2022-01-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Precis som med Conte till Arsenal?

Va det inte att Conte hade slängt på luren när tottenham ringde för att de var just tottenham?
Citera
2022-01-13, 18:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Så du har äntligen lagt ned hela "jag skriver bara fakta" delen nu. På tiden.

Har helt ärligt knappt sett Vlahovic spela. Bara några mål här och där. Men killen verkar hyllas mest överallt så får ni honom får man gratulera. Är i nuläget väldigt skeptisk men inget är omöjligt.
Jag skrev att Dusan ”är allt närmare en övergång till Arsenal..” inte att han är klar för AFC. Gjorde jag inte?

Men saken är klar, Arsenal tycks vara beredda att betala mkt mer för Vlahovic än vad övriga klubbar är. Och därmed då talar det mesta för att den här övergången blir av.
Citera
2022-01-13, 18:50
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag skrev att Dusan ”är allt närmare en övergång till Arsenal..” inte att han är klar för AFC. Gjorde jag inte?

Men saken är klar, Arsenal tycks vara beredda att betala mkt mer för Vlahovic än vad övriga klubbar är. Och därmed då talar det mesta för att den här övergången blir av.
Tror den viktigaste delen för Arsenal inte är kostnaden utan att klara av CL platsen, då vlahovic verkar ha det som krav, alltså CL spel.

Skulle de köpa honom för vad det ryktas så är det den dyraste värvningen i England och slår därmed de oljeklubbar du älskar att hata.
Citera
2022-01-13, 19:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Tror den viktigaste delen för Arsenal inte är kostnaden utan att klara av CL platsen, då vlahovic verkar ha det som krav, alltså CL spel.

Skulle de köpa honom för vad det ryktas så är det den dyraste värvningen i England och slår därmed de oljeklubbar du älskar att hata.
Som jag tog och poängterade redan poängterade i somras, Arsenal kniper 4:e platsen.

På vilket sätt hatar jag Man City eller Chelsea - aka oljeklubbarna? Jag respekterar de bara inte. På samma sätt som att jag inte har samma typ av respekt för Liverpool som jag har för The Gunners eller Man United, eftersom att de (Liverpool) var den första klubben i fotbollsvärlden som fick rika gubbar med stark finansiering bakom dig.
Citera
2022-01-13, 19:49
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Som jag tog och poängterade redan poängterade i somras, Arsenal kniper 4:e platsen.

På vilket sätt hatar jag Man City eller Chelsea - aka oljeklubbarna? Jag respekterar de bara inte. På samma sätt som att jag inte har samma typ av respekt för Liverpool som jag har för The Gunners eller Man United, eftersom att de (Liverpool) var den första klubben i fotbollsvärlden som fick rika gubbar med stark finansiering bakom dig.

Haha tur att man inte tar dina profetior på allvar längre då

Ge gärna en källa på att Liverpool var den första klubben som fick rik finansiering bakom sig.
Citera
2022-01-13, 19:55
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Ge gärna en källa på att Liverpool var den första klubben som fick rik finansiering bakom sig.

Du får googla själv.
Citera
2022-01-13, 19:58
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Du får googla själv.

Haha då jag vet att det inte stämmer så vore det jävligt idiotiskt att leta igenom internet efter något som inte finns. Jag vet vilka han tänker på och jag vet vilka dem värvade och de värvningarna finansierades via försäljningar.
Citera
2022-01-13, 20:00
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:

Säkert att Vlahovic inte fått samtal av Tottenham?
Citera
2022-01-13, 20:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Vad du tar på allvar eller icke intresserar mig exakt 0%. Men fakta är att Liverpool hade en rik farbror i ryggen under 60, 70 o 80-talet (Och du vet exakt vem syftar på, eftersom att jag har redan förklarat detta åt dig flera ggr tidigare.)

Liverpool var den första sk plastklubben inom fotbollsvärlden.
Citera
2022-01-13, 20:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Säkert att Vlahovic inte fått samtal av Tottenham?
Kan mkt väl vara så att Dusan’s manager har fått ett samtal från spurs, men det ändrar ändå inget.

Vlahovic är med 90% säkerhet ”klar” för Arsenal FC.
Citera
2022-01-13, 20:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Vad du tar på allvar eller icke intresserar mig exakt 0%. Men fakta är att Liverpool hade en rik farbror i ryggen under 60, 70 o 80-talet (Och du vet exakt vem syftar på, eftersom att jag har redan förklarat detta åt dig flera ggr tidigare.)

Liverpool var den första sk plastklubben inom fotbollsvärlden.

Nja, han backade inte speciellt mkt i finansieringen vid köp av spelare. Vi vann våran första CL på sent 70 tal med 4 st egenodlade och spelare köpta från Scunthorpe, Northampton, Wrexham och Skelmersdale.

Vi köpte Keegan för struntsumma som vi sålde dyrt för att finansiera daiglish. Visst att vi köpte spelare men det var ofta med ett netspend på 0 kr.

Sen hur rika chairmans är spelar ju ingen roll när man inte spenderar dem. Det var ju även känt att vi hade under den tiden den bästa scouten i världen i Twentyman, att därtill ha Shanklys och Paisleys fingertoppskänsla gjorde att nästan alla värvningar var fullträff.

Du vet väll att det är en Cityreporter som hittade på att Liverpool gjort som City gjorde fast på 70tal, utan bevis eller något, mest för att han troligtvis är trött på anklagas för detta i sin klubb, uppenbarligen är det vad du läst, något som en butthurt cityreporter skrev strax innan ett möte med just Liverpool.

Otippat att du köpt allt det. Men nu har jag ju gett dig lite kött på benen, så du kan ju ta fram något som talar för ditt påstående nu ?
Citera
2022-01-13, 21:24
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Nja, han backade inte speciellt mkt i finansieringen vid köp av spelare. Vi vann våran första CL på sent 70 tal med 4 st egenodlade och spelare köpta från Scunthorpe, Northampton, Wrexham och Skelmersdale.

Vi köpte Keegan för struntsumma som vi sålde dyrt för att finansiera daiglish. Visst att vi köpte spelare men det var ofta med ett netspend på 0 kr.

Sen hur rika chairmans är spelar ju ingen roll när man inte spenderar dem. Det var ju även känt att vi hade under den tiden den bästa scouten i världen i Twentyman, att därtill ha Shanklys och Paisleys fingertoppskänsla gjorde att nästan alla värvningar var fullträff.

Du vet väll att det är en Cityreporter som hittade på att Liverpool gjort som City gjorde fast på 70tal, utan bevis eller något, mest för att han troligtvis är trött på anklagas för detta i sin klubb, uppenbarligen är det vad du läst, något som en butthurt cityreporter skrev strax innan ett möte med just Liverpool.

Otippat att du köpt allt det. Men nu har jag ju gett dig lite kött på benen, så du kan ju ta fram något som talar för ditt påstående nu ?

'Så nu är imbuz lite butthurt nör generalen hittade svaga sidan hos er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in