Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!
Förkrossad
Så länge han inte dras till tjejer som är minderåriga så ser jag inget problem.
Du säger att du är 45 och att ni var gifta i 20 år. Så med allra största sannolikhet har ditt utseende och din kropp (troligen han också) förändrats rejält med åldern och jag kan tänka mig att det förekommer en hel del "näää du, det ska vi inte göra" när det kommer till sex.
Han får väl kolla på vad han attraheras till och vill kolla på så långe inga barn är inblandade.
Män föredrar generellt sett att ha sex med attraktiva damer med fasta kropp, så är det bara. Sen är det upp till dig om du vill hålla attraktionen mellan er kvar genom att träna och ha koll på din kropp.
Vad är det som skiljer en pigg 19 åring från en 45 åring? Du kan nog komma fram till svaret ganska enkelt om du tänker lite logisk här.