Citat:
Ursprungligen postat av
FitnessAndWorkout
Haha. Bra och vara i ett förhållande med kille som har liten kuk och bra att ha sex med någon som har stor kuk men de med stor kuk är inget att ha i ett förhållande sägs det här i tråden..
Som att man blir en bättre människa för man har liten kuk.. ja alltså.. trodde jag hört allt..
Okej men seriöst då då vet jag att alla män som är bra mot kvinnor och respektfulla och allt de där har små kukar.
Lärt mig nå nytt.
Utan att ha så väldigt stort underlag, antal män alltså, så skulle jag vilja påstå att det knappast går att dra några slutsatser kring kukens storlek och mannens seriositet/kvalitet. Möjligen kanske fler män med stor åker runt som en levande "kukkarusell", ifall dom har lättare att få tillfälliga förbindelser?
Men å andra sidan så kan ju män med mindre göra lika, ifall dom är väldigt charmiga så att dom har lätt att ta sig innanför trosorna, och väl där blir dom troligen sällan nekad enbart pga storleken?
När det gäller riktigt kärlek, så tror jag att det är mannen i sig själv som är mest intressant, och att vad han har då för det allra mesta fungerar för kvinnan så länge det är inom något sorts "normalspann" och väl fungerande.