag är rätt stark i övrigt så jag klarar mig kanske. Även om de flesta extrema antivaxxers är ganska tokiga så finns det just precis de som argumenterar på ett vettigt allmänt skeptiskt sätt. De som ser ett globalt mänskligt perspektiv. De som insett att massvaccineringen är det som driver på mikroberna att mutera, och att det är en enda ond cirkel alltihop. Vaccinet skapar behovet av mer vaccin. Det är ju inte vettigt att fem tio miljoner människor ska ta en spruta i kvartalet för resten av all framtid. Det roliga blir ju sen när stater världen över insett detta och vägrar gå läkemedelsbolagens vägar och betala för skiten. Att ni som tänker fortsätta vaxxa er då får pröjsa ett par tusen spänn varje gång blir ju ganska komiskt. Frågan är hur många år ni ska hålla på och ta sprutor innan ni kliver av tåget.