2022-01-07, 23:44
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Då tar vi det igen. Rydström var inte MFFs förstaval. Däremot var Rydström en av alla tränare som MFF kollade med.
Rydström smörar för Djurgården vid varje tillfälle som ges. Han vill ta över efter att Kim och Tolle lämnar. Familjen var bara ett svepskäl.
2022-01-07, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hur vet du det?

För att hela "Rydström var förstavalet" är en överdriven tolkning av "MFF kollade om Rydström var intresserad". Han var en av många tränare som frågades.

Edit: MFF hade tre kandidater nu på slutet (10-20 från början). Att Rydström gick igenom hela processen för att sen tacka nej pga sin dotters gymnasiestudier låter... osannolikt och korkat.
Senast redigerad av J.G.R 2022-01-07 kl. 23:51.
2022-01-07, 23:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Skiter i om Milos var fjärdevalet. Känns mer och mer spännande och allt bättre och bättre för varje stund som går och man smälter det hela.

Magnus Pehrsson var förstavalet en gång i tiden, hur låter det?

Knutsen eller vad Bodø tränaren heter sitter på
En årslön á 8 miljoner (?)

Ge mig silver i cupen och sm guld med eventuellt europaspel så är jag nöjd.

Ska väl in en assisterande, frukttant och nån hjälptränare också gissar jag på.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-01-07 kl. 23:57.
2022-01-08, 00:05
Medlem
Någon som hört något om Colak situationen?
2022-01-08, 00:08
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
För att hela "Rydström var förstavalet" är en överdriven tolkning av "MFF kollade om Rydström var intresserad". Han var en av många tränare som frågades.

.

Lite känsligt att Rydström var förstavalet verkar det som. Hur många tränare " tillfrågades" då?

Facit, Bajens sloppy seconds, grattis.
2022-01-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Lite känsligt att Rydström var förstavalet verkar det som. Hur många tränare " tillfrågades" då?

Facit, Bajens sloppy seconds, grattis.

Inte alls. Rydström har gjort det bra i småklubbar utan press och krav. Vad säger att han hade lyckas i en klubb på helt annan nivå när det gäller ALLTING?

Bajen skrev 3 årskontrakt och begärde 8 mille från Rosenborg. Pga debaclet kickade dom honom. Förstår du? Kickad pga yttre omständigheter således ingen reject.

Som jag skrev innan vi slapp Jens Gustafsson och portugisisk småklubbstränare. Skönt!

Blev spanjacken klar för Hammarby?
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-01-08 kl. 00:18.
2022-01-08, 00:19
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Inte alls. Rydström har gjort det bra i småklubbar utan press och krav. Vad säger att han hade lyckas i en klubb på helt annan nivå när det gäller ALLTING?
.

Fast nu påstod J.G.R att Rydström var en många tränare som tillfrågades.

Min fråga var då. Hur många tränare " tillfrågades" då? Han och Milos?
2022-01-08, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Fast nu påstod J.G.R att Rydström var en många tränare som tillfrågades.

Min fråga var då. Hur många tränare " tillfrågades" då? Han och Milos?

Ok vi säger att Rydström var val 1 och tacka nej. Vad spelar det för roll? Snacka om att lägga fokus på fel/onödiga saker. Rydström kommer kanske i framtiden när han är redo och det är rätt i tiden.

Den enda jag hellre hade sett som jag kommer på såhär spontant är Solskär.

Ingen idé vara negativ på förhand. Låt tiden visa om han är rätt eller fel man.
2022-01-08, 00:54
Medlem
catos avatar
Men lägg ner, vi kommer aldrig få reda på om Rydström var 1:a valet. Att mff nu säger att Milos var val 1 betyder inte ett skit. Vilken ledare skulle gå ut när man just tecknat ny tränare, vi är nöjda men han var vårt andraval.
2022-01-08, 00:56
Medlem
Aristaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Litmanen, Lugano?

Vem trodde att dem två stjärnorna skulle gå till Sverige?
Det var tur man höll i hatten för vilken enorm kioskvältarorkan det blev!
De spände bågen ännu mer än #100 Ijeh och borde haft #120 och #180 på tröjorna!
2022-01-08, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

det vi behöver är en vänsterytter som även skulle kunna agera backup som central anfallare.

Så det är väl om man hade värvat Edvardsen för att starta på vänsterkanten.

Sana kan ju spela till vänster och gjorde det hyggligt där, det blev väl 11 poäng om man exkluderar straffarna han satte, men är ju egentligen en central mittfältare/#10, Paka kan också spela där, i anfallet eller som #10, sedan har vi Alex Jr. Gissar på att vi vill ha in en Giorgi typ.

Sam Larsson kanske?
2022-01-08, 03:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Någon som hört något om Colak situationen?

En grekisk journalist skrev att PAOK kunde tänka sig att gå ner i pris, men att man fortfarande var en bit från varandra. Man ska nog utgå från att man väntar ut januarifönstret från vårt håll för då kommer priset ytterligare sjunka.

Och vad det verkar så slipper vi tävla mot Dinamo, de ska vara ute efter Ojeda från argentinska ligan och lär kosta en hel del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in