Citat:
Ursprungligen postat av
MickeyMantle
Precis.
Det är fånigt att ha ”dealbreakers” som potentiellt stänger ut många alternativ och de flesta dealbreakers som nämnts här är ytliga. Ännu fånigare att alla män sitter och ljuger om att de har dealbreakers, som om att det är männens marknad…är hon tillräckligt attraktiv på något sätt så skiter exempelvis de flesta av er om personen saknar ambitioner etc. Hon däremot dissar er om en av era porer sitter på fel plats och går vidare till någon av de 20 andra intresserade i kön.
”hon är pedofil … men det betyder ju att hon är bra med barn ”
” hon är styckmördare … fan vad nice kan hon skära upp köttbitar perfekt storlek
” Hon är scizo … alltid spännande med så livlig fantasi otroliga berättelser kan hon berätta ”
” Hon är spelberoend med massor skulder … ja men va kul att hon vågar ta chanser i livet ”
” hon är alkis/sprutnarkoman … åh om man kunde vara så fri i själen och köra på sitt egna race som hon gör”
”hon är med i en sekt… ooh hon måste vara lojal och bry sig om gemenskapen att gå upp kl 5 och enbart äta 2 ggr per dag låter ju nästan hälsosamt ”
” hon är 30 år arbetslös gymnasieavhoppare som bor hemma… vad trevligt med någon som vill ha en nära relation till sina föräldrar och verkligen inte jäktar ihjäl sig i livet”
” hon har en snopp … vem är jag som ska bestämma vad som är kvinna och man va? , den är ju ändå ganska söt”
” hon är tandlös… men gud vilka supergoda smoothies hon kan fixa och vad skönt att slippa tänka på tandläkare kostnader
” hon väger 300kg … visst är det härligt med någon som riktigt njuter av mat, hon kan säkert massor om mat och goda recept , ett pluss är ju att jag kan använda hennes mage om säng mmm myyyyyss!”
” hon spottar i min mat och förgiftar mig långsamt … men lilla bus baby haha gör sådana tokigheter , men jag förtjänar det säkert är ju alltid mitt fel ”
kliv av din höga häst alla har något som de inte skulle stå ut med om en partner gjorde eller tyckte
även kvinnor har fler dealbreaks gissningsvis än män.
tragiskt om du skulle ha en flickvän som du är med även om hon behandlar dig som skit,och du anser inte det är en dealbreaker snacka om att vara ytlig.” men vadå hon är ju heeeeeet!!!”