2022-01-06, 21:49
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Var orolig över att Edvardsen skulle ställa till problem hos våra supportrar mtp. hans bakgrund. Men istället så är det andra lags supportrar som gnäller Det känns skönt.

Det är ganska simpelt hos oss. Har man en bakgrund i aik eller bajen är pressen extra stor med prestera eller dra. Är du respektfull mot supportrarna och presterar kan du tom. få bli älskad och lagkapten (som Mange och Walker om man tänker de senaste åren) men man startar i uppförsbacke. Detsamma gäller Edvardsen mtp. på wm.
2022-01-06, 21:50
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Martí Cifuentes är senaste tränarnamnet som kontot Tränarkarusellen droppar som ska vara aktuell. En snubbe med hög trovärdighet hävdar att tränaren presenteras imorgon. Blir spännande.
Verkar nämnts för nöff nöff också, har tränat solnalagets yngre förmågor.
2022-01-06, 21:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Vad har vi på honom?
Vad vi har är att vi kör på DIF-spåret, vi tar in gamla AIK:are. Nä Men lyckad i Norge och Ålborg som ligger rätt bra till i danska ligan. Känns ju som en Milos-typ, up and coming men kanske med bättre meriter? Definitivt som huvudtränare men vet ej hur man ska värdesätta att han varit ass i Röda Stjärnan. Spännande säger jag.

Om man lägger allt åt sidan: vad säger forumets gnagare om honom? Han var väl bara 4-5 månader hos er förvisso.
2022-01-06, 21:52
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Anels farsas uttalande i pressen kan skada Malmö FF:s förhandlingsposition. Gubben verkar vara lite korkad.

Är väl bitter över att han inte är agent för Anel.
2022-01-06, 21:53
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Var orolig över att Edvardsen skulle ställa till problem hos våra supportrar mtp. hans bakgrund. Men istället så är det andra lags supportrar som gnäller Det känns skönt.

Det är ganska simpelt hos oss. Har man en bakgrund i aik eller bajen är pressen extra stor med prestera eller dra. Är du respektfull mot supportrarna och presterar kan du tom. få bli älskad och lagkapten (som Mange och Walker om man tänker de senaste åren) men man startar i uppförsbacke. Detsamma gäller Edvardsen mtp. på wm.
Det där är väl mest en forumssnning du och Bagdad Coke snickrat ihop. Mestadels CokeOvie som tycks spendera minst en timme på vårat, aik och MFF:s forum. Vad jag sett är raljanta inlägg om att man förstått varför Edvardsen ej dansade på avslutningsfesten i Degerfors.
2022-01-06, 22:02
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Det där är väl mest en forumssnning du och Bagdad Coke snickrat ihop. Mestadels CokeOvie som tycks spendera minst en timme på vårat, aik och MFF:s forum. Vad jag sett är raljanta inlägg om att man förstått varför Edvardsen ej dansade på avslutningsfesten i Degerfors.
Halva denna tråden handlar om Edvardsen, men visst. Får väl dra en lans för Bajen och sticka in att AIK är överlägset värst. Vilket beror på att deras tidigare bud nekades.

Surt sa räven om rönnbären.
2022-01-06, 22:05
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:
Vad vi har är att vi kör på DIF-spåret, vi tar in gamla AIK:are. Nä Men lyckad i Norge och Ålborg som ligger rätt bra till i danska ligan. Känns ju som en Milos-typ, up and coming men kanske med bättre meriter? Definitivt som huvudtränare men vet ej hur man ska värdesätta att han varit ass i Röda Stjärnan. Spännande säger jag.

Om man lägger allt åt sidan: vad säger forumets gnagare om honom? Han var väl bara 4-5 månader hos er förvisso.

Tränat CE Sabadell FC, ett lag som har blått, rött och gula färger på klubbmärket. En Gniffare! Skäms ni inte?
2022-01-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Är väl bitter över att han inte är agent för Anel.
Haha förra gången farsan uttalade ang försäljning av Anel så gick ju Anel ut sa farsan hade tagit flaskan och jadå ,då blir de så här..gissar samma läge nu..
2022-01-06, 22:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Martí Cifuentes är senaste tränarnamnet som kontot Tränarkarusellen droppar som ska vara aktuell. En snubbe med hög trovärdighet hävdar att tränaren presenteras imorgon. Blir spännande.

Han har väl två år kvar på kontraktet? Han har ca 40 % i vinst%.
2022-01-06, 22:38
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:

Var hos oss en kort tid och tränade våra reserver/juniorer om jag inte missminner mig. Mycket bra referenser och en bra person, på det en tränare med fina idéer. Tog därifrån steget till att bli huvudtränare i Norge och sen har det fortsatt uppåt.

Tyvärr en superrekrytering av Bajen!
2022-01-06, 22:38
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Syftade snarare på att strategin senaste åren varit att värva spelare med förflutet i rivalklubbarna i Stockholm. Mange E, Hjalmar, Käck, Besar Sabovic (förvisso inte spelat i Gnaget men uttalat sig om apjävlar) och Jesper Nyholm. Finns väl knappt en stockholmare i truppen som inte representerat Gnaget eller Bajen.

Sen kanske du inte tycker att det är en sån big deal, är väl värre för dig om spelaren representerat ditt lokala lag Öster.
Hur big deal är Marti Cifuentes bakgrund i AIK?

Frågar åt en vän.
2022-01-06, 22:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hur big deal är Marti Cifuentes bakgrund i AIK?

Frågar åt en vän.
Vad tycker du själv?

Såg ditt inlägg om Edvardsen. Du blandar äpplen och päron och du står för cirka 50% av de inläggen, det var det ena.

Det andra är att ungefär hälften av dina inlägg handlar om oss. Vad är det en indikator på? Jag lånar din slutledningsförmåga litet och ser var det tar oss (antagligen OT eftersom du är oförmögen till seriös diskussion).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in