2022-01-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
världen funkar inte.

eller jo klart den gör, på sätt och vis. beror väl på ens glasögon om du förstår?

själv tror jag det här med krytpo är en hype som kommer dö nån gång. OM det blir så, jag vet ju så klart inte, men om det blir så kommer då folk ha lärt sej nått egentligen? Nä, jag tror inte det.
Du behöver inte investera något för att bara lära dig hur det funkar. De flesta som inte förstår krypto tänker precis som du gör och det är inget konstigt. Tycker verkligen du ska ta chansen och bara försöka sätta dig in i ämnet. Sen kan du avgöra vad du tycker. Risken finns att du kommer ångra dig djupt annars. Det värsta som kan hända att du slösat en del av din tid. Vi är flera här som gärna guidar dig i form av tips på videos osv via pm så du kan komma igång.
Citera
2022-01-05, 21:21
Avslutad
Citat:
jaha, men du från en dinusaorie ... om du tänker något är stabilt för att ungdomar dras till det... ja, du kan komma att lära dej en hel del.

ungdomar har hjärnor som inte funkar fullt ut, det är så naturen skapat oss.

men, återigen, jag fattar inte pengar jag fattar inte krypto men jag får betalt mina räkningar och jag facineras av konstiga saker jag inte begrper mej på

Jag skrev inte att krypto är stabilt för att ungdomar dras till det. Yngre människor är dock mindre rigida.
Citera
2022-01-05, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Lär dig om bitcoin så lär du dig hur pengar fungerar så lär du dig hur världen fungerar. Win win

Hon gör bara bort sig, sitter och trollar förmodligen. Noll koll på vad hon pratar om.

$44,287.01

Intressant kurs nu, ska den ta sats under 40K eller kommer den studsa tillbaka mot 50K?
Citera
2022-01-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Hon gör bara bort sig, sitter och trollar förmodligen. Noll koll på vad hon pratar om.

$44,287.01

Intressant kurs nu, ska den ta sats under 40K eller kommer den studsa tillbaka mot 50K?
35k here we come!
Citera
2022-01-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
35k here we come!

Kommer nog bli en fight runt 40k först. Många som kommer dra en lång där.
Citera
2022-01-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte

$44,287.01

Gissar på en rejäl rensning. Ser gärna 40-42k innan vi ser en återhämtning.
S&P 500 och Nasdaq tog ett dyk. Correlation.
Citera
2022-01-05, 21:34
Medlem
Citat:
35k here we come!

Jag tror också att vi tuffar på mot 35K.
Citera
2022-01-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart

Det är ändå det jag tycker har varit mest intressant med Krypton på senaste tiden, säg halvåret.

Den har följt börsen extremt bra, när börsen gått upp går krypton upp och tvärtom.

När BTC har rasat har Nasdaq och S&P 500 gjort detsamma.
Citera
2022-01-05, 21:42
Medlem
Citat:
Du behöver inte investera något för att bara lära dig hur det funkar. De flesta som inte förstår krypto tänker precis som du gör och det är inget konstigt. Tycker verkligen du ska ta chansen och bara försöka sätta dig in i ämnet. Sen kan du avgöra vad du tycker. Risken finns att du kommer ångra dig djupt annars. Det värsta som kan hända att du slösat en del av din tid. Vi är flera här som gärna guidar dig i form av tips på videos osv via pm så du kan komma igång.

du en regel som jag fick lära mej när jag spelade (kläd)poker var att om du inte vet vem måltavlan är, alltså den som ska luras, så är det du som är måltavlan.

det har på sätt och vis följt mej genom livet, om jag inte vet vad jag ger mej in på väldigt så ger jag mej inte in på det.

Jag kommer inte ge mej in på krypto och jag tror inte det förändrar något för någon alls utom mej själv

Jag är född på 70 talet och först förra året började jag titta på atkier, så krypto får vänta tills nästa reinkarnation
Citera
2022-01-05, 21:42
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart

Jag tror vi bottnat här på 43500. Iaf för någon vecka eller två, sedan får vi se hur den återhämtat sig.

Uppåtgående trendlinje (oktober botten till december wick:en) möter 0.618 fib retracement här och X marks the spot säger jag.
Dessutom blir det en återtest av den nedåtgående trendlinjen fråm ATH på "rätt" sida
Senast redigerad av Leaston 2022-01-05 kl. 21:47.
Citera
2022-01-05, 21:46
Medlem
Citat:
du en regel som jag fick lära mej när jag spelade (kläd)poker var att om du inte vet vem måltavlan är, alltså den som ska luras, så är det du som är måltavlan.

det har på sätt och vis följt mej genom livet, om jag inte vet vad jag ger mej in på väldigt så ger jag mej inte in på det.

Jag kommer inte ge mej in på krypto och jag tror inte det förändrar något för någon alls utom mej själv

Jag är född på 70 talet och först förra året började jag titta på atkier, så krypto får vänta tills nästa reinkarnation
Förstod inte kopplingen till klädpoker, men men... Du gör som du vill. Big mistake.
Citera
2022-01-05, 21:48
Medlem
Citat:
Förstod inte kopplingen till klädpoker, men men... Du gör som du vill. Big mistake.

hahaha den var väl inte så långsökt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in