Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Nu tycker jag att du är rätt otrevlig. Varför är du det? Att man behöver sjukhusvård är just det. En vårdcentral är inget sjukhus. Jag tror inte att du är frisk. Hur vet du att du är frisk? Vad är frisk för dig?
Du vill inte tvinga på personer vaccin, men ska staten då ha rätt att tvinga på personer ett kinesiskt fladdermusvirus med effekter på nervsystem m.m.? Låter inte helt konsekvent i mina öron. Jag är av uppfattningen att staten ska skydda sina medborgare. Inte använda dem som labbråttor.
Jag är otrevlig för att du är otroligt ignorant. Du är ett hot mot min och många andras frihet. Du är ett hot mot våra barn.
Om man får remiss från vårdcentralen till en enhet på sjukhuset för att göra något typ av test. Då får man sjukhusvård?
Hur jag vet att jag är frisk? Jag känner min kropp. Jag lider inte av några sjukdomar. Jag äter bra. Jag har bra vikt. Jag sysselsätter mig med saker jag mår bra av. Jag belastar inte sjukvården överhuvudtaget. Jag hade inte en enda sjukdag under 2020. Under 2021 var jag borta två dagar i början av året pga. förkylning, ej covid, i väntan på provsvar.
Exakt, staten ska skydda sina medborgare. Hur skyddas barnen när de blir pressade att ta ett "vaccin" de inte behöver och riskerar att få svåra biverkningar av? Jag kan bara utgå från att du inte har egna barn. Det som sker nu är att medborgarna, inklusive barnen, används som labbråttor. Jag tar hellre smittan än "vaccinet" alla dagar i veckan. För jag vet att jag kan hantera det. Jag hade troligtvis hantera "vaccinet" också, men jag vet inte. Det viktiga för mig är att stå upp för friheten. Inte bara min frihet, utan allas.
Det enda jag är rädd för är vilken värld vi lämnar efter oss. Jag är beredd att ta kampen för våra kommande generationer.