Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Jag var kaxig som du fram till 1993 när jag fick känna effekten av en influensa. Visst de kan bli milda men det jag då upplevde vill jag föröka undvika fler gånger. Aldrig före 1993 jag hade en tanke på vaccin mot influensa för sådant ansåg jag då bara tillhöra äldre svaga.
Nu fick du svar på en typ av vaccin som till och med är sämre livslängd på än covid vaccin men du ger dig aldrig. Hopplösa jävel.
Jag har inte en enda sjukdag de senaste 10 åren. Betydligt friskare än genomsnittet och äter en bra kost och motionerar regelbundet. Du kan glömma att all jävla pizza och kebab du drar i dig ger dig ett långt liv.
Nej du lär dig aldrig. Troligen är du incel och ensam stackare. Arbetslös?
Hahaha klassiskt er vaccinfascister att ge er på personen istället för att hålla er till sak.
1. Jag äter mycket sällan pizza och kebab. Äter bra mat, har bra vikt, är frisk och mår bra. Som sagt, i stort sett aldrig sjuk.
2. Har fru och barn. Knullat mer i mitt liv än de flesta.
3. Har bra utbildning och bra jobb.
4. Har många vänner och familjemedlemmar i mitt liv.
Du behöver inte jämföra dig med mig. Det jag vet är att jag klarar mig utan vaccin mot corona och influensa. Har aldrig haft influensa. Jag är tämligen säker på att du, om du äter bra och har bra hälsa, skulle klara dig utmärkt även utan dessa vaccin. Bara för att du åkte på en rejäl influensa för 100 år sedan betyder inte det att det kommer hända igen. Du fick säkert fina antikroppar efter det.
Efterfrågan fortfarande exempel på ett vaccin som är lika dåligt som vaccinen mot corona och influensa! Det finns inget va?