Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Förstår verkligen inte hur Josefs tjej, Bella, kan sitta och hålla han om ryggen, trots att hon vet att Josef har haft sex med en annan. Våldtäkt eller inte, själva vidriga handlingen. Varför gör hon det? Knappast för pengarna. Har någon nån teori?

Sinnessvag svensk tjej, kolla bara hur det går för dom, mördad oftast.
Citera
2022-01-14, 09:29
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon var väl rätt berusad men inte mer berusad än att hon bjöd med tatueraren in på muggen och godkände att han tog droger innan hans brallor drogs ned?

Konstigt också att hon ville avbryta sexakten för att det stod folk utanför och bankade på dörren och ville gå på toa om hon nu blev tvingad? Hade hon inte kunnat skrika på hjälp? Detta framgår väl klart och tydligt i förhöret att hon ej blev tvingad till något?

(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco häktad för våldtäkt

Den otrogne tatueraren må vara narkoman, se väldigt sliskig ut för att inte tala om hans tvivelaktiga umgänge med diverse skumma figurer men det finns väldigt lite i nuläget som pekar på att han är våldtäktsman eller ens skulle försöka våldta någon?
Du citerar påståendet att hon inte hade haft sex om hon redan haft skador. Sen en massa dravell som inte är relaterat till det.

Det finns fysiska bevis i form av skador. Det är vedertaget att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze. Därav samtyckeslagens utformning.

Utöver det bjöd hon inte in honom. Hon sa inte nej när han sa att han skulle med in. Hon var starstrucked, full och tyckte det var lite häftigt. Stå även att hon inte vågade säga nej pga hans ålder, kriminella kopplingar, det lilla utrymmet och att han stod framför dörren och blockerade hennes väg.

Utöver reaktionen freeze så är man som kvinna säkert väldigt medveten om att om man skriker nej så är risken för mer våld överhängande. Inte så att man vill göra en aggressiv, våldsam och koksad idiot mer aggresiv. Han kan ju balla ur ännu mer. Hade Locco tryckt upp en tanig kille på 55 kg i ett hörn så hade inte hans första reaktion varit att skrika nej heller utan försöka ta sig ur situationen lite snyggt för att undvika att han flippar.
Senast redigerad av Kent62 2022-01-14 kl. 09:39.
Citera
2022-01-14, 09:37
Medlem
massuppfittarens avatar
Starkt jobbat ändå att dra på sig klamydia två gånger och gonorré en gång på ett halvår. Själv är jag en oerhört stor slampa och har bara haft klamydia en gång på över 15 år trots minst sagt bristfälligt kondomanvändande.

Att hon inte var med på att sex skulle förkomma på toaletten ställer jag mig tveksam till. Och helt ärligt, hur allvarliga var skadorna egentligen? Hur många skulle uppvisa såna efter ett vanligt one night stand där förspel kanske inte är superprioriterat?
Citera
2022-01-14, 09:44
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Starkt jobbat ändå att dra på sig klamydia två gånger och gonorré en gång på ett halvår. Själv är jag en oerhört stor slampa och har bara haft klamydia en gång på över 15 år trots minst sagt bristfälligt kondomanvändande.

Att hon inte var med på att sex skulle förkomma på toaletten ställer jag mig tveksam till. Och helt ärligt, hur allvarliga var skadorna egentligen? Hur många skulle uppvisa såna efter ett vanligt one night stand där förspel kanske inte är superprioriterat?
Du förstår väl också att det räcker att ha sex med en person för att få klamydia och gonorré. Har inte klamydian försvunnit efter antibiotika kuren får du ännu ett positivt svar. Men vi behöver inte prata om det uppenbara.

Om du tycker skador i fittan och blåmärken i gommen efter ett vanligt one night stand är normalt så borde du nog uppsöka en psykolog.
Citera
2022-01-14, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Fallet borde läggas ner. Helt sjukt att han sitter häktad.

Antingen läggs det ner nu nästa vecka och han får fickpengar för besväret om domaren anser att han faktiskt är oskyldig.
Men något pekar ju på att de inte vill ha han lös innan rättegången. De har knappast satt han där för skojs skull.
Citera
2022-01-14, 10:16
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Antingen läggs det ner nu nästa vecka och han får fickpengar för besväret om domaren anser att han faktiskt är oskyldig.
Men något pekar ju på att de inte vill ha han lös innan rättegången. De har knappast satt han där för skojs skull.

skulle inte bli förvånad om han döms i TR men blir friad i HR

sjukt är det
hoppas Josef hänger ut henne och hennes familj
Citera
2022-01-14, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
skulle inte bli förvånad om han döms i TR men blir friad i HR

sjukt är det
hoppas Josef hänger ut henne och hennes familj

Det återstår att se, men jag förstår inte alls vad har hennes familj med saken att göra?
Varför ska han hänga ut någon överhuvudtaget?
Hon har väl knappast gått ut i media, hon har pratat med sina nära anhöriga, som sig bör om man blir utsatt för ett brott.
Varför ska han lägga sig på en ännu lägre nivå och börja hänga ut folk? Är det så du resonerar så får du ta och tänka om.
Citera
2022-01-14, 11:15
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Dåligt självförtroende i kombination med josefs skitsnack "du kmr aldrig hitta ngn som älskar dig lika mkt som mig"

Vet inte om hon tkr att det är coolt att leka fängelsefru.. "jag är lojal, jag väntade på honom näe han åkte in" Broooor din kille sitter för våldtäkt och även om han ej döms så var han otrogen 😂🤦🏽‍♀️

Det första stycket du skrev tror jag på till 100%. Men att Bella fortfarande skulle hålla han om ryggen om han blir dömd för våldtäkt vill jag inte tro att hon gör. För om hon gör det så är hon extremt blåst och kommer se dum ut. Hon kommer behöva ta mer skit än vad Josef gör då. Hon är väll ”ride or die” även om killen knullar andra 😳😂
Citera
2022-01-14, 11:16
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Sinnessvag svensk tjej, kolla bara hur det går för dom, mördad oftast.

Usch så hemskt. Ja hon är verkligen svag.
Citera
2022-01-14, 11:17
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
De tycker väl om att även knulla andra och inte nära varandra. Ungefär 20 % av förhållandena i vissa åldersgrupper och subkulturer ser tydligen ut så idag.

Monogamin anses vara en del av patriarkatet eller statens bestämmande eller dylikt.

Hmm jo. Men detta är en våldtäkt det handlar om. Det är liksom det jag tänker. Hon är ju naiv och tror inte alls att Josef har gjort det.
Citera
2022-01-14, 11:41
Medlem
Rättegång måndag 17/1 kl 9-16:30 mål B17420-21

https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/stockholms_tingsratt/forhandlingar-2022/forhandlingar-i-stockholms-tingsratt-vecka-3-2022-01-17-till-och-med-2022-01-21.pdf

Undra om Bella kommer att gå.

Någon som har för avsikt att närvara?
Citera
2022-01-14, 13:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Du citerar påståendet att hon inte hade haft sex om hon redan haft skador. Sen en massa dravell som inte är relaterat till det.

Det finns fysiska bevis i form av skador. Det är vedertaget att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze. Därav samtyckeslagens utformning.

Utöver det bjöd hon inte in honom. Hon sa inte nej när han sa att han skulle med in. Hon var starstrucked, full och tyckte det var lite häftigt. Stå även att hon inte vågade säga nej pga hans ålder, kriminella kopplingar, det lilla utrymmet och att han stod framför dörren och blockerade hennes väg.

Utöver reaktionen freeze så är man som kvinna säkert väldigt medveten om att om man skriker nej så är risken för mer våld överhängande. Inte så att man vill göra en aggressiv, våldsam och koksad idiot mer aggresiv. Han kan ju balla ur ännu mer. Hade Locco tryckt upp en tanig kille på 55 kg i ett hörn så hade inte hans första reaktion varit att skrika nej heller utan försöka ta sig ur situationen lite snyggt för att undvika att han flippar.

(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco häktad för våldtäkt

Det finns inget i förhöret ovan som indikerar att hon drabbades av någon "freeze" så sluta att hitta på saker.

Sexet avbröts dessutom efter ca 15 minuter på hennes initiativ när folk stod utanför och bankade på toadörren. Inte pga nåt annat.

En sak är dock märklig, hon säger att hon var väldigt påverkad men har trots detta väldigt bra minnesbilder av det gemensamma besöket på muggen med tatueraren. Det är nåt som inte stämmer med hennes olika påståenden.

Får man fråga varför du köper hennes story?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in