2021-12-26, 01:12
Medlem
Skulle leverera tjack till en polare men var för paranoid efter ett par dagars race att jag skickade iväg en taxi med en liten väska där tjacket låg förvarat. Föraren tog emot körningen utan att ställa några frågor trots att han såg mitt tveksamma tillstånd när jag gav honom väskan..
Citera
2022-01-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Skulle leverera tjack till en polare men var för paranoid efter ett par dagars race att jag skickade iväg en taxi med en liten väska där tjacket låg förvarat. Föraren tog emot körningen utan att ställa några frågor trots att han såg mitt tveksamma tillstånd när jag gav honom väskan..
Det här är bland det bästa jag har läst! Typisk paranoia logik, det hade varit mindre suspekt om du faktiskt gick/åkte dit själv, men nej man ska prompt komplicera till det som fan
Citera
2022-01-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Det här är bland det bästa jag har läst! Typisk paranoia logik, det hade varit mindre suspekt om du faktiskt gick/åkte dit själv, men nej man ska prompt komplicera till det som fan

Jag vet inte om jag ska känna mig smickrad eller besvärad men kul att det roar folk.

Den där paranoida logiken är nästan värd sin egen tråd. Ett exempel är hur jag föredrar att gå med strumpor nattetid vaken på tjack oavsett om man i övrigt är påklädd eller ej. Att gå barfota känns alldeles för högljutt mot grannarna under som kan väcka misstankar om ens påfjuttade tillstånd. Sedan glider man tyst och majestätiskt fram på golvet.
Senast redigerad av MbNa 2022-01-04 kl. 23:41.
Citera
2022-01-04, 23:30
Medlem
Dragonflashs avatar
Sova 24 timmar
Citera
2022-01-05, 01:37
Medlem
Mrhealers avatar
Maniskt dra i kuken
Citera
2022-01-06, 13:24
Medlem
Att ta tjack i smyg för tjejen och varje gång hon konfronterar mig är jag för påtänd och självsäker så tycker själv det inte är en så stor grej så erkänner med orden att det bara var lite. Bara för att orka städa, måla ett rum eller vad det nu kan vara.

Igår var det samma visa igen och nu har hon förmodligen lämnat mig

Jag förstår henne. Jag lovar bättring varje gång hon ber mig sluta och jag är lika säker jag ska fixa det. Håller mig nykter ett par veckor. Men sen kommer tanken på tjack, först som ett slags skämt för att testa mig men under dagen växer den starkare och tar över och borta är alla tvivel och jag ser det bara som en bra idé.

När det dessutom varit några veckor sen jag senast tagit blir jag oftast för påtänd för att måla, städa eller vad jag nu skulle göra så fastnar i mobilen, tv-spel eller porr och ligger sömnlös, utan mat och dryck hela natten.

Hatar mig själv så hårt nu och mina försök att försöka förklara att det inte har något med kärleken till henna att göra. Det är mina förrädiska tankar och hur jag lurar in mig själv i en manisk tanke på att ta tjack där inga konsekvenser finns.

Suck
Citera
2022-01-06, 19:14
Medlem
st33rs avatar
Såhär i efterhand var det nog när jag hade snutnoja en period då jag väntade mig besök varje kväll - och jag kom på att min ytterdörr ju öppnas inåt i min lilla hall, så jag kunde kila fast ytterdörren genom att använda stången till duschdraperiet . Det är en sån där stång man kan skruva på mitten för att göra längre eller kortare.
Genialiskt! Tyckte jag själv.
För att vara riktigt säker att jag skulle barrikadera dörren tillräckligt så jag skulle hinna spola ner stashen om polisen försökte komma in med huvudnycklarna - så kilade jag fast ett teleskopskaft till en skurborste också.

Såhär i efterhand känns den epoken pundig. Att jag sprang ut i hallen och lyssnade med dunkande hjärta så fort en. bil rullade in på gården , redo att spola ner stashen om barrikaderna skulle brista ..
Citera
2022-01-11, 03:33
Medlem
Jag personligen tycker inte att det här är så grovt, men det är nog en pundargrej.

Jag bestämde mig förra veckan att slänga resten av mitt kratom för att jag tänkte jag skulle vara ren efter att missbrukat benso dagligen i över 2 veckor och tagit koks och tjack vid ett tillfälle. När mina benso var slut så led jag såklart av en otrolig ångest och var konstant på snudden att få panik i typ över 2 dygn. Jag hade min "AT" samtidigt som jag skulle resa iväg till en annan stad för att träffa min storebror och träffa hans nyfödde son.

Precis innan resan så slängde jag mitt resterande kratom som jag knappt använt i den här missbruksperioden.

Nu knappt 24 timmar efter jag är hemma så bestämmer jag mig att kolla om kratomet ligger kvar i soprummet, jag går dit, öppnar locket till sopcontainern, plockar ur soppåsar en efter en..
Mycket riktigt så låg min soppåse kvar i botten av sopcontainern! Jag lyfter tillbaks alla andra soppåsar går in och öppnar min soppåse och och tar ut mina kratomförpackningar och sköljer av dom då det var lite äckelvätska på dom.

Nu till saken, jag själv tycker inte det här var så grovt då kratomförpackningarna är förslutningsbara och gjord i plast. Så själva kratomet är ju orört sen jag slängde dom. Ja, pundigt är det, men hur pundigt är det egentligen? Vad tycker ni?
Citera
2022-01-11, 04:37
Medlem
Pungkunskaps avatar
Har som regel att aldrig tvätta händerna efter toabesök, även under pandemin. Istället kissar jag i handfatet eller papperskorgen.
Citera
2022-01-11, 04:42
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkunskap
Har som regel att aldrig tvätta händerna efter toabesök, även under pandemin. Istället kissar jag i handfatet eller papperskorgen.
Istället för att tvätta händerna så kissar du i handfatet?
Citera
2022-01-11, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa

Gjort samma sak med Bolt/Uber några gånger när någon vart desperat och jag inte pallat. Lagt en plastpåse ihopknuten med något smutsigt par kalsonger/tshirt/strumpor/handduk för att föraren ska bli mindre intresserad av att rota/leta i fickan/strumpan där det ligger en snusdosa med en vacuumpackad zip
Använt en matlåda en gång också som jag slängde i lite makaroner och ketchup också. Funkat varenda gång- så länge personen swishar i förskott och förstår att det är dens problem om grejerna inte kommer fram. Enbart gjort det med stammisar/polare. Funkat varje gång!
Citera
2022-01-11, 06:44
Medlem
Pungkunskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Istället för att tvätta händerna så kissar du i handfatet?

Fördelen när man är 192 är att bara skaka fram kuken och lägga den över kanten sen liksom slunga in den igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in