2022-01-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Erigerat tillstånd eller?

Ja såklart. Ju mindre desto bättre brukar jag säga.

Vem bryr sig ha skönt om man kan få en bra kille med 7cm
Senast redigerad av Jendy 2022-01-11 kl. 23:38.
Citera
2022-01-11, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Du kan få det skönt med en kille med 7 cm också
Citera
2022-01-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy

Hej bikinitjejen. Hur populär är du bland incels? Är det många incels som är intresserade av dig?
Citera
2022-01-12, 17:51
Medlem
Haha. Bra och vara i ett förhållande med kille som har liten kuk och bra att ha sex med någon som har stor kuk men de med stor kuk är inget att ha i ett förhållande sägs det här i tråden..

Som att man blir en bättre människa för man har liten kuk.. ja alltså.. trodde jag hört allt..

Okej men seriöst då då vet jag att alla män som är bra mot kvinnor och respektfulla och allt de där har små kukar.

Lärt mig nå nytt.
Citera
2022-01-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ska vara ärlig faktiskt. Onödigt att ljuga på nätet.

Min är endast 9 cm……………
……… 9 cm från marken alltså.

Allt är ju relativt. Beror ju på hur lång du är. Det där säger oss inget.
Citera
2022-01-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Allt är ju relativt. Beror ju på hur lång du är. Det där säger oss inget.

Han kanske menar när han ligger ner på marken😂
Citera
2022-01-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokizz
Han kanske menar när han ligger ner på marken😂

Med magen ner. Den är 9cm innåt växt kanske.
Citera
2022-01-12, 18:18
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Haha. Bra och vara i ett förhållande med kille som har liten kuk och bra att ha sex med någon som har stor kuk men de med stor kuk är inget att ha i ett förhållande sägs det här i tråden..

Som att man blir en bättre människa för man har liten kuk.. ja alltså.. trodde jag hört allt..

Okej men seriöst då då vet jag att alla män som är bra mot kvinnor och respektfulla och allt de där har små kukar.

Lärt mig nå nytt.

Hitler sägs haft en testikel och en väldigt liten penis. Han sägs dessutom ha gillat sodomi och att bli förnedrad. En kvinna som var en kändis på den tiden sades ha erkänt att Hitler ville att hon skulle kissa honom i ansiktet. Hon hittades senare död i ett "självmord". Han hade ju även ett förhållande med sin systers dotter som också begick "självmord".

Rykten? Sanning? Ingen aning. Men särskilt respektfull var han då inte oavsett om han hade en liten, medioker eller stor kuk.
Citera
2022-01-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Hitler sägs haft en testikel och en väldigt liten penis. Han sägs dessutom ha gillat sodomi och att bli förnedrad. En kvinna som var en kändis på den tiden sades ha erkänt att Hitler ville att hon skulle kissa honom i ansiktet. Hon hittades senare död i ett "självmord". Han hade ju även ett förhållande med sin systers dotter som också begick "självmord".

Rykten? Sanning? Ingen aning. Men särskilt respektfull var han då inte oavsett om han hade en liten, medioker eller stor kuk.

Kanske är skröna då. Han hade ju platsat som störst kuk genom alla tider ever. Hans paket måste ju varit större än en häst. 50cm. - enligt logiken i denna tråd.

Nejmen jag förstår vad du försöker säga. Han hade nog inte varit en bra människa oavsett vilken storlek hans kuk hade varit.
Citera
2022-01-12, 18:38
Medlem
Citat:

Lärt mig nå nytt.

Utan att ha så väldigt stort underlag, antal män alltså, så skulle jag vilja påstå att det knappast går att dra några slutsatser kring kukens storlek och mannens seriositet/kvalitet. Möjligen kanske fler män med stor åker runt som en levande "kukkarusell", ifall dom har lättare att få tillfälliga förbindelser?
Men å andra sidan så kan ju män med mindre göra lika, ifall dom är väldigt charmiga så att dom har lätt att ta sig innanför trosorna, och väl där blir dom troligen sällan nekad enbart pga storleken?

När det gäller riktigt kärlek, så tror jag att det är mannen i sig själv som är mest intressant, och att vad han har då för det allra mesta fungerar för kvinnan så länge det är inom något sorts "normalspann" och väl fungerande.
Citera
2022-01-12, 18:54
Medlem
Finns det verkligen killar/män över 12-13 år som mäter längden på sina kukar och i så fall varför? Läser också att en del "tjejer" i tråden har koll på sina erövringars längder? Har ni måttband med er i sängen?
Citera
2022-01-12, 18:57
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
J
För det första är jag en extrem grower. Skillnaden mellan slak och erekt är extrem.

Jag är något av en grower själv. Hur mycket ökar/sväller du?

slak 0,12 liter
hård 0.26 liter

en ökning med 120%

Hade mycket hellre varit en shower
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här