Våra insatser för att informera om hans förehavanden får högsta betyg av huvudpersonen själv!
https://ufile.io/f/lulkc
"Från: William Göttsche
Skickat: den 15 oktober 2022 13:38
Till: Registrator Alingsås tingsrätt – TAL
Ämne: Gällande Handlingar
Hej!
Jag vill att detta mail skickas till era Jurister och att detta mail klassas som Sekretess då det verkar vara som att någon sprider informationen och vet när jag delar detta hos er! Se tidigare mail som ni mottagit om precis samma sak.
Vad vi kan se på Flashback så delar man handlingar från mål från tingsrätten, tingsrättens dagar och tider live för uppvigling, ärekränkning och även svartmålning och förtal! En mail som dyker upp på flera sidor är enligt den bifogade listan, handlingar enligt offentlighetsprincipen handlar om att man ska få ta del av information inte sprida den i ett sådant sätt som skadar, hänger ut eller målar upp en bild av mig eller företaget som att vi skulle vara någon form av Skurk, i enlighet med GDPR eller Datainspektionslagen så är detta inte något som är tillåtet!
Jag vill nu att Tingsrätten ser över sina rutiner för att dela denna information utan att man tänker på vem men delar till skadar mig just nu och bryter mot flera lagar!"
Registratorn svarade pedagogiskt och diplomatiskt och förklarade vad som faktiskt gäller.
Hans svar på det får mig faktiskt att tycka synd om honom. Han måste ju verkligen ha någon sorts störning som gör att han på fullaste allvar tror på det han skriver.
"Från: William Göttsche
Skickat: den 20 oktober 2022 16:24
Till: Registrator Alingsås tingsrätt – TAL
Ämne: Re: Gällande Handlingar
Hej!
Inte om handlingar missbrukas i ett annat syfte än att ta del av information för sin egna vinnings skull, informationen får inte spridas på det sätt det gör idag, då förfaller offentlighetsprincipen, och det är tingsrättens ansvar att se till att lagen upprätthålls så att information inte missbrukas, i detta fallet missbrukas informationen i sådant syfte att kränka, hänga ut, smutskasta, svartmåla, och att i andras ögon få andra att se ner på oss, jag tycker detta är under all kritik och solklara lagbrott, i följ av förtal, ärekränkning och svindleri!"
Det här måste väl ändå vara någon sorts rekord? Bergsäkert förklara för tingsrätten vad offentlighetsprincipen innebär...
Extra roligt är det att hans mejl innehåller åtskilliga skärmdumpar av mina poster här på flashback