Citat:
Ursprungligen postat av
Vivaldinho
Är inte negativ tycker bara det är lustigt med dessa överoptimistiska gissningar. Oavsett vad som händer lyckas dessa maximalister vända det till något positivt hur eländig situationen än ser ut. Tycker beteendet är jäkligt ohälsosamt och får pyramidspels vibbar av såna personer. Helt verklighetsfrånvända. Jag hoppas lika mycket som alla andra att detta år ska göra nåt oväntat och att priset ska stiga till astronomiska belopp. Men man måste hålla minst en fot på jorden och inse att det kan bli en riktigt skit år för krypto just med tanke på att haft två riktigt lönsamma år. Det ska man vara sjukt tacksam över, har flera vänner som blivit nyrika på både btc och Solana balnd annat. Är inte negativ försöka bara realistisk. Flera av er känns som manipulativa youtubers som exempelvis Carl och den typ tysken som båda är helt jävla rubbade. Snacka om att sälja ormolja.
Kan förstå dig, jag blev lite förlöjligad här men inte föga förvånande, så hade jag rätt. Experternas förutsägelser fick man inte såga, det gjorde jag, hade rätt två gånger på raken. Kommer även ha rätt med min vadslagning till 2026 och 2030, enkelt.
Vissa tror ju att Bitcoin kommer stå i 6 miljoner dollar 2026. Andra tror på 10 miljoner dollar till 2030.
Vissa verkar inte besitta förmågan att tänka logiskt. Bitcoin har 4 år på sig nu att stiga med 138 gånger pengana.. helt sinnes att vissa tror på det.
Aja, har lovat att hålla denna del av forumet saklig.