2021-11-02, 14:56
Medlem
JonasIndes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugenpresse
Bro, ge dig nu. Bara för att du inte kan engelska och inte förstår dig på anglosfären så betyder det inte att du kan brunsmeta mig.

Mumms, mångkultur smakar Såå gott.
Förlåt, glömde lägga till Stormfront och Daily Stormer.
2021-11-02, 15:26
Medlem
peterZiipens avatar
Tänkte att vi kunde göra en sammanställning av folks tankar här i tråden! Har gjort en omröstning med några av de mest återkommande åsikterna. Det går att rösta på flera alternativ. Omröstningen är anonym.

"Vad har du för tankar om Zaras bilder?"
https://www.strawpoll.me/45829543
2021-11-02, 16:46
Medlem
Packapappaspacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Hahaha intressanta bilder på Zara Larsson. Min flickvän är dock ljusår snyggare.
Det tror jag inte på!
Bevis

Så zara bilderna är på riktigt eller?
2021-11-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Hennes kropp är bra bara hon behåller underkläderna på...

Men fyran alltså.. Den sladderfittan och brunögat som ser ut som en jävla månkrater var fanimig ingen vacker syn.. Ser ut som att hon precis haft en 2L pet-flaska i skitan.. Dessutom har negern hon blir påstått av kondylom.

Hon sysslar säkert med analfisting, rövhålet ser ut att vara groteskt uttänjd-
2021-11-02, 18:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tänkte att vi kunde göra en sammanställning av folks tankar här i tråden! Har gjort en omröstning med några av de mest återkommande åsikterna. Det går att rösta på flera alternativ. Omröstningen är anonym.

"Vad har du för tankar om Zaras bilder?"
https://www.strawpoll.me/45829543
Intressant, bra initiativ.
2021-11-02, 18:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packapappaspack

Så zara bilderna är på riktigt eller?
Ja det är dom.
2021-11-02, 18:36
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det är dom.

Är du verkligen säker på det? Det går ju att klippa ihop bilder så att de ser verkliga ut.
2021-11-02, 18:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Är du verkligen säker på det? Det går ju att klippa ihop bilder så att de ser verkliga ut.
Jo det vet jag, men tycker bilderna ser legit ut. Vad är det med dom som Säger att bilderna skulle vara redigerade?
2021-11-02, 18:49
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Om dom varit falska kan jag lova dig du hade kunnat läsa om det i gammal media redan.
2021-11-02, 18:50
Medlem
Abelssuns avatar
Känns väldigt märkligt att se henne nu i reklam inför Hellenius hörna. Antar det är inspelat före läckan, skulle hon klara mentalt att vara med annars? Zara sitter minst sagt i en rävsax. Gör hon en polisanmälan, så kommer saken upp i dagsljuset och nämner hon något om detta på instagram och t.ex. förnekar, då hakar media på direkt. Samtidigt kommer bilderna alltid finnas kvar.
2021-11-02, 18:53
Medlem
Packapappaspacks avatar
Lurigt läge för Zara.
2021-11-02, 19:44
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Om dom varit falska kan jag lova dig du hade kunnat läsa om det i gammal media redan.

Precis ! Och då hade Zara tjattrat om det direkt i sina sociala medier om att bilderna är falska .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in