Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Jag läste (minns inte vilka som sa det nu, halv sover fortfarande) att United ville ge honom en lön som skulle vara den största lönen i Premier Leagues historia. Stämmer detta så är det bara att skratta åt det och skruva upp champagnen.
Man får ju bara hoppas att det är ett uselt rykte, tror det kommer från The Sun, att man ens har övervägt att ge Pogba ett kontrakt på £500 k/w. Är det sant så är det så absurt så det finns inte med tanke på vad Pogba har uträttat. Och sen kan de enstaka här försöka komma med att Pogba är missförstådd, att spelarna runt honom är för dåliga för honom och gud vet vad - Danny Drinkwater var ju något av ett monster med Kante bredvid sig i Leicester, ungefär samma jämförelse kan göras med Pogba i Frankrikes tröja kontra Uniteds.
De elva, lästa någonstans så mycket som 17 stycken, tror jag är:
Henderson, Telles, Dalot, Bailly, Jones, Tuanzebe, Pogba, Periera, Matic, Mata, Lingard, DbdB, Martial, Cavani,
Tror mycket av de rapporterna är sensationsrubriker, en flertal av de spelarna är ju mycket pga väldigt lite speltid och då kan jag förstå att de efter ett längre tag börjar fundera på att leta efter annan klubb. De klagar inte i media dag ut och in så att de skapar negativitet på träningar känns långsökt.
Pogba och Martial däremot - de tror jag skapar konflikter av småkorn så pass cry babies som de två är utan att uträtta något själva, hade de kunnat haft ett uns av självkritik av den potentiella höjden av talang som de faktiskt ändå besitter så hade de varit toppskikt av PL. Nu är de knappt i mitten för de bryr sig bara om att casha in pengar vecka ut och in och klaga på hur dåligt de mår.