Citat:
Kunde inte sagt det bättre. Kommunikation är grunden till allt. Men kan också hålla med ts att det är gubbsjuka, ingen vacker företeelse. Att det skulle vara biologiskt betingat törs jag inte yttra mig om men vilken riktig man vill ha en flicka egentligen?
Kan ju bara vara det visuella. Vi män är lååångt mer visuellt påverkningsbara och därför finns porr. Tror inte att medelåldersporren toppar listorna. Men det betyder naturligtvis inget per automatik.
Själv har jag passerat 40 och drabbades inte av "porrundret". Har inte det visuella behovet.
Hursomhelst så måste varje individ få titta på vad de vill och så länge du kämpar för det du vill ha så har du alltid försprånget att du har tiden på din sida, dygnstimmarna alltså. Sen kan vi ju aldrig veta när vi blivit tillkortakommande offerkoftor. Inte sexigt.
Tålamod är nyckeln till alla djupa förhållanden i mina ögon. Det innebär samtidigt att vi ska vara försiktiga med att döma andra medan vi måste hålla en barriär för vad som konstituerar gränsöverskridande. Men om han inte informeras om denna, din gräns, ja då kan du samtidigt inte klaga. Ärlighet hela vägen.