Citat:
Ursprungligen postat av
septron
Ja nu blev du ju faktiskt dömd av en enig rätt. Det betyder att det är ställt bortom rimligt tvivel att du förfalskat underskrifterna. Kanske du som ska lära dig lagen?
Var din jurist och vittnade mot dig, ja eller nej? (det framgår rakt upp och ner av domskälen så jag förstår inte varför du ljuger om detta).
Nej. Det fanns ett vittnesmål (din kompis) som rätten INTE ansåg styrkte din version. Däremot fanns vittnen som såg dig utdela knuffen.
Din version här och nu avviker dessutom från domen, där nekar du helt till någon relation eller svartsjukegräl.
Alltså du är fan mytoman. Riktigt obehagligt faktiskt.
Hej!
Tingsrätten kan ju döma hur dom vill betyder inte att dom har rätt, därför man överklagar!
Även om en dom är lagd från Tingsrätten så tills den lagat kraft är du enligt lag oskyldig, så ropa inte hej än!
Nej juristen som var tvungen att vittna enligt lag då han representerade oss gällande entreprenad hävningen hade han inget val, han måste säga sanningen och inget förtiga, det visste han och frånträdde som ombud, inget illa mellan oss han gjorde sin plikt, all heder!
Gällande min inställning, jag såg henne jag gick, inte mer än så, men vi var inte tillsammans, och jag var inte svartsjuk, snarare besviken och tänkte nu går jag vidare! men hon kunde inte släppa mig och skulle dra i mig vilket gjorde att hon snubblade på kanten full som ett hus, sen blev det tumult!
Finns 1 vittne från hennes sida och vi har 2 st. Fallet är överklagat och hovrätten har gett prövning.
Anser detta slut diskuterat tack!
Bästa hälsningar
WG