Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
■ 1: ) Nu har du fel igen!
Visa ett inlägg där jag försvarar HD!
DU har under årens gång varit väldigt bestämd men med olika teorier:
Först var SD skyldig, sedan var han HELT oskyldig, och nu är han bevisligen skyldig. Oavsett har du varit lika bestämd hur det ligger till. Trovärdigt... nej!
■ 2: ) Dessutom är du nu "vän" med LW, efter hennes död. Varför har du skrivit en massa smuts om din "vän" LW?
■ 3: ) Ps Nu var inte mitt inlägg till dig där jag skriver tack för svar och dig går det att lita på... bara så ingen missförstår om de läser längre fram. Ds
■ 1: ) Nej @Tufsankatt, du har problem med din läsförståelse gällande mina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden.
■ Jag @JokerMannen har alltid❗fel, jag har aldrig rätt.
■ 2: ) Jag blev inte vän med brottsoffret L*na Wesstr*m efter hennes död, jag var vän med L*na Wesstr*m en lång tid före❗det, att hon sedan plötsligt utsattes för en brutal dödsmisshandel bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ 3: ) Jag vet att ditt tidigare skrivna och postade inlägg var ett svar till medlemmen @Avd.9 och inte till mig @JokerMannen men jag bestämde mig för att svara på ditt inlägg i alla fall och det får du vara god till att acceptera.
■ Du @Tufsankatt, har din absolut fulla rätt att försvara Hertiginnan av Nya Hj*rsta, det vill säga, H*nna S*fia Davidss*n, så och även beträffande Hertig St*fan den Store von Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay samt den store och mäktige Páter SOA.
■ Du har även också utöver det ovan skrivna dina fulla rätt att tycka, att den storstädningen som ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*sv*gen etta-fyra Bertil under Fredagen den 25 Maj 2018, var en helt normal storstädning och ingenting annat.
■ Beträffande mig @JokerMannen, så tycker jag att initiativtagerskan H*nna Davidss*n bar sig ytterst anmärkningsvärt åt vid det aktuella tillfället, det gjorde även den store och mäktige Páter SOA när han plötsligt utnämnde sig själv till sotarmästare och besteg St*fan Davidss*n:s hustak och därefter utförde en toksotning av skorstenen så att dottern H*nna Davidss*n trodde att han var kommen ifrån Afrika efter sin nedstigning ifrån hustaket.
■ Fråga till @Tufsankatt: Varför skulle inte H*nna Davidss*n ha kunnat varit med bakom bullerplanket vid det aktuella tillfället under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och sålunda varit St*fan Davidss*n behjälplig ?
■ Jag gillar dig @Tufsis, Puss 😙
Mvh/ JM.