2022-01-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Det finns väl INGEN som ligger med någon man tycker är ful? Du ser ju uppenbart ut som fan om du klagar på att tjejer bara har sex med snygga killar. Släpp skitsnacket om att tjejer anmäler när de blir dissade. Finns ju ingen som tror att ett one night stand på en toalett ska leda till ett förhållande

Haha, precis det jag menar. Vem fan gillar inte snygga personer. Det är ju dem man vill ligga med hela tiden. Inte direkt så att man vill vara med Susan Boyle...
Citera
2022-01-10, 19:53
Medlem
MeinKampfs avatar
Jag vet inte vad ni bråkar om i tråden. Rättsmedicin har fastslagit att MÄ ljuger om sina sexuella kontakter innan hon påstod sig blivit våldtagen. Det framgår klart och tydligt. Jag gillar inte att kasta ut saker ur luften åt varken det ena eller andra hållet men man får inte Gonorré OCH Klamydia multipla gånger på ett år på samma sätt som man inte blir gravid av att sitta på en toalettstol. Detta faktum har MÄ under alla omständigheter missat.

Josef´s "historia" är bra mycket rimligare. Ingen av oss var där och jag är förvånad över att åklagaren väljer att väcka åtal. Stödbevisningen är som bäst att betrakta som hörsägen. Detta kommer INTE att leda till en fällande dom.
Citera
2022-01-10, 19:59
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Jag vet inte vad ni bråkar om i tråden. Rättsmedicin har fastslagit att MÄ ljuger om sina sexuella kontakter innan hon påstod sig blivit våldtagen. Det framgår klart och tydligt. Jag gillar inte att kasta ut saker ur luften åt varken det ena eller andra hållet men man får inte Gonorré OCH Klamydia multipla gånger på ett år på samma sätt som man inte blir gravid av att sitta på en toalettstol. Detta faktum har MÄ under alla omständigheter missat.

Josef´s "historia" är bra mycket rimligare. Ingen av oss var där och jag är förvånad över att åklagaren väljer att väcka åtal. Stödbevisningen är som bäst att betrakta som hörsägen. Detta kommer INTE att leda till en fällande dom.
Hur rimligt är det att de klär av sig helt nakna på en liten krogtoalett?

Tycker förövrigt det är lite roligt att han säger ”jag testar mig ofta för könssjukdomar för att jag ligger med massa tjejer…” och så har han flickvän
Citera
2022-01-10, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Om det nu mot förmodan var med samtycke så undra man ju vad fan han sysslat med. Vaginala skador och skador i svalg. Om han nu får brudar till höger och vänster kan man ju tycka att han borde ha mer skills. Lutar ju verkligen mot att det är våldtäkt. Sen kan man undra varför hon släppte in honom på toaletten om hon inte ville ha "ladd" (pratat kidsen verkligen så?). Men oavsett är tönten uppenbarligen en våldtäktsman.
Uppenbarligen inte. Då hon ville följa med in & knulla på en toalett för ”han var ju 25”. Hon kände sig inte fräsch efteråt & ångrade sig. Bäst & anmäla honom så inte min kille får för sig nåt. Typ.
Citera
2022-01-10, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
HON har faktiskt tagit med josef in på toan direkt när hon sett honom för första gången och förväntat sig vad? Massage? Och det framgår inte heller hurvida det faktiskt varit våldtäkt utan mer att hon kände sig tvungen och ej va aktiv.... men ja under vilka omständigheter då? Varför kunde hon inge skrika? Göra motstånd? Säga nej? Varför tog hon in han på toa?😂

Måste man ha sex med varandra bara för att man går på toa? Om det nu var hennes tanke från början, får man inte ändra sig?

Kan berätta för att att jo, det får man. Bara för att man har tagit intiativ till en kyss, så betyder inte det att man har tackat ja till vaginalt sex eller våld som han verkar ha utövat mot henne. För ditt eget bästa så kan du googla på samtyckeslagen. Du kanske lär dig något.
Citera
2022-01-10, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley

Tycker förövrigt det är lite roligt att han säger ”jag testar mig ofta för könssjukdomar för att jag ligger med massa tjejer…” och så har han flickvän
Ja? Bra. Många som inte ens gör det…
Citera
2022-01-10, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Riktigt kasst exempel. Du förstår varför va?

Vad består bevisningen av när det kommer till att de flesta kvinnor ljuger? Ställ dig den frågan. Den bevisning som du verkar ha verkar bestå endast av en sak: Din tro som är färgad av dina observationer.

Men en anekdot är enbart en åsikt, inte bevis. Om inte, då kan jag hävda att jag såg ett UFO och hävda att det är bevis.

Angående falska anklagelser kopplade till våldtäkter. Ska vi tro på dina ord, färgade av dina incelupplevelser, eller ska vi tro på polisens arbete, domstolar och vad forskningen säger?
Jag har aldrig fel faktiskt. Jo förresten när jag trodde true romance var en dålig film. Jag hade fel. Väldigt fel. Här blir det frikännande. Är det bara känslokvinnor & betacucks i salen blir det ett par år. Om ens det, då han är en charmig blatte, ett par månader, då de är blöta i trosorna…
Senast redigerad av Raven2.0 2022-01-10 kl. 20:05.
Citera
2022-01-10, 20:18
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley

Nej, han säger i förhör att vissa kläder var på, och andra kläder var vid anklar / uppknäppta undantaget inledande förhör där han mest famlar i mörkret. Att han testar sig ofta och INTE har könssjukdomar, både vid testtillfälle två veckor innan han greps, samt en vecka efter han blev häktad styrker det han säger medans MÄ påstår att hon inte haft sex sen i augusti men dragit på sig både klamydia och gonorré vid minst två tillfällen på de tre månader som gått mellan sitt 1177 test och på SöS AV.

Jag har ingen kärlek för varken Josef eller MÄ. Josef må vara ett importerad mähä men hans story går ihop. Det är skillnaden. Huruvida han varit otrogen mot sin flickvän är inte relevant i frågan även om han naturligtvis inte vinner någon medalj för årets pojkvän.
Citera
2022-01-10, 20:24
Medlem
herre gud så pinsamt!
Citera
2022-01-10, 20:42
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToHeaven
Läste Fupen. Tjejen är förfan en äcklig hora!Och ingen våldtäkt hände!!

Enligt Fupen så testar Josef Loco sig för könssjukdomar ofta få han ligger med för många. Lol brudar är äckligt utseendefixerade horor,hela högen. De går enbart efter utseende och kändiskap. De ligger med en snubbe enbart för de tycker han ser bra ut. De blir dissade efteråt och anmälder för våldtäkt

Detta fall är ett bevis att alla(eller åtminstånde de flesta),unga tjejer är billiga horor/slampor och går enbart efter utseende på killar. Ser du bra ut? Ja då är jag din sexslav

Någon som säger emot? Har jag fel nånstans?

Hon är inte den enda horan i den här historien isåfall…. Han om nån är väl ett jävla luder pinsamt för fan.
Citera
2022-01-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risbolleen
Måste man ha sex med varandra bara för att man går på toa? Om det nu var hennes tanke från början, får man inte ändra sig?

Kan berätta för att att jo, det får man. Bara för att man har tagit intiativ till en kyss, så betyder inte det att man har tackat ja till vaginalt sex eller våld som han verkar ha utövat mot henne. För ditt eget bästa så kan du googla på samtyckeslagen. Du kanske lär dig något.
Skiteri vad samtyckeslagen säger. För ditt eget bösta så kan du läsa fuppen och sen hålla käften framöver. Hon säger att de kysstes, och det var SUPERCOOLT FÖR HAN ÄR KÄNDIS. Att hon gav honom oralsex . Att de hade vaginalt sex. Läser du hennes förhör förstår du att hon var ett fjortisfan som hade sex med en "kändis" men insåg sedan att hon inte betydde ngt för han tog henne i sånt äckligt sunkigt toalett. 😂
Citera
2022-01-10, 20:57
Medlem
Har han och Bella öppet förhållande? Tänkte eftersom det står i FUPen att han ligger med jätte många tjejer och Drf testar sig ofta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in