2022-01-10, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Sluta ta upp exempel på 30 cm längd och 19 i omkrets. Dessa finns inte. Jag har för mig att det finns en prissumma på 10.000 dollar till den som kan visa upp en kuk större än 10 inch = 25,5 cm. På 10 år har ingen fått pengarna. Omkrets över 17 finns men är extremt ovanligt.
Så vi kan väl hålla storlekarna på en rimlig nivå och inse att över 20 cm inte är något positivt för 95% av alla kvinnor.

Ja dom i BC kategorin ser jag är ca 10 cm längre än min. Min är 19cm. Jag kan inte svara på det exakt men dom ser extremt mycket större ut än min, extremt. Nej jag trycker inte bak fettet ovanför kuken så mycket då det inte finns så mycket, 1cm skillnad kanske. Och jag hade aldrig på långa vägar platsa i porrfilm. 24cm är minimikravet där; de kanske använder penispumpar eller nå, ingen aning hur de kan se så stora ut.

Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Nä, men så är du skadad också.

En man är mer än bara en kuk, det är en människa också. Man får inte glömma det och en bra kvinna kommer älska en oavsett man har mikropenis eller 22cm. Finns väll alla möjliga typer, folk som väljer bort män med vanliga jobb på Ica eller äldreomsorgen för dom tjänar för lite..
Citera
2022-01-10, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Ja dom i BC kategorin ser jag är ca 10 cm längre än min. Min är 19cm. Jag kan inte svara på det exakt men dom ser extremt mycket större ut än min, extremt. Nej jag trycker inte bak fettet ovanför kuken så mycket då det inte finns så mycket, 1cm skillnad kanske. Och jag hade aldrig på långa vägar platsa i porrfilm. 24cm är minimikravet där; de kanske använder penispumpar eller nå, ingen aning hur de kan se så stora ut.

En man är mer än bara en kuk, det är en människa också. Man får inte glömma det och en bra kvinna kommer älska en oavsett man har mikropenis eller 22cm. Finns väll alla möjliga typer, folk som väljer bort män med vanliga jobb på Ica eller äldreomsorgen för dom tjänar för lite..
Om du forskar lite i ämnet porrfilm och hur man får kukar att se stora ut så kommer du förstå att de inte är så extremt stora. Det finns massor med porr med män som har kukar som är kortare än din.
Citera
2022-01-10, 15:51
Medlem
Vad är den största kuk ni erfarna kvinnor har haft i er? Hur kändes det ?
Citera
2022-01-11, 00:28
Medlem
Det lustiga med min penis är att jag har större än 80-90% än alla män (om inte mer). Men skulle man se den i slak tillstånd så skulle man skratta för den var så liten. Undra om jag borde söka Guinness rekordbok för min skillnad slak kontra erektion.
Citera
2022-01-11, 00:29
Medlem
Citat:
Vad är den största kuk ni erfarna kvinnor har haft i er? Hur kändes det ?

Kvinnor suger på ögonmått. Har en snubbe en 18 cm, och säger att den är 21 cm så tror de på det.

Så de allra flesta vet inte stor deras största kuk har varit.
Citera
2022-01-11, 00:31
Medlem
Citat:

Kukarna ser större ut i porrfilmerna delvis pga kameravinklarna.
Citera
2022-01-11, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kvinnor suger på ögonmått. Har en snubbe en 18 cm, och säger att den är 21 cm så tror de på det.

Då ligger jag nog ganska bra till. Dom allra flesta lägger nog till 2-3cm. På flashback finns det noll anledning att ljuga, jag har 19cm lång, 13 cm i omkrets, hade lika gärna kunna säga 15cm i omkrets men bara hjärndött att ljuga då det är ett anonymt forum.

Citat:
Kukarna ser större ut i porrfilmerna delvis pga kameravinklarna.

Ja.. jag tycker de ser markant mycket större ut än min. Visst finns med likande och mindre men.. ja.. inte vanligt.

Var ju en snubbe som hade en swinger kanal han träffa massa brudar och satte på dom med sina manliga kollegor, han hade rätt liten alltså, under 15. Men resten jag sett ser ut att vara över 20 enligt mina mått.
Citera
2022-01-11, 14:48
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:

Är ju ett klassiskt skämt:
"Vet du varför tjejer har så dåligt ögonmått?"
"För att alla killar säger att den är 20cm"
Citera
2022-01-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Drömmannen med 12cm lol, inte min drömman iallfall.

Duger 13 eller 14 cm "oanvänd" kuk åt dig då?
Senast redigerad av Slacker- 2022-01-11 kl. 16:19.
Citera
2022-01-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Duger 13 eller 14 cm "oanvänd" kuk åt dig då?

Ja. Då kan jag göra ett undantag, då går det bra med 8,5cm också.
Citera
2022-01-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja. Då kan jag göra ett undantag, då går det bra med 8,5cm också.

Erigerat tillstånd eller?
Citera
2022-01-11, 23:18
Medlem
Ska vara ärlig faktiskt. Onödigt att ljuga på nätet.

Min är endast 9 cm……………
……… 9 cm från marken alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in