2022-01-09, 21:37
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Mikel fuckings Arteta.. hoppas att den jävla legoskallen far åt helvete väck från Arsenal.
Lugn, kommande världens bästa tränare. 🤪
Citera
2022-01-09, 21:41
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Mikel fuckings Arteta.. hoppas att den jävla legoskallen far åt helvete väck från Arsenal.

Vadå? Han är väl ju bra, den nye Pepe?
Citera
2022-01-10, 02:32
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood

Inte pep i alla fall
Citera
2022-01-10, 02:40
Avslutad
Man får vara glad att mitt jumbolag gick vidare och möter Wolves borta nästa omgång. Skitsamma för mig bara Norwich klarar sig kvar i Premier men lite skadeglädje kan man kosta på sig när Arsenal åkte ut mot Nottingham, ännu bättre när Newcastle med sina nya saudiska miljoner åkte mot Cambridge!
Citera
2022-01-10, 10:59
Medlem
Drickbacks avatar
Everton - Leicester i morgon är inställd då Leicester fick kasta in handduken pga covid, skador, AFC.
Citera
2022-01-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Tottenham vidare i FA-cupen men imponerade inte alls mot Morecambe.

Davies, Gil, Sessegnon och Winks får godkänt av de som startade.

Ndombele blir utbytt i andra halvlek och går sakta, sakta av planen, trots att Tottenham ligger under med 0-1, samtidigt som bu-ropen ekar från läktarna. När han kommit av planen går han direkt ned i spelartunneln. Tottenhams rekordvärvning för £65M och nu om man har tur kan man kanske sälja honom till något italienskt lag för £15-20 M.
Jag glömmer aldrig när jag såg Ndombele skoja med Manchester City's mittfält i gruppspelet i Champions League för några år sedan. Lyon vann om jag inte minns fel? Jag minns att jag tänkte om honom att det där blir en spelare att hålla ögonen på. Ett minne blott...

Som så många av sina landsmän verkar attityd och arbetsmoral vara ett stort problem för honom och hans sejour i Tottenham blir allt mer parodisk. Ndombele i ett lag coachat av den notoriskt krävande Conte kan inte sluta lyckligt och Mourinho hade nog sina poänger även om jag starkt ifrågasatte hur han uttalade sig.
Jag tror att Serie A hade varit det bästa alternativet för Ndombele men detta kommer att bli en stor förlustaffär både ekonomiskt och prestigemässigt för Tottenham - 3,5 år kvar på kontraktet samt redkordvärvning.

Lo Celso orkar jag knappt ens nämna men känslan är att Tottenham i och med honom köpte ett namn. Han gjorde en bra säsong i Betis och efter det har han inte bevisat ett skit. Visst, skadebekymmer har satt käppar i hjulet men det finns inget som talar för att han kommer bli lyckad i England. Floppvärvning som gått lite under radarn i och med Ndombele, Alli m.fl.

Det lär hända grejer i Tottenham här i januari. Jag tror på att ett antal spelare kommer skeppas iväg och att man plockar in Traore från Wolves för att täcka upp på högerkanten. Förhoppningsvis även en ny mittfältare och en anfallare. Conte och Paratici har ett berg att bestiga.
Citera
2022-01-10, 14:26
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Man får vara glad att mitt jumbolag gick vidare och möter Wolves borta nästa omgång. Skitsamma för mig bara Norwich klarar sig kvar i Premier men lite skadeglädje kan man kosta på sig när Arsenal åkte ut mot Nottingham, ännu bättre när Newcastle med sina nya saudiska miljoner åkte mot Cambridge!

Ja, det var några riktigt roliga resultat. Har gillat Norwich ända sen jag såg dem på Tipsextra på 80-talet då de spelade frejdig och offensiv fotboll. Jag gillade kanariefåglarnas dräkter också . Har inget direkt emot Arsenal men unnar gärna det gamla (lilla) storlaget Nottingham lite framgångar igen. Och att plugghästarna i Cambridge bortabesegrar Newcastle är ju bara för underbart .
Citera
2022-01-10, 19:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Nej, men en sak är iaf klar. Arteta är en bättre tränare än vad hobbiten från Molde är, och glöm inte bort att Man Utd-maffian skrek ut att Ole’s At Wheel var den nya Zidane! En mästare på UCL. Lol!
Citera
2022-01-10, 19:24
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Nej, men en sak är iaf klar. Arteta är en bättre tränare än vad hobbiten från Molde är, och glöm inte bort att Man Utd-maffian skrek ut att Ole’s At Wheel var den nya Zidane! En mästare på UCL. Lol!

Lyckades han komma på en andra plats? Nej men han är så bra denna pep kopian att man önskar han stannar kvar i Arsenal i resten av sitt liv
Citera
2022-01-10, 19:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Lyckades han komma på en andra plats? Nej men han är så bra denna pep kopian att man önskar han stannar kvar i Arsenal i resten av sitt liv
En 8 årig pojk hade klarat av att leda Man United till 2:a plats 19/20.
Citera
2022-01-10, 19:35
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
En 8 årig pojk hade klarat av att leda Man United till 2:a plats 19/20.

Och en 39 årig Arteta klarade inte av, det om inte annat är ju pinsamt. Eller hur?
Citera
2022-01-10, 19:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Och en 39 årig Arteta klarade inte av, det om inte annat är ju pinsamt. Eller hur?
När var Arteta Man Utd manager? 😁 Du fattar uppenbarligen inte att Msn Utd hade (och har fortfarande) en mkt, mkt starkare trupp än vad Arsenal har.. och att de i realiteten underpresterade under 19/20. Arteta, eller vilken annan PL-manager som helst, hade utmanat Pep o City om bucklan under 19/20 säsongen, om de hade haft samma material till rådighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in