Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Jag gjorde precis det, men om ni vill fortsätta misströsta så fine, inte mitt problem
Vilka "erkända" daytraders säger att det är stårtradat?
Gick igenom dina senaste inlägg där du pratat om nedgång i en månads tid. Istället är vi upp 15%.
De calls du har gjort, har du missat med upp till 15% och troligtvis således blivit utstoppad ett antal gånger.
Att du menar på att det är lätttrade:at i denna sidledes-shoppyness ger jag ingenting för med tanke på hur grovt du ändå missat med det du skrivit i denna tråd.
Bra traders brukar inte ha behov att hävda sig överhuvudtaget, så redan där ringer varningsklockan.