2022-01-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Någon sade någon stans - var och vem har jag glömt - att om man nu tvunget ska sända nakenbilder till någon, lägg in en vattenstämpel med mottagarens fullständiga namn mitt i bilden så kan han/hon inte dela den med obehöriga utan att avslöja sig själv. Typ.

Smart! Nog ett bra tips då zara nog influerat ett antal unga damer till att skicka den typen av bilder.
2022-01-07, 18:27
Medlem
Peter1975s avatar
Mm bilderna var årets höjdpunkt ;-) Vacker tös
2022-01-08, 20:24
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Att bli fotograferad med två fingrar i prutten samt att bilden hamnar på nätet
Jag är tveksam

Jag tror nog mer han menar på att bli en kändis och skaffa en svart kille som man kan filma säg själva när dom har sex samtidigt som dom tar kokain och röker cannabis och hon blir kallad white bitch.
2022-01-10, 14:06
Medlem
vad spelar de för roll tänker jag - människan lär väl få ha ett sex liv.
2022-01-10, 15:26
Medlem
NeinChads avatar
Hennes rövhål ser välanvänt ut, som på en porrskådis.
2022-01-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nu har ni gnällt i två månader. Det måste ju vara aspergerdiagnos på dom flesta av er. I vilket forum har hon sagt att hon hatar svenska män? På Facebook? Jag tror inte på att hon har sagt det.

Det var väl inte så svårt att gräva fram det. Hon har sagt det upprepade gånger. Här är ett exempel:
https://www.expressen.se/noje/zara-l...en-manshatare/
Det är bara en i mängden av intelligensbefriade saker hon sagt. Inte konstigt att män tycker illa om henne. Visst hårddrar media allt men hon har ändå ett ansvar för vad hon säger. Hon framstår som allt annat än smart.

Ändå ska man inte få sina privata bilder spridda på nätet. Är förvånad hur många här blir upprörda över en ung naken tjej. Det måste vara det minsta problemet med den här tjejen. Henne gillar jag inte men skiter i om hon visar sig naken på nätet. Många hycklare här.
2022-01-11, 22:35
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Tankar? Who gives a flying fuck, är mina fucking tankar
2022-01-12, 07:20
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Tankar? Who gives a flying fuck, är mina fucking tankar
Rätt många av trådens storlek att döma.
2022-01-12, 22:10
Medlem
Hon säger ju att det är svårt att göra rätt å ”Vad du än gör så är det alltid fel” här försöker hon ändå gå väldigt långt och kör två fingrar i rumpan men ändå klagar folk.
Får se vad nästa album hon släpper blir..foto eller musik :-)

är självklart synd om henne också även fast jag inte delar hennes åsikter.

Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulravn
Det var väl inte så svårt att gräva fram det. Hon har sagt det upprepade gånger. Här är ett exempel:
https://www.expressen.se/noje/zara-l...en-manshatare/
Det är bara en i mängden av intelligensbefriade saker hon sagt. Inte konstigt att män tycker illa om henne. Visst hårddrar media allt men hon har ändå ett ansvar för vad hon säger. Hon framstår som allt annat än smart.

Ändå ska man inte få sina privata bilder spridda på nätet. Är förvånad hur många här blir upprörda över en ung naken tjej. Det måste vara det minsta problemet med den här tjejen. Henne gillar jag inte men skiter i om hon visar sig naken på nätet. Många hycklare här.
Senast redigerad av hobbyguru 2022-01-12 kl. 22:51. Anledning: tillägg
2022-01-13, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Förstår inte att folk ska gnälla så mycket på hennes utseende. Om ni totaldissar hennes utseende så ger ni en massa tjejer dåligt självförtroende. Hon ser ut som vilken vardagstjej som helst och det är inte det minsta fel med det. Hon kan vara nöjd men ni som skriver ner henne, hur ser ni ut själva?

Tror det är för att hon är vad... Runt tjugofem? Ändå ser hon så gammal och sliten ut. Som tidigare nämnts stämmer jag in i att "the wall" kom tidigt. "Say no to drugs kids".
Senast redigerad av puppatorr 2022-01-13 kl. 21:34.
2022-01-13, 21:32
Medlem
Vart finns bilderna? Hittar ingen fungerande länk. jag 🤪😬
2022-01-14, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silverfisken90
Vart finns bilderna? Hittar ingen fungerande länk. jag 🤪😬

Undrar också, helst i bra kvalité

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto