2022-01-08, 12:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Stämmer det att Milos Milojevic nu är och besöker FCK för att eventuellt ta över där?
Ja
2022-01-08, 13:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Oscar Linnér öppnar för allsvenskan efter två år utan speltid i utlandet, säger att han förstår att AIK är "fullt" nu. Stockholmsklubbarna i övrigt är väl uteslutet, av flera skäl. Blåvitt har en plats ledig men jag hoppas att vi plockar in en vassare keeper; jag imponerades aldrig av honom i AIK och är inte förvånad över att han har haft det tufft utomlands, låt vara att Tyskland och Italien är tufft att slå sig in i.

https://fotbolltransfers.com/site/news/148140
Mjo nu när Nordfeldt signat ett fyraårskontrakt kommer inte målvaktsfrågan va aktuell på ett bra tag.

Gillar Oscar som person och att orka resa sig efter att på egen hand lyckas slå ut oss borta mot Braga i sån ung ålder är beundransvärt men ärligt talat så är han ingen särskilt bra målvakt men han skulle inte göra bort sig i nåt lag för undre halvan som typ Sirius.
2022-01-08, 14:02
Medlem
Elvis avatar
Känns som MFFs värvning av Milos så har man markerat kampen mot lagets med landets bästa förutsättningar, nämligen Bajen. Milos är passé i våra ögon, är inte ens säker på att han var rätt namn för oss. Visst han gjorde det bra, men med ett sånt material så ska vi vara bättre än så!

Haha, inga hard feelings från vår sida. Mest kul, det dumpade exet som skaffar ny för att beröra. Bli inte förvånad om Milos är och besöker Köpenhamn innan sommaren är här!
2022-01-08, 14:11
Medlem
Kan inte Danielson bli kvar in nån lyxliga några år snälla så vi slipper honom i landslaget? Singapore låter väl roligt?
2022-01-08, 14:37
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Känns som MFFs värvning av Milos så har man markerat kampen mot lagets med landets bästa förutsättningar, nämligen Bajen. Milos är passé i våra ögon, är inte ens säker på att han var rätt namn för oss. Visst han gjorde det bra, men med ett sånt material så ska vi vara bättre än så!

Haha, inga hard feelings från vår sida. Mest kul, det dumpade exet som skaffar ny för att beröra. Bli inte förvånad om Milos är och besöker Köpenhamn innan sommaren är här!

Bara fånigt att bajare försöker måla upp bilden av att det var ni som dumpade Milos, eller ”rejecta honom”. Om så var fallet varför var ni så upprörda (fortfarande är upprörda) över att han stack till Trondheim så fort de kallade? Nej den hårda sanningen är att Milos ville till något större än Bajen. Smutsigt agerat av honom men det var ni som blev dumpade, något annat påstående är bara trams.
2022-01-08, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden

Hur var det din poäng?
Min poäng var att det luktar väldigt mycket som att Danielsson väljer MFF om han återvänder till Sverige.
Läs mer om det här: (FB) Silly Season inför och under säsongen 2022 - Svensk fotboll

Du behöver inte hålla med.
2022-01-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Sam Larsson kanske?

Samba hade varit en drömvärvning men känns inte så realistiskt.

Nu blev den han Esten som det ryktas om, inte en susning om hur han är men jag gissar på att han kan lira till vänster och som anfallare.

Agge ryktas till Grekland.

Tycker centralt mittfält ser ok ut, Gurra, Ambroz, Thern, Sana, även Paka och Dahlqvist kan lirar där.

En ung lovande mittback hade varit bra att få in om Agge flyttar, antingen från akademin eller något annan lag.
2022-01-08, 16:37
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Samba hade varit en drömvärvning men känns inte så realistiskt.

Nu blev den han Esten som det ryktas om, inte en susning om hur han är men jag gissar på att han kan lira till vänster och som anfallare.

Agge ryktas till Grekland.

Tycker centralt mittfält ser ok ut, Gurra, Ambroz, Thern, Sana, även Paka och Dahlqvist kan lirar där.

En ung lovande mittback hade varit bra att få in om Agge flyttar, antingen från akademin eller något annan lag.

Behövs dock inte mycket för att vårat mittfält helt plötsligt är ganska tunt. Inte säkert att Den kommer tillbaka, inte heller Paka. Thern kanske inte heller håller. Räcker med en skada då på Sana eller Gurra och så är det kris.

Agge till nästjumbon i Grekland känns inte som ett flytt uppåt för honom direkt
2022-01-08, 17:35
Medlem
Korders avatar
Citat:

Haha, det var en rejäl dos av cope. Får mig att tänka på denna gamla meme.
2022-01-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Behövs dock inte mycket för att vårat mittfält helt plötsligt är ganska tunt. Inte säkert att Den kommer tillbaka, inte heller Paka. Thern kanske inte heller håller. Räcker med en skada då på Sana eller Gurra och så är det kris.

Agge till nästjumbon i Grekland känns inte som ett flytt uppåt för honom direkt

Ambroz är en Agge fast med bättre passningsspel, att han skulle få A-lagskontrakt har vi vetat sedans typ 2019, killen är en talang, sedan behöver han lite mer speltid för att växa in i det men jag tror han kommer få spela mer i år än vad han fick 2021, han är fortfarande väldigt ung, blev 18 år i December.

Paka kommer vara med i uppstarten som jag förstått det, men han har ju sin historik så det kommer alltid vara ett osäkert kort.

Gurra och Sana är väldigt sällan skadade så det känns som ganska säkra kort.

Dahlqvist är enligt mig en Thern typ, men jag tror det hade varit bra om han blir utlånad i år så att han får spela 90 minuter i veckan.
2022-01-08, 17:52
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Ambroz är en Agge fast med bättre passningsspel, att han skulle få A-lagskontrakt har vi vetat sedans typ 2019, killen är en talang, sedan behöver han lite mer speltid för att växa in i det men jag tror han kommer få spela mer i år än vad han fick 2021, han är fortfarande väldigt ung, blev 18 år i December.

Paka kommer vara med i uppstarten som jag förstått det, men han har ju sin historik så det kommer alltid vara ett osäkert kort.

Gurra och Sana är väldigt sällan skadade så det känns som ganska säkra kort.

Dahlqvist är enligt mig en Thern typ, men jag tror det hade varit bra om han blir utlånad i år så att han får spela 90 minuter i veckan.

Nåväl. Hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta. Som Alphaville.
2022-01-08, 17:56
Medlem
Citat:

Detta är ett erkänt troll, inget någon behöver reagera på överhuvudtaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in