2022-01-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Knappast behöver man respektera den då hela sveriges rättssystem är genomkorrupt av feminiztaktivister. Dessutom ja äckliga blattar är 20falt överrepresentarade, men detta är GARANTERAT inte en av dem, då han ser OK ut + c-kändis. Svenska luder KASTAR sig över sådana! GARANTERAR!

Så ingen person som ser objektivt bra ut har våldtagit någon? Om du tror på det påståendet, så är du logiskt konsekvent.

OK, så du tycker att praxis ska vara att gå emot domstolsbesluten? Det är domstolarna som ska vara avgöra.

Allt annat är känslomässigt dravel.

Ja, Loco är inte ful men det innebär inte att han inte är en våldtäktsman.
Senast redigerad av Lukas17 2022-01-10 kl. 18:48.
Citera
2022-01-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Så ingen person som ser objektivt bra ut har våldtagit någon?
Var skrev jag det? Läs själv vad hon skriver, citerat ovan! Är du blind & döv?

Är du ännu en idiot som tror att Beckham & Ronaldo våldtar kvinnor? Som de blivit anklagade för…
Senast redigerad av Raven2.0 2022-01-10 kl. 18:51.
Citera
2022-01-10, 18:53
Medlem
Citat:

Är du obegåvad?

Du skrev: ''Dessutom ja äckliga blattar är 20falt överrepresentarade, men detta är GARANTERAT inte en av dem, då han ser OK ut''

Det du säger här med andra ord är att människor som ser bra ut inte våldtar. Då frågar jag dig: ''Anser du att ingen människa som ser objektivt bra ut har våldtagit tidigare''? Om svaret på denna fråga är ja, så är du logiskt konsekvent, annars inte.

Jag ställer dig frågan för att se om du tror på dina tramsiga påståenden. Parallellfrågeställningar är hjälpsamma för att se om du är logiskt konsekvent.

När du brister i logik, så kan man stänga öronen.
Citera
2022-01-10, 18:54
Medlem
Citat:
Är du obegåvad?

Du skrev: ''Dessutom ja äckliga blattar är 20falt överrepresentarade, men detta är GARANTERAT inte en av dem, då han ser OK ut''

Det du säger här med andra ord är att människor som ser bra ut inte våldtar. Då frågar jag dig: ''Anser du att ingen människa som ser objektivt bra ut har våldtagit tidigare''? Om svaret på denna fråga är ja, så är du logiskt konsekvent, annars inte.

Jag ställer dig frågan för att se om du tror på dina tramsiga påståenden. Parallellfrågeställningar för att se om du värderar logik, om inte, då är du en motsägesefull känslomässig dåre.

Du är ju efterbliven på riktigt
Citera
2022-01-10, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToHeaven
Du är ju efterbliven på riktigt

Haha, så man är efterbliven för att man hänvisar till empirisk forskning som stöd för att kvinnor överlag inte ljuger samt att man testar för att se om en person tror på sina egna korkade uttalanden?

Mina frågeställningar är lika ''korkade'' som det påstående som de hänvisar till. Lägg ribban lågt, och frågeställningen förblir låg.

Så du är nog den efterblivna här.

Enda jag ser i dessa trådar är incels och killar som dampar på tjejer och kallar dem för lögnerskor, detta med med 0 vetenskaplig täckning .
Citera
2022-01-10, 19:02
Medlem
Citat:
Men var är studierna som visar att de flesta våldtäktsanklagelser är falska? Var är empirin som styrker detta?

Den största studien som har gjorts på detta är The 2005 British Home Office Study som inkluderar 2600+ fall. Den bygger på data ifrån kriminaltekniska rapporter, medicinska examinationer av experter, frågeformulär som utförts av polisutredare, uppgifter ifrån vittnen och målsägande etc.

När man justerat för partiskhet ( (exempelvis att man oftare misstrodde kvinnan om hon var psykiskt sjuk) och offentliga principer så fann man att endast 2,5 % av alla fall kunde klassificeras som ''falska anklagelser'', den ojusterade siffran var 8,2 %, vill man ha ett genomsnitt så kan man slå ihop dem och dela, då hamnar vi på cirka 5,35 %.

Detta är den största studie som gjorts på området med bra data, någorlunda power (inte bara 109 fall som en studie som någon länkade till, utan 2600+ fall) etc.

Denna studie visade tydligt att partiskheten var inte till förmån för brottsoffret, därav den högre förekomsten av falska anklagelser före justering.

Denna bevisning väger som du säkert förstår, hästlängder tyngre än konspirationsteorier, dina känslor eller egna upplevelser i den objektiva världen.

I en annan studie - The Australian Study, tittade man på 850 fall av rapporterade våldtäkter, efter att ha applicerat både kvalitativa och kvantativa analysmetoder så fann man att endast 2,1 % av kunde klassificeras som ''falska''.

Klart man kan länka till en pissdålig studie som vissa gör, med as litet sample och sedan dra en massa knäppa slutsatser baserat på dålig data.

Den första studien är den största som har gjorts, och den visar att väldigt få kvinnor ljuger, slutdiskuterat.

Citat:
Du sitter och drar egna slutsatser för du verkar vara en ganska bitter och efterbliven individ. Du är dessutom ganska korkad.

Jag ser bara personangrepp, ser varken logik, fakta eller vetenskaplighet i dina ord. Du verkar vara en känslomässig person, utan förmåga att tänka logiskt. Läs detta.

Vetenskapen är entydig, de flesta ljuger inte. Bemöt det jag skrivit eller var tyst, tack.

Och det finns folk som ser bra ut som våldtar, så det argumentet är sjukt korkat.

Den bittra är den som misstror kvinnor för att de inte får ligga och som förkastar vetenskap och logik. Vad ska vi gå efter? Dina inceldiskussioner ifrån slutna forum?
Senast redigerad av Lukas17 2022-01-10 kl. 19:05.
Citera
2022-01-10, 19:06
Medlem
Citat:
Jag ser bara personangrepp, ser varken logik, fakta eller vetenskaplighet i dina ord. Du verkar vara en känslomässig person, utan förmåga att tänka logiskt. Läs detta.

Vetenskapen är entydig, de flesta ljuger inte. Bemöt det jag skrivit eller var tyst, tack.

Och det finns folk som ser bra ut som våldtar, så det argumentet är sjukt korkat.

Den bittra är den som misstror kvinnor för att de inte får ligga och som förkastar vetenskap och logik. Vad ska vi gå efter? Dina inceldiskussioner ifrån slutna forum?
Är vatten vått? Jag begär flera peer reviews på detta…
Citera
2022-01-10, 19:15
Medlem
Citat:
I förhör berättar hon följande:

"På oxid gick jag på toaletten och såg Josef loco. Jag stod först i toakön och han stod bakom mig. Jag var väldigt påverkad då jag bara hade ätit en macka idag.

Han frågade mig om han fick följa med mig in på toaletten. Då sa jag ja. Han frågade om han kunde ta ladd och jag sa typ "gör du det".
Jag torkade mig och reste mig upp och tvättade händerna. Då kysste han mig. Jag tyckte väl att det var ganska häftigt. Jag är bara 19 och han är 25 typ.

Sen vet jag vad som hände men inte i vilken ordning.Jag vet vad vi gjorde för något.

Vi kysstes ganska mycket, hade oralt sex och vaginalt sex.

Jag utförde oralsex.

Jag sa aldrig nej till något utan han sa typ gör det här, gör det här"

Enligt henne själv så gick hon med på allt. Hon kysste honom och hade sex med honom helt frivilligt!!

Enligt Josef Locos förhör så var de t.o.m hon som tog av honom kläderna och börja suga av honom

Och så går horan och anmäler honom för våldtäckt!!!

Ifall han blir dömd för våldtäkt så vet jag inte vart jag ska ta mig till med dagens och framtidens tjejer/horor/slampor
HAHAHAHA. Ja hon säger ju VI kysstes VI hade sex JAG utförde oralsex. Weeeeell..... tror nog han går loss. Hon verkar inte vara en plastic fantastic tjej som bellis med löshår naglar fin slank kropp osv. Verkar va en sunken hamburgare fr mc. Whats so ever, bellis verkar vänta på om han döms för våldtäkt eller inte. Men skadan är redan skedd han var otrogen ....
Citera
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Är du ännu en idiot som tror att Beckham & Ronaldo våldtar kvinnor? Som de blivit anklagade för…

Beckham - nej. Cristiano Ronaldo - ja. Läs på om Kathryn Mayorga.
Citera
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Läste Fupen. Tjejen är förfan en äcklig hora!Och ingen våldtäkt hände!!

Enligt Fupen så testar Josef Loco sig för könssjukdomar ofta få han ligger med för många. Lol brudar är äckligt utseendefixerade horor,hela högen. De går enbart efter utseende och kändiskap. De ligger med en snubbe enbart för de tycker han ser bra ut. De blir dissade efteråt och anmälder för våldtäkt

Detta fall är ett bevis att alla(eller åtminstånde de flesta),unga tjejer är billiga horor/slampor och går enbart efter utseende på killar. Ser du bra ut? Ja då är jag din sexslav

Någon som säger emot? Har jag fel nånstans?
Om det nu mot förmodan var med samtycke så undra man ju vad fan han sysslat med. Vaginala skador och skador i svalg. Om han nu får brudar till höger och vänster kan man ju tycka att han borde ha mer skills. Lutar ju verkligen mot att det är våldtäkt. Sen kan man undra varför hon släppte in honom på toaletten om hon inte ville ha "ladd" (pratat kidsen verkligen så?). Men oavsett är tönten uppenbarligen en våldtäktsman.
Citera
2022-01-10, 19:20
Medlem
Citat:
Är vatten vått? Jag begär flera peer reviews på detta…

Riktigt kasst exempel. Du förstår varför va?

Vad består bevisningen av när det kommer till att de flesta kvinnor ljuger? Ställ dig den frågan. Den bevisning som du verkar ha verkar bestå endast av en sak: Din tro som är färgad av dina observationer.

Men en anekdot är enbart en åsikt, inte bevis. Om inte, då kan jag hävda att jag såg ett UFO och hävda att det är bevis.

Angående falska anklagelser kopplade till våldtäkter. Ska vi tro på dina ord, färgade av dina incelupplevelser, eller ska vi tro på polisens arbete, domstolar och vad forskningen säger?
Citera
2022-01-10, 19:22
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Läste Fupen. Tjejen är förfan en äcklig hora!Och ingen våldtäkt hände!!

Enligt Fupen så testar Josef Loco sig för könssjukdomar ofta få han ligger med för många. Lol brudar är äckligt utseendefixerade horor,hela högen. De går enbart efter utseende och kändiskap. De ligger med en snubbe enbart för de tycker han ser bra ut. De blir dissade efteråt och anmälder för våldtäkt

Detta fall är ett bevis att alla(eller åtminstånde de flesta),unga tjejer är billiga horor/slampor och går enbart efter utseende på killar. Ser du bra ut? Ja då är jag din sexslav

Någon som säger emot? Har jag fel nånstans?
Det finns väl INGEN som ligger med någon man tycker är ful? Du ser ju uppenbart ut som fan om du klagar på att tjejer bara har sex med snygga killar. Släpp skitsnacket om att tjejer anmäler när de blir dissade. Finns ju ingen som tror att ett one night stand på en toalett ska leda till ett förhållande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in