Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
■ Jag tror att den ende som vet, utöver HD, är SOA. Han var en av få som SD pratade med. JG vet inget. Men de är tre initierade, och en av dom gillade inte tanken på åratal bakom galler. Nu är det bara två.
The case is closed. HDs och SOAs vetskap lär inte komma upp i ljuset. Orkar de leva med sina hemligheter tro? En intressant psykologisk situation. Hur länge ska SOA orka? Och när kommer Stefans döttrar ställa mamma mot väggen? Nu eller om fem år? Eller tio. Detta försvinner inte.
■ Citat: "JG vet ingenting" ... slut citat/
■ "Skäggfrallan" J*rry G*ay alias "Exkrements-fotografen" vet betydligt mer om det tidigare mordet på L*na Wesstr*m.
■ Lördagen den 19 Maj 2018 då en avliden människokropp hade upptäckts bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro skrev "Skäggfrallan" J*rry G*ay via sin Facebookssida klockan 19:03 samt enligt citat: "Vila i frid Softis" ... slut citat/
■ Enligt ovan skrivet: Varken polisen, kriminalteknikerna eller rättsläkarna kunde vid det aktuella tillfället identifiera den avlidna människokroppen, det kunde däremot J*rry G*ay göra, och så gjorde.
■ Enligt ovan skrivet: Det var först under Tisdagen den 22 Maj 2018 som man hade lyckats med att identifiera den tidigare upptäckta och avlidna människokroppen som L*na Wesstr*m via Rättsmedicin.
■ H*nna Davidss*n drack sitt vatten ur floden Styx, sedan mördades L*na Wesstr*m, därefter drack H*nna Davidss*n fortsättningsvis sitt vatten ur floden Lethe och sålunda tappade bort sitt minne, själv tycks du dricka ditt vatten ur floden Kokytos, det vill säga, klagandets flod.
■ St*fan Davidss*n:s döttrar skulle ställa sin mamma H*nna Davidss*n mot väggen, tillåt mig le

... det var det mest fånigaste jag någonsin läst som skrivits av dig @Picasso2.
■ H*nna Davidss*n:s döttrar skulle över huvudet taget aldrig få för sig att ställa sin egen mor mot väggen, däremot sagt skulle döttrarna försvara sin mamma och det är oavsett vad.
Mvh/ JM.