2022-01-19, 08:46
Medlem
Jag har inte änsålänge träffat på någon hårig. Bortsett för 20 år sen då jag träffade en tjej som aldrig rakat sig🤮

Lite offtopic som dök upp i huvudet.
Vad faan skulle man göra om man träffade en tjej som verkligen var "the one" och man upptäckte tillslut att hon var orakad!? Jag är så nära tanken att dumpa och gå vidare men jag vet ärligt talat inte.

Personligen blir jag äcklad av en buske.
Citera
2022-01-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianPking
Jag har inte änsålänge träffat på någon hårig. Bortsett för 20 år sen då jag träffade en tjej som aldrig rakat sig🤮

Lite offtopic som dök upp i huvudet.
Vad faan skulle man göra om man träffade en tjej som verkligen var "the one" och man upptäckte tillslut att hon var orakad!? Jag är så nära tanken att dumpa och gå vidare men jag vet ärligt talat inte.

Personligen blir jag äcklad av en buske.

Idiot!
Citera
2022-01-20, 22:04
Medlem
- Bäst är en rejäl buske med både doft och smak !
Citera
2022-01-20, 22:07
Medlem
DaChiefs avatar
De har rakade.
Citera
2022-01-20, 22:08
Medlem
Har inte träffat på en buske sedan 2k, den var i alla fall ansad och halvblond, så det var ok. Aldrig träffat på en vidrig fullbush på 30 år av sex.
Citera
2022-01-20, 22:09
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
hur ligger det? För tio år sedan verkade som att den äldre generationen vägrade att ändra sina vanor trots att det är rakade muffar som gäller i all porr..

Har detta på något sätt ändrat sig eller är det samma gamla visa..? Det vill säga ungtupparna rakade medan äldre kör fortfarande VHS-fittor..?

Jag häckar oftast med damer mellan 40 och 50.. och det är i högsta grad varierande.
50/50 skulle jag tro mellan slätrakat och ansat. Helt vildvuxet extremt få.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in