Citat:
Ursprungligen postat av
bidet2
Jag vet exakt vad BTC är och har sagt det flera gånger, oanvändbar datakod, digital tulpanlök.
Paypal har inte jobbat hårt för att låta folk köpa bitcoin genom deras tjänster, och sen bryr dom väl sig inte vad som händer med bitcoin senare, så länge dom kan tjäna pengar på desperata människor så är dom glad.
På samma sätt som Swedbank eller Avanza låter dig köpa värdelösa öresaktier utan framtidspotential.
Du har fortfarande inte förklarat vad BTC är på en teknisk nivå. En 5 åring kan säga att BTC är datakod. Det är inte speciellt tekniskt. Försök igen. Tulpanlökar skapades från luft eftersom det gick att sälja tulpanlökar som inte ens existerade. Datakoden av BTC existerar. Du kan inte skriva på ett papper att du har 1 BTC utan att du kan bevisa det på blockkedjan, så hur kan BTC ens jämföras med tulpanlökar?
Så du menar att Paypal inte jobbar hårt för att utveckla sina tjänster? Ouch.
Allt du skriver är hypotetiskt tills det blir verklighet. BTC kostar fortfarande över 40k USD att köpa så din teori har inte blivit till verklighet än.
Citat:
Ursprungligen postat av
bidet2
Vi kan säga att jag har fel tills dess, för jag vet att jag får rätt i slutändan...
Nej, ingen kan veta vad som händer i framtiden. Har du inte fattat det ens?