2022-01-06, 19:16
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
MFF:are har onekligen stor erfarenhet av glaslirare.

Ge det ett halvår så är ni där och budar. Precis som med Ulven, Buya, Beijmo och de övriga.

Inhemskt köper vi bara från Häcken till överpris.
2022-01-06, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Storebror Augustinsson spelade för IFK Göteborg. Gör man det om man är en genuin gnagare? Nej.
Han valde blåvitt för han trodde ej han skulle peta Nisse Johansson!
2022-01-06, 19:25
Avslutad
Citat:
Då får Ville91 berätta vad han menade.
Jag menade att han gjorde 12 mål på hemmaplan och 2 på bortaplan enligt någon på twitter! Så kan ju säkert stämma
2022-01-06, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Nix var endast borta mot Örebro.

Jag gick igenom samtliga matcher som Degerfors spelat på konstgräs.
Jag menade att det var 12 mål hemma och 2 mål borta totalt. så 1 på konstgräs kan säkert stämma
2022-01-06, 19:35
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Han valde blåvitt för han trodde ej han skulle peta Nisse Johansson!

Ja men man går inte till Blåvitt om man är en gnagare. Inte heller spelar man 100 år för AIK om man är en genuin djurgårdare (Nisse). Det här snacket om att X höll på Y för längesen är oerhört ointressant och irrelevant.
2022-01-06, 20:38
Medlem
bagarn29s avatar
Ali Bdeir, 17, är presenterad för Varbergs BoiS. Han kommer från MFF:s samarbetsklubb BK Olympic.
Han var starkt bidragande till BK Olympics uppflyttning en division 2021, med elva mål på 18 matcher.
2022-01-06, 21:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ali Bdeir, 17, är presenterad för Varbergs BoiS. Han kommer från MFF:s samarbetsklubb BK Olympic.
Han var starkt bidragande till BK Olympics uppflyttning en division 2021, med elva mål på 18 matcher.
Spännande värvning. De har ju lyckats bra med att förädla yngre spelare som inte slår sig in i större klubbar (Mörfelt te.x.).
2022-01-06, 21:19
Medlem
MrSkargards avatar
Anels farsas uttalande i pressen kan skada Malmö FF:s förhandlingsposition. Gubben verkar vara lite korkad.
2022-01-06, 21:32
Medlem
snurresprettiss avatar
Carljohan Eriksson klar för Dundee United i Skottland.
2022-01-06, 21:38
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ja men man går inte till Blåvitt om man är en gnagare. Inte heller spelar man 100 år för AIK om man är en genuin djurgårdare (Nisse). Det här snacket om att X höll på Y för längesen är oerhört ointressant och irrelevant.
Stämmer dock fullt ut att han nekade AIK enbart för att han inte kunde konkurrera ut Nisse omgående. Hur länge var han i Blåvitt? 1 och ett halvt år präglat av skador? Så bra var han redan då.

Jag håller inte med om att det är irrelevant och ointressant att diskutera spelares klubbtillhörigheter om de väljer att skriva på för rivaler – däremot är jag helt och hållet med dig när det gäller spelare som är supportrar (eller vem vet det?) men aldrig representerat klubben i fråga, typ Augustinsson i detta fall. Då blir det jävligt lätt ointressant.

Edvardsen är en klassvärvning sportsligt av Djurgården, inget snack om saken. Det som jag - och många andra - sätter emot är att han är väldigt instabil utanför. På plan, toppklass. Blir en rolig säsong!

Nu saknar jag älskade Nisse...
2022-01-06, 21:41
Medlem
Fred Friendlys avatar
Martí Cifuentes är senaste tränarnamnet som kontot Tränarkarusellen droppar som ska vara aktuell. En snubbe med hög trovärdighet hävdar att tränaren presenteras imorgon. Blir spännande.
2022-01-06, 21:45
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Martí Cifuentes är senaste tränarnamnet som kontot Tränarkarusellen droppar som ska vara aktuell. En snubbe med hög trovärdighet hävdar att tränaren presenteras imorgon. Blir spännande.

Vad har vi på honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in