2022-01-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Här känns det onekligen som om du tar parti för HD

Vad i mina inlägg du hänvisar till tar jag HDs parti?

Jag tror inte HD var med bakom planket... tror du det eller?
Citera
2022-01-06, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt

■ 1: ) Nu har du fel igen!
Visa ett inlägg där jag försvarar HD!

DU har under årens gång varit väldigt bestämd men med olika teorier:
Först var SD skyldig, sedan var han HELT oskyldig, och nu är han bevisligen skyldig. Oavsett har du varit lika bestämd hur det ligger till. Trovärdigt... nej!

■ 2: ) Dessutom är du nu "vän" med LW, efter hennes död. Varför har du skrivit en massa smuts om din "vän" LW?

■ 3: ) Ps Nu var inte mitt inlägg till dig där jag skriver tack för svar och dig går det att lita på... bara så ingen missförstår om de läser längre fram. Ds

■ 1: ) Nej @Tufsankatt, du har problem med din läsförståelse gällande mina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.

■ Jag @JokerMannen har alltid❗fel, jag har aldrig rätt.

■ 2: ) Jag blev inte vän med brottsoffret L*na Wesstr*m efter hennes död, jag var vän med L*na Wesstr*m en lång tid före❗det, att hon sedan plötsligt utsattes för en brutal dödsmisshandel bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ 3: ) Jag vet att ditt tidigare skrivna och postade inlägg var ett svar till medlemmen @Avd.9 och inte till mig @JokerMannen men jag bestämde mig för att svara på ditt inlägg i alla fall och det får du vara god till att acceptera.

■ Du @Tufsankatt, har din absolut fulla rätt att försvara Hertiginnan av Nya Hj*rsta, det vill säga, H*nna S*fia Davidss*n, så och även beträffande Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay samt den store och mäktige Páter SOA.

■ Du har även också utöver det ovan skrivna dina fulla rätt att tycka, att den storstädningen som ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil under Fredagen den 25 Maj 2018, var en helt normal storstädning och ingenting annat.

■ Beträffande mig @JokerMannen, så tycker jag att initiativtagerskan H*nna Davidss*n bar sig ytterst anmärkningsvärt åt vid det aktuella tillfället, det gjorde även den store och mäktige Páter SOA när han plötsligt utnämnde sig själv till sotarmästare och besteg St*fan Davidss*n:s hustak och därefter utförde en toksotning av skorstenen så att dottern H*nna Davidss*n trodde att han var kommen ifrån Afrika efter sin nedstigning ifrån hustaket.

■ Fråga till @Tufsankatt: Varför skulle inte H*nna Davidss*n ha kunnat varit med bakom bullerplanket vid det aktuella tillfället under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och sålunda varit St*fan Davidss*n behjälplig ?

■ Jag gillar dig @Tufsis, Puss 😙

Mvh/ JM.
Citera
2022-01-06, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt

■ Vad i mina inlägg du hänvisar till tar jag HDs parti?

Jag tror inte HD var med bakom planket... tror du det eller?

■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen men jag har även denna gången tagit mig rätten till att svara på ditt inlägg.

■ @Tufsankatt, jag har vid några tidigare tillfällen framfört i L*na Wesstr*m-tråden, om att en person iakttog just ingen mindre än Hertiginnan H*nna Davidss*n under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 i bostads- och villa-området Nya Hj*rsta Ör*bro vid cirkatiden klockan 23:10.

■ Fråga till @Tufsankatt enligt det ovan skrivna: Tror verkligen @Tufsankatt, att H*nna Davidss*n endast var ute för att ta sig en nypa frisk luft och samtidigt få sträcka lite på benen genom en promenad ?

■ Eller tror du @Tufsankatt att Hertiginnan H*nna Davidss*n var ute för att plocka sig lite blommor och sålunda få lite tillfredsställelse inom sitt hem ?

■ Citat H*nna Davidss*n: "Hoppas att hon är död" ... slut citat/

■ L*na Wesstr*m är död.

■ Svar, och citat St*fan Davidss*n: "Mot min vilja" ... slut citat/

■ Får man vara hur dum och insnöad som helst, ja, jag får vara det.

■ Hertiginnan H*nna Davidss*n, så och även St*fan Davidss*n:s kamrat Exkrements-fotografen J*rry G*ay samt den store och mäktige Páter SOA är så märkligt egendomliga och säregna individer att det lyser om alla de tre, speciellt om Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n vilken nu mera håller i taktpinnen.

Mvh/ JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2022-01-06 kl. 12:23.
Citera
2022-01-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen men jag har även denna gången tagit mig rätten till att svara på ditt inlägg.

■ @Tufsankatt, jag har vid några tidigare tillfällen framfört i L*na Wesstr*m-tråden, om att en person iakttog just ingen mindre än Hertiginnan H*nna Davidss*n under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 i bostads- och villa-området Nya Hj*rsta Ör*bro vid cirkatiden klockan 23:10.

■ Fråga till @Tufsankatt enligt det ovan skrivna: Tror verkligen @Tufsankatt, att H*nna Davidss*n endast var ute för att ta sig en nypa frisk luft och samtidigt få sträcka lite på benen genom en promenad ?

■ Eller tror du @Tufsankatt att Hertiginnan H*nna Davidss*n var ute för att plocka sig lite blommor och sålunda få lite tillfredsställelse inom sitt hem ?

■ L*na Wesstr*m är död.

■ Svar, och citat St*fan Davidss*n: "Mot min vilja" ... slut citat/

■ Får man vara hur dum och insnöad som helst, ja, jag får vara det.

■ Hertiginnan H*nna Davidss*n, så och även St*fan Davidss*n:s kamrat Exkrements-fotografen J*rry G*ay samt den store och mäktige Páter SOA är så märkligt egendomliga och säregna individer att det lyser om alla de tre, speciellt om Hertiginnan H*nna S*fia Davidss*n vilken nu mera håller i taktpinnen.

Mvh/ JM.

Dina inlägg talar för sig självt... väljer att inte svara mer.
Citera
2022-01-06, 13:48
Medlem
Läst några sidor efter lång tid borta … tror ni verkligen och på riktigt att ni driver ett ”fall” här?
Jag säger bara ”pjuh”. Att ni orkar älta.
Angående att Hanna flyttat tillbaka in i huset… kan det vara så att hon gör det för sina barns skull? Fundera på den! Ni verkar vilja vrida allt i det negativa. För det är det enda ni kan. Tänk också att huset kan inte vara hennes hus utan barnens som ärvt då Stefan och Hanna var skilda. O du Jokermannen, jag säger bara JISSES… hur orkar ni som är i tråden.
Citera
2022-01-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrenA
Läst några sidor efter lång tid borta … tror ni verkligen och på riktigt att ni driver ett ”fall” här?
Jag säger bara ”pjuh”. Att ni orkar älta.
Angående att Hanna flyttat tillbaka in i huset… kan det vara så att hon gör det för sina barns skull? Fundera på den! Ni verkar vilja vrida allt i det negativa. För det är det enda ni kan. Tänk också att huset kan inte vara hennes hus utan barnens som ärvt då Stefan och Hanna var skilda. O du Jokermannen, jag säger bara JISSES… hur orkar ni som är i tråden.

Undrar varför du öht skriver detta. Om du inte gillar sidan så finns det hundratals andra sidor att besöka om du nu inte gillar denna.

Kan du berätta varför du ändå väljer att kritisera denna sida när du helt enkelt kan skita i det?

Lev och låt leva.
Senast redigerad av zilvereko 2022-01-06 kl. 16:31.
Citera
2022-01-06, 18:05
Medlem
Ett par trådisar dyker plötsligt upp i tråden och ifrågasätter det faktum att vi fortfarande skriver här. Hur kan det komma sig? Varför läser de här?

Vi som skriver här försöker inte lösa något brott, som en trådis insinuerade. Tror att de flesta av oss har funderingar på en del saker som inte är utredda. Frågetecken att räta ut.

Det luktar helt enkelt skunk runt hela utredningen. Kamraderi och jäv.
Citera
2022-01-06, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Ett par trådisar dyker plötsligt upp i tråden och ifrågasätter det faktum att vi fortfarande skriver här. Hur kan det komma sig? Varför läser de här?

Vi som skriver här försöker inte lösa något brott, som en trådis insinuerade. Tror att de flesta av oss har funderingar på en del saker som inte är utredda. Frågetecken att räta ut.

Det luktar helt enkelt skunk runt hela utredningen. Kamraderi och jäv.
Så länge HD ränner lös och ledig så är nystanet fortf trasigt. Men svårt att bevisa sånt som endast hon vet. Ex vis hur hon kunde veta att LW var försvunnen när SD messade först kl 11.00-ish om just det. Och hon svarade "oj då". De planterade men HD gjorde bort sig. Märkligt att man inte gick djupare på det. Hon vägrade massor av gånger att svara i förhören Det är hennes rättighet. Men är man oskyldig så svarar man.
Citera
2022-01-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Så länge HD ränner lös och ledig så är nystanet fortf trasigt. Men svårt att bevisa sånt som endast hon vet. Ex vis hur hon kunde veta att LW var försvunnen när SD messade först kl 11.00-ish om just det. Och hon svarade "oj då". De planterade men HD gjorde bort sig. Märkligt att man inte gick djupare på det. Hon vägrade massor av gånger att svara i förhören Det är hennes rättighet. Men är man oskyldig så svarar man.

Ja just just det.

Är man oskyldig så slungar man väl inte ur sig "inga kommentarer" eller "jag minns inte". Låter som en vanekriminell som får frågor i förhör. Var det för att skydda idioten hon var gift med, eller för egen del? Eller både och?
Citera
2022-01-06, 18:36
Medlem
Citat:
Ja just just det.

Är man oskyldig så slungar man väl inte ur sig "inga kommentarer" eller "jag minns inte". Låter som en vanekriminell som får frågor i förhör. Var det för att skydda idioten hon var gift med, eller för egen del? Eller både och?
Jag tror på karma. Nånstans, nån gång, kommer det och biter henne i rumpan. Hennes del i mordet kommer vara preskriberat då (skyddande av brottsling). Men numera tror jag inte att medhhjäp till mord preskriberas, om hon var med och planerade, vilket jag tror. Frågan är hur långt in i spelet hon befann sig?
Citera
2022-01-06, 19:17
Medlem
Citat:

Ja just just det.

■ Är man oskyldig så slungar man väl inte ur sig "inga kommentarer" eller "jag minns inte". Låter som en vanekriminell som får frågor i förhör. Var det för att skydda idioten hon var gift med, eller för egen del? Eller både och?

■ Om man är fullständigt oskyldig och sålunda har rent mjöl i sin påse så beter man sig inte som Hertiginnan H*nna Davidss*n gjorde vid det aktuella tillfället när polisen skulle gripa henne strax intill hennes bostadsrätt vid Färd*m*nsg*tan.

■ H*nna Davidss*n gjorde motstånd mot de poliser som skulle gripa henne i samma veva som hon tog till ett par flykt försök för att sålunda kunna komma undan polisens gripande, dessutom till råga på allt, så skrek Hertiginnan H*nna Davidss*n över halva Nya Hj*rsta:s bostadsområde.

■ Enligt ovan skrivet: Är man fullständigt oskyldig, ja, då beter man sig icke❗på ett sådant sätt som H*nna Davidss*n gjorde vid det aktuella tillfället när polisen skulle gripa henne för att därefter då ta in henne till ett första polisförhör i konnektion med mordet på L*na Wesstr*m samt som misstänkt för mord och medhjälp till mord.

■ Tillägg till ovan skrivet: I och med, att H*nna Davidss*n:s mycket oväntade beteenden framkom vid det aktuella tillfället, sålunda komprometterade hon sig själv, det vill säga, hon ställde sig själv i dålig dager samtidigt som hon gjorde sig själv misstänkt för att tidigare ha varit involverad i mordet på sin rival L*na Wesstr*m vilken hon hatade med sin fulla inre kraft.

■ Jag har tidigare och ganska långt bakåt i L*na Wesstr*m-tråden berättat om en händelse där H*nna Davidss*n var inblandad.

■ Enligt ovan skrivet: Själva händelsen som sådan då var, ägde rum tillsammans med ett antal personer som stod H*nna Davidss*n närma, det satt och pratade med varandra och åt och drack ... plötsligt, och mitt i det hela tog H*nna Davidss*n upp en tallrik i sin ena hand och därefter drämde tallriken rakt i huvudet på en person som vid det aktuella tillfället satt en bit ifrån henne.

■ Vidare sagt till det ovan skrivna: Efter det att H*nna Davidss*n hade slagit tallriken i huvudet på personen lämnade hon folket strax därefter, så❗nog kan även Hertiginnan H*nna Davidss*n när hon väl sätter den sidan till.

Mvh/ JM.
Citera
2022-01-06, 20:00
Medlem
Citat:

■ Ett par trådisar dyker plötsligt upp i tråden och ifrågasätter det faktum att vi fortfarande skriver här. Hur kan det komma sig? Varför läser de här?

■ Sporadiskt och plötsligt inkommande medlemmar som skriftligt vill göra sig hörda är ganska enkelt att förstå varför.

■ Kanske är det så ? ... att medlemmarna @Toccooa80 och @GrenA är lite oroliga för sina vänner:s skull, det vill säga, Hertiginnan H*nna Davidss*n och St*fan Davidss*n:s kamrat, Exkrements-fotografen J*rry G*ay samt den store och mäktige Páter SOA att något skall komma upp till ytan när vi övriga och så gott som dagliga skribenter skriver och postar våra inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.

■ Skura bort blod och blodspår från golvbrunnar, till exempel, i huset vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil, det går alldeles utmärkt, och att skicka upp sin egen fader på hustaket trots hans ålder för att på huset:s tak utföra en toksotning så att han till sist liknade en Afrikan, ja, det går också alldeles utmärkt att göra oavsett att initiativtagerskan H*nna Davidss*n:s storstädningen ägde rum mitt under en då pågående mordutredning.

■ Men❗att skura bort skribenter (vilkas intresse fortfarande är stort för att vidare diskutera om det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018) det blir nog betydligt svårare.

■ Hertiginnan av Nya Hj*rsta, det vill säga H*nna Davidss*n är en riktigt ful fisk och dessutom sagt så är H*nna Panna Pannkaka riktigt slug och listig och därför är hon en mycket svåråtkomlig person beträffande sina tidigare förehavanden under Måndagskvällen den 14 Maj samt även då, en bit in på dygns-växlingen till Tisdagen den 15 Maj 2018.

■ Enligt ovan skrivet citat: H*nna Davidss*n:s hopp, hennes önskan om att hennes mycket hatade rival L*na Wesstr*m skulle vara avliden blev till sist för henne uppfylld, nu mera är det H*nna Davidss*n som håller i taktpinnen efter sin före detta make Hertig St*fan den Store von Davidss*n alias KosmoYóda den pilske.

Mvh/ JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in