Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-14, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Det första stycket du skrev tror jag på till 100%. Men att Bella fortfarande skulle hålla han om ryggen om han blir dömd för våldtäkt vill jag inte tro att hon gör. För om hon gör det så är hon extremt blåst och kommer se dum ut. Hon kommer behöva ta mer skit än vad Josef gör då. Hon är väll ”ride or die” även om killen knullar andra 😳😂
Fast nu handlar de väll om att han bedragit henne och inte våldtäkten i sig. Att hon TROTS otroheten stannar kvar och har kvar bilderna och J❤ säger mycket. Och går ut på sin insta och säger jag ber er att inte spekulera i vad som hänt.

Det har precis blivit offentligt att din kille fingerpullat ngn, knullat och fått blowjob och hon skriver jag ber er att inte spekulera. 😂
Citera
2022-01-14, 14:10
Medlem
kommer det vara stängda dörrar på rättegången eller kan man närvara? Någon som ska med?
Citera
2022-01-14, 16:56
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Fast nu handlar de väll om att han bedragit henne och inte våldtäkten i sig. Att hon TROTS otroheten stannar kvar och har kvar bilderna och J❤ säger mycket. Och går ut på sin insta och säger jag ber er att inte spekulera i vad som hänt.

Det har precis blivit offentligt att din kille fingerpullat ngn, knullat och fått blowjob och hon skriver jag ber er att inte spekulera. 😂

Bedragit henne OCH våldtäkt om det är så att det visar sig att han begått våldtäkt.
Ja i vilket fall som helst är det vidrigt och helt sjukt
Citera
2022-01-14, 16:57
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
kommer det vara stängda dörrar på rättegången eller kan man närvara? Någon som ska med?

Undrar också! Jag hänger på
Citera
2022-01-14, 17:18
Medlem
Citat:

ska vi skriva plakat?

Hur fan får man reda på om det är stängda dörrar tro? ringa dit?
Citera
2022-01-14, 17:24
Bannlyst
Citat:
ska vi skriva plakat?

Citat:

Det är stängda dörrar.
Citera
2022-01-14, 17:30
Medlem
sb1231s avatar
Läste FUPen men glömt. Men Josef hade väl inte klamydia eller gonorré? Det va bara bruden som hade gonorré ? Josef va väl clean från könssjukdomar?
Citera
2022-01-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Du citerar påståendet att hon inte hade haft sex om hon redan haft skador. Sen en massa dravell som inte är relaterat till det.

Det finns fysiska bevis i form av skador. Det är vedertaget att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze. Därav samtyckeslagens utformning.

Utöver det bjöd hon inte in honom. Hon sa inte nej när han sa att han skulle med in. Hon var starstrucked, full och tyckte det var lite häftigt. Stå även att hon inte vågade säga nej pga hans ålder, kriminella kopplingar, det lilla utrymmet och att han stod framför dörren och blockerade hennes väg.

Utöver reaktionen freeze så är man som kvinna säkert väldigt medveten om att om man skriker nej så är risken för mer våld överhängande. Inte så att man vill göra en aggressiv, våldsam och koksad idiot mer aggresiv. Han kan ju balla ur ännu mer. Hade Locco tryckt upp en tanig kille på 55 kg i ett hörn så hade inte hans första reaktion varit att skrika nej heller utan försöka ta sig ur situationen lite snyggt för att undvika att han flippar.

Va menar du hon bjöd inte in honom? Var du där på plats när allt skedde? Har du läst Josefs version?
Senast redigerad av 1vargen 2022-01-14 kl. 18:34.
Citera
2022-01-14, 19:29
Medlem
Citat:
ska vi skriva plakat?

Det är stängda dörrar för att skydda offrets identitet. LOL. Identiteten är redan läckt pga den dåliga maskningen i fuppen 😂
Citera
2022-01-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
Läste FUPen men glömt. Men Josef hade väl inte klamydia eller gonorré? Det va bara bruden som hade gonorré ? Josef va väl clean från könssjukdomar?
Stämmer.
Citera
2022-01-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Du citerar påståendet att hon inte hade haft sex om hon redan haft skador. Sen en massa dravell som inte är relaterat till det.

Det finns fysiska bevis i form av skador. Det är vedertaget att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze. Därav samtyckeslagens utformning.

Utöver det bjöd hon inte in honom. Hon sa inte nej när han sa att han skulle med in. Hon var starstrucked, full och tyckte det var lite häftigt. Stå även att hon inte vågade säga nej pga hans ålder, kriminella kopplingar, det lilla utrymmet och att han stod framför dörren och blockerade hennes väg.

Utöver reaktionen freeze så är man som kvinna säkert väldigt medveten om att om man skriker nej så är risken för mer våld överhängande. Inte så att man vill göra en aggressiv, våldsam och koksad idiot mer aggresiv. Han kan ju balla ur ännu mer. Hade Locco tryckt upp en tanig kille på 55 kg i ett hörn så hade inte hans första reaktion varit att skrika nej heller utan försöka ta sig ur situationen lite snyggt för att undvika att han flippar.
HON SA SJÄLV I FÖRHÖRET ATT HAN FRÅGADE OCH HON SA ATT DET VAR OKEJ ATT HAN FÖLJDE MED IN. hahsha är de så pass att ni även försöker få det att se ut som att han "trängde sig in" på toaletten ÅXÅ😂
Citera
2022-01-14, 19:42
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Va menar du hon bjöd inte in honom? Var du där på plats när allt skedde? Har du läst Josefs version?

Citat:
Ursprungligen postat av minay
HON SA SJÄLV I FÖRHÖRET ATT HAN FRÅGADE OCH HON SA ATT DET VAR OKEJ ATT HAN FÖLJDE MED IN. hahsha är de så pass att ni även försöker få det att se ut som att han "trängde sig in" på toaletten ÅXÅ😂
Han frågade och hon sa att det var ok. Han trängde sig inte in och hon bjöd inte in honom. Kan vi släppa det nu?

Och det stavas också om man är över 12 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in