2022-01-05, 20:22
Medlem
50+
Helrakad sedan några år tillbaka.
Citera
2022-01-05, 20:24
Avslutad
45+!!!!

Orkar man ens bry sig om muffen då!?

Dom flesta kvinnor har ju förfallit nåt enormt vid den åldern
Vin kex och netflix och hårig mufflus
Citera
2022-01-05, 21:27
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hehehe, okej, då kan jag berätta att det även bland swingers förekommer ordentliga buskar. Det är kanske en på tjugo, men att ha kvar en tofs eller lite mer i snyggt trimmat skick är betydligt vanligare, förmodligen en på tio och där är det vanligt även bland yngre kvinnor.

Swingers är inte skummare än andra människor, tro mig... :-)
Exakt så.
Citera
2022-01-05, 23:17
Medlem
Jag har studerat fyra kvinnor mellan 46 och 51 rätt noga mellan benen så den statistiska säkerheten är väl inte total, men av dessa fyra ser det ut så här:
46 år: trimmad med typ landningsbana
47 år: välvårdat trimmad men ändå klart hårig
49 år: hårig men vårdad
51 år: helt slätrakad

Om jag ska beskriva dessa kvinnor är de tre med hår på fittan mycket snygga, fräscha, välvårdade och sexiga. Den helrakade kvinnan är fet, rökare (som ingen av de andra är), den enda av kvinnorna som aldrig tränar eller motionerar, rätt ful men ändå porrig som fan.

Jag drar inga slutsatser av det här utan beskriver bara min lilla verklighet. För övrigt tycker jag hårigt är sexigt. Rakat på en kvinna på 45-50 är nästintill perverst. Min åsikt förstås.
Citera
2022-01-05, 23:52
Medlem
Deagle66s avatar
Om dom rakar men sparar en strip så man kan andas genom näsan är fan bra.
Besvärligt att inte få luft när näsan sugs fast i skinnet.
😂
Citera
2022-01-06, 10:22
Medlem
All-the-way-77s avatar
När jag tänker tillbaka så var nog den äldsta kvinna jag legat med strax under 45, så relativt begränsat underlag att dra slutsatser kring. Hon var helhårig, men efter första gången berättade jag om mina preferenser varvid hon för första gången i sitt liv slätrakade sig. Hon kände sig väldigt nöjd och fin efteråt. Slutet gott, allting gott.
Citera
2022-01-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avellana
50+
Helrakad sedan några år tillbaka.

Intressant!
Vad var det som fick dig att börja?
Citera
2022-01-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
hur ligger det? För tio år sedan verkade som att den äldre generationen vägrade att ändra sina vanor trots att det är rakade muffar som gäller i all porr..

Har detta på något sätt ändrat sig eller är det samma gamla visa..? Det vill säga ungtupparna rakade medan äldre kör fortfarande VHS-fittor..?

På kvinnor efter klimakteriet avtar pubesbehåringen naturligt så de ofta bara har lite bebishår när de kommer upp i pensionsålder.
Citera
2022-01-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Okej?

Men oavsett, så mår min muff mycket bättre med hår än utan hår, både vad gäller lukt och smak, så jag går inte på rakningshysterin. Hellre en fräsch och väldoftande muff med hår, än en hårfri som luktar lite skumt..

Håret finns där av en anledningen och gör nytta.
Citera
2022-01-07, 13:41
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Exakt så.
Många har ju rätt skeva uppfattningar om hur swingers är som människor. :-)
Citera
2022-01-07, 14:26
Medlem
Peter1975s avatar
Min fru är visserligen 15 år yngre men slätrakat är det som gäller för oss båda ;-) Mm.
Citera
2022-01-19, 08:33
Medlem
Frugan 45 år: -Helrakad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här